پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

20 سال ترانسفر مارکت.از فوتبال غیر رسمی(غیر لیگ)تا لیگ قهرمانان (پارت1)

زمان ارسال : دوشنبه 2 تیر 1399
این لحظه ای بود که بنیانگذار ترانسفر مارکت ، ماتیاس سییدل متوجه شد که قرار است پرتال کوچک فوتبال وی برنده شود. هوادار وردر برمن سخت می گوید: "از غرور و افتخار ، من نمی توانم تمام طول روز چهره خود را برطرف کنم." اما باید بدانید: امروز در مورد آن صحبت نمی شود ، اما در مورد روزهای اولیه ، "هنگامی که بیش از پنج کاربر جدید در یک روز در ترانسفر مارکت ثبت نام کردند یا 500 بازدید کننده را حساب کردیم." در ضمن ، بعد از 20 سال ، این سایت یکی از سایت های ترانسفر بازیکنان بزرگ فوتبال است که تقریباً 600000 کاربر ثبت نام شده ، روزانه میلیون ها بازدید کننده ، حدود 760،000 پروفایل بازیکن ، حدود 75000 صفحه باشگاه ، بیش از 1500 مسابقه ، و بیش از یک میلیون گزارش بازی در پایگاه داده و نسخه های کشور دارد. در سراسر جهان. آخرین کودتا: Transfermarkt.fr ، که با آن بازار فرانسه صحبت می کند پس از موفقیت های بزرگ در انگلیس ، اسپانیا ، ایتالیا و ترکیه ، در میان دیگران ، اکنون فتح می شود. بین المللی در حال پیشرفت است و سییدل می داند که در صدر لیست تشکر شما قرار دارد. در آغاز فقط وردربرمن ، شور و شوق فوتبال و کاربران مفید وجود داشتند.آغاز آن در سال 2000 با نسخه ترانسفر مارکت در طرح حلقه اتصال انجام شد ، گرچه با این ایده که امروزه در پشت ترانسفر مارکت قرار دارد ، نیست. سییدل به عنوان یک هوادار وردر برمن در هامبورگ علاقه مند به گرفتن اطلاعات سبز و سفید بود. توماس شاف مربی جدید است ، اولین دوره نقل و انتقالات او قریب به اتفاق است و چه کسی می خواهد به دست بیاورد؟ این سوال در حال حرکت است. "اما در ابتدا فقط شور و شوق فوتبال وی و دامنه transfermarkt.de وجود داشت. محتوا وارد صفحات HTML شد و اولین کاربرانی که به طور اتفاقی در سایت حاضر شدند ، کمک فوری خود را ارائه دادند. از آن به بعد ، TM پس از دیگری به یک نقطه عطف رسید. نقاط مهم در تاریخ TM

2001: بانک اطلاعاتی TM با اطلاعات ، ایجاد و به روزرسانی شده ایجاد و تغذیه می شود.2002: سییدل با لیست عوامل پخش در سایت شروع می شود ، و این باعث می شود ترانسفر مارکت به عنوان مرجع برای "مخاطبان حرفه ای" بیشتر و بیشتر شود.
2003: اولین جلسه کاربران. 17 کاربر در دورتموند ملاقات کردند. در انبار مهمانی یک جماعت کلیسا. لگد زدن ، امتحان کردن و مهمانی بود.
2006: بعد از جام جهانی ، اولین راه اندازی فنی مهم آغاز شد.
2007: "کارخانه شایعات" ، یکی از سرگرمی های Transfermarkt.de ، به پایگاه داده گسترده TM مرتبط است. و سیگنال شروع بین المللی در اتریش با Transfermarkt.at ارائه شده است.
2008: Transfermarkt.ch در سوئیس دنبال می شود و ترانسفر مارکت بخشی از Axel-Springer-Verlag می شود. سییدل تأکید می کند: "تصمیم برای ورود شریک زندگی در Axel Springer SE بهترین تصمیم استراتژیک من در تاریخ شرکت بود. در سال 2008 ، حتی ساختارهای شرکتی مناسب و فقط سه کارمند وجود نداشت. "
2009: Transfermarkt.co.uk به انگلستان می آید و Transfermarkt.tv به عنوان پرتال ویدیویی خود با مصاحبه و موارد دیگر راه اندازی می کند.
2010: راه اندازی مجدد V3! Transfermarkt.tv در ظاهر جدید ظاهر می شود. این تیم رنگ جدیدی به پرتال داده است. اندکی پس از آن ، Transfermarkt.it در ایتالیا راه اندازی می شود. در همان سال ، برنامه نویسان قبل از شروع Transfermarkt.com.tr در ترکیه ، مدیر بازی را توسعه دادند که امروزه هنوز هم رواج دارد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.