پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

معنای بارسای کنونی

زمان ارسال : یکشنبه 8 تیر 1399
با آمدن احتمالی پیانیچ به بارسا حالا بارسا هشت بازیکن سی سال به بالا دارد، بارسا رسما راه میلان را پیش گرفته است. روزی روزگاری تیم فوتبال بارسلونا به دلیل جوان گرایی و بهره گرفتن از تیم های پایه و آکادمی لاماسیا مورد تحسین تمام اهالی فوتبال قرار می‌گرفت. اما این روزها بارسا به تیمی با میانگین سنی بالا تبدیل شده که سرانش نه تنها برای جوان‌تر شدن تیم تلاشی نمی‌کنند، بلکه بازیکنان جوان باقی‌مانده در تیم را به فروش می‌رسانند و بازیکن سال‌خورده یا در شرف سال‌خوردگی را جایگزین آن‌ها می‌کنند. با انتقال احتمالی آرتور ملوی ۲۳ ساله و ورود میرالم پیانیچ ۳۰ ساله، میانگین سنی بارسا افزایش و این تیم شامل ۸ بازیکن ۳۰ سال به بالا م‌یشود که برای بارسلونا بسیار نگران کننده است.

سیاست مدیران بارسلونا ما را یاد تصمیمات سران وقت باشگاه آ.ث میلان می‌اندازد که با بازیکنانی مثل نستا، گتوزو، سیدورف، اینزاگی و آمبروزینی تا لحظه پایان فوتبال‌شان ادامه دادند و پس از بازنشستگی آن‌ها در جایگزین نمودن نسل آنها دچار مشکل شدند؛ به طوری که دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان اروپا، حدود ۷ سال است که حتی از حضور در لیگ قهرمانان اروپا دور است.

پس از دوران طلایی مدیریت خوان لاپورتا در بارسلونا و دوران نسبتا معمولی ساندرو راسل، بارتومئو در حال رقم زدن فاجعه‌ای است که ممکن است بارسلونا را سال‌های سال از رقبا عقب بیاندازد. حال تیم رقیب یعنی رئال مادرید، با جوانانی چون آسنسیو، وینیسیوس، رودریگو، مندی، اودگارد و والورده در حال ساخت آینده‌ای قدرتمند است؛ در حالی که بارسا با بازیکنانی چون مسی، سوارز، راکیتیچ، آلبا، پیکه، بوسکتس، ویدال و احتمالا پیانیچ که سن‌شان به سی سال به بالا رسیده است روز به روز به دوران سقوط نزدیک می‌شود.

علاوه بر مدیران، مربیان هم تمایلی به جوان‌گرایی و از نو ساختن بارسا ندارند و هنوز دنبال بهره وری از میراث سال ۲۰۰۸ پپ گواردیولا می‌باشند و با گذشت سال‌ها هنوز برای جایگزین برای بازیکنانی چون ژاوی، اینیستا، پویول، آلوز، نیمار و ماسکرانو صدها میلیون دلار خرج می‌کنند و بعد از گذشت کمتر از دو فصل با نصف خریداری شده آنها را به فروش می‌رسانند. سرنوشت بارسلونا با این شیوه مدیریت، سرانجام خوبی نخواهد داشت.
آی اسپورت
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.