پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دیگو کاستا به زندان می افتد؟ + لیگ قهرمانان به سرزمین ژرمن ها می رود

زمان ارسال : شنبه 10 خرداد 1399
برخی رسانه‌ها خبر از محکومیت دیگو کاستا به دلیل تقلب مالیاتی داده‌اند. کادناسر و تعداد دیگر از رسانه‌ها در اسپانیا گزارش داده‌اند، دیگو کاستا، مهاجم تیم اتلتیکو مادرید به دلیل تقلب یک میلیون یورویی در اظهارنامه مالیاتی‌اش، در سال ۲۰۱۴ و زمانی که از اسپانیا به چلسی آمده بود ممکن است به زندان بیفتد. این مسئله تا تاریخ ۴ ژوئن مشخص خواهد شد.
رسانه‌های گزارش داده‌اند این مهاجم ۳۱ ساله ممکن است با ۶ ماه زندان و ۵۰۷ هزار یورو جریمه محکوم شود هرچند که پیش از این هم بازیکنان دیگری در اسپانیا با چنین مشکلی مواجه شده بودند اما به زندان نیفتادند. دولت اسپانیا به احکام حبس زیر ۲ سال که در آن خشونت اتفاق نیفتاده باشد اجازه می دهد تا محکومین با پرداخت جریمه آن را منتفی کنند و به این ترتیب کاستا می‌تواند با پرداخت ۳۶۵۰۰ یورو به زندان نرود. او تا به حال ۳ مرتبه پیراهن اتلتیکو مادرید را بر تن کرده که این جریمه مربوط به دومین حضور او در مادرید و در سال ۲۰۱۴ بوده است.
گفتنی است لیونل مسی هم در سال ۲۰۱۷ دچار چنین مشکلی شده بود و باید ۲۱ ماه حبس را پشت سر می‌گذاشت که با پرداخت ۲۵۲ هزار یورو از این اتفاق جلوگیری کرد. مسئله‌ای که می‌توانست باعث ترک اسپانیا توسط مسی و جدایی این بازیکن از بارسلونا شود.
=======================================================================
با مشخص شدن زمان از سرگیری مسابقات داخلی فوتبال در اکثر کشورهای اروپایی، اکنون یوفا جدی‌تر از همیشه در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپاست. طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، پس از دو ماه وقفه به دلیل شیوع کرونا، اتحادیه فوتبال اروپا خواهان شروع دوباره بازی‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا از روز هفتم آگوست (۱۷ مرداد) است. در حال حاضر سرنوشت برخی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها از جمله مصاف بارسلونا - ناپولی و یوونتوس - لیون مشخص نیست و تنها بازی‌های دور رفت به صورت کامل انجام شده است.
برنامه یوفا این است که با مشخص شدن چهره تمامی تیم‌های صعودکننده از مرحله یک هشتم نهایی، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی را به صورت تک حذفی، در روزهای ۱۳ و ۱۴ آگوست (۲۳ و ۲۴ مرداد) برگزار کند و در ادامه بازی‌های مرحله نیمه نهایی و فینال را هم به صورت متمرکز و در یک کشور به پایان برساند.
پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر تمایل یوفا برای اجرای این طرح در شهر استانبول (شهری که پیش از این به‌عنوان میزبان فینال انتخاب شده است) شنیده می‌شد، اما به تازگی خبرهای متفاوتی منتشر شده مبنی بر اینکه یوفا ممکن است بازی‌های نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان را در آلمان برگزار کند.
بوندس‌لیگای آلمان اولین لیگ از لیگ‌های پنج‌گانه بزرگ فوتبال اروپا بوده که مسابقاتش (از دو هفته پیش) از سرگرفته شد و با توجه به ۱۸ تیمی بودنش زودتر هم به پایان خواهد رسید. بنابراین این کشور که آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در آن نسبت به ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و فرانسه کمتر بوده است، می‌تواند گزینه خوبی برای برگزاری متمرکز بازی‌های نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان باشد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.