پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شبی که فوتبال قوانین فیزیک را مختل کرد + 27 روز تا یک کابوس جدید برای بارسلونا + بارسلونا دوباره به دنبال کاهش دستمزد ها + نبرد غول های اروپایی برای سانچو

زمان ارسال : پنجشنبه 15 خرداد 1399
روبرتو کارلوس در طول دوران ورزشی اش به عنوان یکی از بهترین مدافع چپ های تاریخ فوتبال شناخته می شد و روزهای درخشانی را در ترکیب تیم ملی برزیل و رئال مادرید سپری کرد، اما شاید گل تاریخی او به فرانسه را بتوان زیباترین لحظه دوران ورزشی او تلقی کرد.
23 سال پیش، تیم ملی برزیل در دیداری دوستانه به مصاف فرانسه رفته بود و سلسائو در دقیقه 22 صاحب یک ضربه ایستگاهی از فاصله ای قابل توجه شد. در حالیکه بسیاری از بازیکنان معمولا در چنین مواقعی ارسال کرده یا پاس کوتاه می دهند، روبرتو کارلوس اقدام به ضربه زدن کرد تا یکی از زیباترین گل های تاریخ فوتبال به ثبت برسد.
ضربه این بازیکن قوسی خیره کننده و باورنکردنی برداشت و در حالیکه ابتدا به نظر می رسد با فاصله ای زیاد راهی بیرون زمین شود، با کاتی عجیب تغییر مسیر داد و وارد دروازه فابین بارتز شد. دروازه بان تیم ملی فرانسه که مات و مبهوت بود، در این صحنه هیچ عکس العملی نشان نداد و مقهور ضربه ستاره برزیلی شد. بسیاری در ادامه مدعی شد این ضربه فوق العاده روبرتو کارلوس قوانین فیزیک و منطق را زیر سوال برده است.
=======================================================================
بارسلونا ۲۷ روز دیگر علاوه بر مشکلات مالی و جذب بازیکنان جدید، با معضلی به نام دستمزد بازیکنان قرضی مواجه خواهد بود؛ چرا که لیگ‌های اروپایی تا پس از تاریخ سی ژوئن یعنی تاریخ به اتمام رسیدن قراردادهای قرضی، ادامه می‌یابد اما در قرارداد بازیکنان در این رابطه توافقی شکل نگرفته است. شرایط سرگیجه‌آوری که باید توسط مدیران بلوگرانا رفع شود. در حال حاضر فیلیپه کوتینیو(بایرن مونیخ)، کارلس آلنیا(بتیس)، رافینیا(سلتاویگو) و ژان کلیر تودیبو(شالکه) بازیکنان قرضی بارسا هستند که در تیم‌های دیگر توپ می‌زنند. نکته اصلی اینجاست با توجه به ادامه بازی‌ها در فصل تابستان، کدام باشگاه باید دستمزد این بازیکنان را بدهد زیرا علنا قراردادهای آن‌ها به پایان رسیده است اما آن‌ها در حال بازی هستند.
به طور مثال، ‌کوتینیو تا پایان ماه آگوست باید در خدمت بایرن مونیخ باشد و در بوندس لیگا بازی کند. کوتینیو احتمالا در پایان قرارداد نمی‌خواهد در بایرن بماند و قراردادش به طور دائم تمدید شود. این مسئله به این معنا است که یا بارسلونا و یا بایرن مونیخ باید 2 ماه دستمزد اضافه کوتینیو(معادل ۵ میلیون یورو) ‌را پرداخت کنند. تودیبو هم یکی دیگر از این بازیکنان است که احتمالا جایگاهی در بارسا نخواهند داشت و فروخته می‌شوند اما باید راه حلی برای پرداخت کامل دستمزدشان پیدا کرد.
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
نشریه «اسپورت» کاتالونیا خبر داد باشگاه بارسلونا بار دیگر می خواهد برای خروج از بحران مالی به کاهش دستمزدها روی بیاورد. بارتامئو، رئیس بارسا در این زمینه با بازیکنان قدیمی تیم جلسه گذاشت تا درباره کاهش دستمزدها در فصل جدید لالیگا صحبت کند. پیش از این بارسلونا در ایام کرونا به دلیل مشکلات مالی بوجود آمده به خاطر تعطیلی مسابقات با کسب رضایت بازیکنان ۷۰ درصد دستمزدهایشان را کاهش داد. بعد از مذاکره بارتامئو با بازیکنان اصلی، آنها از رئیس باشگاه درخواست مهلت کردند تا با بقیه بازیکنان صحبتی داشته باشند. این پیشنهاد بدون شک با مخالفت برخی بازیکنان مواجه خواهد شد چون این برای دومین بار است که کاهش دستمزدها اجرایی می شود.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
بر اساس اعلام سایت goal، جیدون سانچو مهاجم تیم فوتبال دورتموند هفته گذشته در ابتدای دیدار مقابل بایرن مونیخ روی نیمکت نشسته بود و این اتفاق علامت‌های سوال زیادی را در مورد آینده این مهاجم در دورتموند که غول‌های اروپایی به دنبال او هستند، به وجود آورد. عده‌ای هم دلیل نیمکت‌نشینی او را افت این مهاجم دانستند. هفته بعد اما با هت‌تریکی که سانچو در دیدار مقابل پادربورن انجام داد، او به جوان‌ترین بازیکن تاریخ بوندس‌لیگا بدل شد که در این رقابت‌ها ۳۰ بار گلزنی می‌کند و این مهاجم نشان داد تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا، تاثیری در آمادگی نگذاشته است. رکورد این تعداد گل برای یک بازیکن جوان، قبلاً در اختیار کای هورتتز بود. حالا غول‌های فوتبال اروپا به دنبال جذب سانچو هستند و در این بین رقابت شدیدی بین منچستر یونایتد و چلسی برقرار است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.