پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تمام ۴۹ گل هالند در ۴۹ بازی

زمان ارسال : پنجشنبه 29 مهر 1400
متن
متن
متن
خیلی متن
خب به نام خدا برید تو منبع ببینید
تمام کننده مثل هالند
ارلینگ برات هالَند بازیکن فوتبال اهل نروژ است که در پست مهاجم در تیم بروسیا دورتموند و تیم ملی نروژ بازی می‌کند. وی فرزند آلف-اینگه هالند بازیکن سابق منچستر سیتی است. به خاطر قد بلند و اندام درشت او در سن پایین به او لقب «بچه غول» را داده‌اند.

منو
خانه/زندگینامه
زندگینامه کامل ارلینگ هالند ستاره فوتبال اروپا + زندگی شخصی و اینستاگرام
سوپراستار نوظهور ۱۹ ساله دنیای فوتبال، ارلینگ براوت هالند
جدول یاب۲ مهر ۱۴۰۰۰ زمان تقریبی مطالعه ۵ دقیقه
جدول یاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: ارلینگ بروات هالند؛ که با نام حرفه‌ای ارلینگ هالند شناخته شده است یک فوتبالیست حرفه‌ای نروژی است. او نه تنها یکی از بزرگترین ستاره های جوان اروپا است بلکه درون او نوعی عطش وجود دارد که او را به به سمت بهترین شدن می کشاند. او در پست مهاجم بازی می‌کند. این فوتبایست جوان در حال حاضر در باشگاه دورتموند آلمان بازی می‌کند و بازیکن تیم ملی نروژ است. ارلینگ فعالیت حرفه‌ای فوتبالی خود را از سرزمین مادری‌اش از باشگاه «bryne» آغاز کرد. او پیش از پیوستن به دورتموند آلمان، برای باشگاه «سالزبورگ» بازی می‌کرد. این مهاجم نوظهور با وجود اینکه هنوز یک نوجوان است، صحنه‌های گلزنی جالب و جذابی در سراسر اروپا به نمایش گذاشته است. داستان این فوتبالیست نابغه داستان جالبی است و آینده او می تواند جالب تر هم باشد.
در سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ هالند اولین بازیکن جوانی نام گرفت که پنج مسابقه پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را با دریافت امتیاز به ثمر رساند. او در مسابقات جام جهانی U-20 هلند در یک مسابقه ۹ گل به ثمر رساند و همین اتفاق به او کمک می کند تا بتواند یک کفش طلا بدست آورد. او در فاصله سه سال توانست از بازی در باشگاه برینه نروژ به باشگاه دورتموند آلمان برسد. آنچه در سال ۲۰۲۰ در انتظار این بازیکن تواناست یکی از اتفاقاتی است که طرفداران او منتظر تماشای آن هستند
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.