پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیگ های اروپا در تب و تاب بازگشت + طرح موزاییکی نوکمپ برای بازی با اتلتیکو

زمان ارسال : جمعه 9 خرداد 1399
درحالی که بعد از نزدیک به دو ماه وقفه، فوتبال در کشورهای مختلف اروپایی به تدریج و محتاطانه از سر گرفته می‌شود، برخی لیگهای کوچکتر این قاره برای شروع مسابقات فوتبال خلاقیت‌های جالبی در نظر گرفته‌اند. از سوی دیگر یک تیم اروپایی با تبعات جدی‌ای به دلیل نقض قوانین کرونا روبرو است.
پرتغال، دانمارک، لهستان، صربستان، اتریش، کرواسی و اوکراین از جمله کشورهایی هستند که بار دیگر شاهد برگزاری مسابقات فوتبال خواهند بود اما با این تفاوت که دیگر از حضور تماشاچی در استادیومها خبری نیست.
این کشورها به جمع مجارستان، جمهوری چک، استونی و جزایر فارو می‌پیوندند که فوتبال در آنها آغاز شده است. آلمان تنها لیگ از پنج لیگ بزرگ اروپایی است که مسابقاتش را از سر گرفته است.
لیگ‌های اروپایی که اطلاعات خود را با هم به اشتراک می‌گذارند از تهمیدات مشابهی استفاده می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به گرفتن تستهای منظم از بازیکنان، محدودیت ۳۰۰ نفره برای کسانی که می‌توانند در زمین و اطراف آن حضور داشته باشند و ممنوعیت دست دادن پیش از بازی، ممنوعیت استفاده از عروسکهای علائم تیمها و گرفتن عکس دسته‌جمعی تیمی اشاره کرد.
* با این حال لیگ‌ها برای حل معضل عدم حضور تماشاچی در استادیومها راه‌حل‌های مختلفی ارائه داده‌اند که در میان آنها دانمارک از همه خلاق‌تر بوده. سوپرلیگ دانمارک قرار است از پنجشنبه برگزار شود و در مسابقات این لیگ از خلاقیتی به اسم سکوهای مجازی استفاده می‌شود. صفحه نمایش‌هایی بزرگ در کنار زمین که تصویر ویدیویی زنده هواداران را در استادیوم پخش می‌کند.
* پرتغال که مسابقات لیگش از ۳ ژوئن آغاز می‌شود برای پخش تلویزیونی بیشترین تعداد بازیها قصد دارد هر هفته از مسابقات را در یک بازه زمانی ۴ تا ۶ روزه برگزار کند که بین هر هفته و هفته بعدی یک روز استراحت به تیمها داده می‌شود. برخی از تیمها نمی‌توانند در استادیوم خانگی‌شان بازی کنند چرا که فدراسیون فوتبال و دولت تشخیص داده‌اند استادیوم آنها قادر به رعایت پروتکل بهداشتی نیست.
* اما در اتریش، صدرنشین لیگ، لینتس روز پنج شنبه با جریمه‌ای سنگین مواجه شد و شش امتیاز از این تیم کسر شد چرا که فدراسیون فوتبال اعلام کرده این تیم پیش از موعد مقرر و بدون اجازه تمرینهای گروهی خود را از سر گرفته. به این ترتیب لینتس که پیش از این با اختلاف سه امتیاز صدرنشین شد حالا صدرنشینی خود را از دست داده و سالزبورگ بار دیگر شانس زیادی برای جشن گرفتن هفتمین قهرمانی پیاپی خود در این لیگ دارد.
* لیگ لهستان که ۱۱ هفته از آن باقی مانده از امروز آغاز می‌شود. صدرنشین لیگ، لژیا ورشو روز شنبه به مصاف لخ پوزنان می‌رود.
* سوپرلیگ صربستان هم دیگر لیگی است که از امروز از سر گرفته خواهد شد.
* لیگ برتر اوکراین هم از روز شنبه با برگزاری سه بازی آغاز می‌شود. صدرنشین لیگ، شاختار دونتسک امروز به مصاف تیم سوم جدول دیناکو کیف خواهد رفت.
* لیگ دسته‌یک کرواسی هم از تاریخ ۵ ژوئن آغاز خواهد شد.

=======================================================================

باشگاه بارسلونا می‌خواهد دیدارش با اتلتیکو در نوکمپ را به بهانه‌ای برای نمایش همبستگی علیه ویروس کرونا تبدیل کند. با اینکه بازی پشت درهای بسته انجام خواهد شد ولی بارسلونا با ایجاد کمپینی به نام "همه اینجا بازی می‌کنند" قصد دارد یک طرح موزائیکی با استفاده از پیراهن‌های باشگاه روی سکوها بوجود بیاورد، پیراهن‌هایی که به هواداران فروخته شده و مبلغ فروش آنها صرف کمک برای مبارزه با کرونا خواهد شد.
هر یک از این پیراهنها ۶۵ یورو قیمت‌گذاری شده و خرید آنها برای اعضای رسمی باشگاه و کسانی که بلیط کل فصل را خریداری کرده‌اند مجاز است. باشگاه با این پیراهنها در نوکمپ طرحی موزائیکی خواهد ساخت و صاحبن پیراهنها می‌توانند با این طرح عکسی یادگاری داشته باشند. پوشاندن سکوها با این پیراهنها برای باشگاه ۹۷۵ هزار یورو درآمد خواهد داشت که به بنیاد اف‌سی بارسلونا تعلق خواهد گرفت تا در همکاری با صلیب سرخ صرف کمک به کودکان نیازمند در دوران دشوار اپیدمی کرونا شود.
بارسلونا اعلام کرده فروش پیراهن‌ها از روز ۱۵ ژوئن در وبسایت باشگاه آغاز شده و پیراهنها بعد از برگزاری بازی بارسا- اتلتیکو برای خریداران آنها ارسال خواهد شد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.