پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نکاتی قبل از آغاز یکی از مهم ترین فصل های نقل و انتقالات تاریخ باشگاه

زمان ارسال : شنبه 24 اردیبهشت 1401
به نام خدا
دوستان همونطور که در جریان هستید و اکثر منابع تایید کردن و خود لوا و بایرن هم اعلام کردن لوا از بایرن جدا میشه و اگه اتفاق غیر منتظره ای نیفته بارسا فصل بعد دوباره در خط حمله یک فوق ستاره بزرگ خواهد داشت .

اما باید به چند نکته توجه بشه که امیدوارم هوادار ها هم با توجه به این نکات از باشگاه انتظار خرید و جذب بازیکن داشته باشن .

اولین نکته و مهم ترین اینه که قبل از اعلام رسمی هر گونه خبر جذب یک بازیکن باید از تمدید بازیکنان خودمون مطمئن باشیم . دیگه همه می دونیم که دمبله و خصوصا گاوی چه کیفیتی این فصل از خودشون به نمایش گذاشتن . بنابراین حفظ این دو نفر از جذب هر بازیکن دیگه ای باید مهم تر باشه .

اصلا نباید دوباره قبل از تمدید دست به خرید بازیکن بزنیم یعنی همون کاری که سر خرید فران تورس قبل از پیدا کردن راهی برای تمدید دمبله انجام دادیم . ( البته که اون زمان ما کمبود مهاجم داشتیم و جذب فران فوق العاده مهم بود )

دومین نکته این که باید بیش از تقویت هر پست دیگه ای به تقویت خط دفاعی بپردازیم . همه طرفدار های بارسا ضعف خط دفاعی تیم رو در حداقل پنج سال اخیر دیدن و شاید بشه گفت حداکثر سه لیگ قهرمانان رو به خاطر ضعف خط دفاعی از دست دادیم . جذب دو مدافع وسط ، یک دفاع چپ و یک دفاع راست مهم ترین پروژه های تیم لاپورتا برای تابستون هستن .

نباید جذب بازیکنی مثل لواندوفسکی باعث بشه که بودجه کافی برای تقویت خط دفاعی نداشته باشیم . در دفاع وسط که کریستنسن جذب شده و برای دفاع چپ هم از بین خوزه گایا و گریمالدو یکیشون باید جذب بشه که حدود 15 تا 20 میلیون هزینه خواهد داشت . برای دفاع وسط هم که بجز کریستنسن به نظر تمرکز باشگاه روی خرید کولیبالی از ناپولی هم هست که می تونیم حدود 40 میلیون هم برای اون در نظر بگیریم . و در نهایت دفاع راست که با جذب اسپیلیکوئتا با مبلغی احتمالا کمتر از 10 میلیون از چلسی هم پروژه تقویت خط دفاعی رو به پایان میرسونه .

در نتیجه باشگاه برای اینکه چهار مدافع برای تمام پست های دفاعی جذب کنه حداقل مبلغی در حدود 70 میلیون یورو اختیاج داره .



نکته سوم که اساسی ترین نکته هستش اینه که باشگاه باید قبل از آغاز فصل نقل و انتقالات برنامه ای برای رشد اقتصادی و خروج از بحران و در نهایت لغو قانون یک به چهار داشته باشه . پروژه ای که با فروش قسمتی از سهام باشگاه ، امضای قرارداد سی وی سی ، جذب منابع مالی از اسپانسر ها و فروش برخی بازیکنان با موفقیت نهایی میشه .

در بهترین حالت می تونیم در نظر بگیریم که تمام اتفاقات بالا قبل باز شدن پنجره نقل و انتقالات بیفته اون وقت انقدر سرمایه به باشگاه تزریق میشه که تراز مالی از حالت منفی خارج میشه و موفق میشیم قانون یه به چهار رو حذف کنیم .

با حذف این قانون می توینم از صد درصد مبالغی که از فروش بازیکنانی مثل کوتینیو و گریزمان بدست میاریم استفاده کنیم و اونا رو صرف خرید و پرداخت دستمزد بکنیم .

زنده باد بارسا
زنده باد اسرار آمیز ترین ایالت جهان ( کاتالونیا )

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.