پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اصول موفقیت در بارسا + دقایق شوم + آیا او بر می گردد؟؟؟

زمان ارسال : یکشنبه 8 تیر 1399
بارسلونا این روزها حال چندان خوبی ندارد. بحران مدیریتی، کیفیت پایین کادر فنی، بالا رفتن میانگین سنی تیم و نقل و انتقالات اشتباه همه مزید برعلت شده اند که بارسا این روزها حال و روز خوبی نداشته باشد. بارسا ۵ سال است که دستش از رسیدن به جام قهرمانی اروپا کوتاه مانده است و در حال حاضر معیار مربی خوب برای طرفداران بارسا کسی است که تیم محبوبشان را بتواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بکند.
البته برای قضاوت کیکه ستین زود است، چرا که او میتواند با کسب برد در ۴ بازی دیگر بارسا به قهرمانی اروپا برساند. اما با کیفیتی که تیم ستین در این چند ماه از خودش نشان داده است بعید است بارسا بتواند مقابل تیم های آماده ای مانند بایرن مونیخ و پاریس سن ژرمن حرفی برای گفتن داشته باشد مگر اینکه لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بتواند معادلات را یک تنه برای همه پیچیده کند. اما جالب است بدانید مربیانی که بارسا به قهرمانی اروپا رسانده اند میانگین سنی شان به ۴۲ سال میرسد.

یوهان کرایف: ۴۵ سال

فرانک ریکارد: ۴۴ سال

پپ گواردیولا: ۳۸ سال (قهرمانی دوم در ۴۰ سالگی)

لوییز انریکه: ۴۵ سال

این بدین معناست که نیروی جوانی و انگیزه تنها فاکتور هایی هستند که میتواند موتور بارسا را مجددا روشن کند. شاید بارسا برای بازگشت به روز های خوبش باید سیاست های کنونی اش را کامل تغییر دهد و در کادر فنی اش مجددا رو به جوان گرایی بیاورد. جوان گرایی ای که قفلش به دست ژاوی هرناندز،مهندس و مغز متفکر خط میانی سال های نه چندان دور بارسا باز میشود.
اما قیمت این تغییرات چقدر است؟! آیا بارسلونا برای تغییر یک اروپا و یک لالیگا را باید از دست بدهد؟! باید تا شهریور ماه منتظر بمانیم، یا ستین تفکراتش را به حریفان دیکته میکند و مسیر باشگاه را به سمت موفقیت هدایت میکند یا یک مربی جوان ویرانه ای را تحویل میگیرد و از نو شروع به ساختن آن میکند.
********************************************************************************
جنون این بارسلونا در ۱۰ دقیقه پایانی تنها در لالیگا و نه بازی برابر سلتاویگو دیده نشده بود. شاید این داستان از رم با گل مانولاس در دقیقه ۸۲ شروع شد. سپس برابر لیورپول با گل اوریگی (در دقیقه ۷۹) ادامه پیدا کرد. امسال هم آبی اناری ها از آن ضربه خوردند. این تیم چه در حضور ارنستو والورده و چه کیکه ستین گل‌های زیادی را در منطقه چزارینی دریافت کرده است.
تیم کاتالانی در لالیگا هفت امتیاز از دست داده است که می توانست در بخش پایانی لالیگا کاملا به دردش بخورد. در هفته نخست در سن مامس برابر اتلتیک بیلبائو با گل آریتس آدوریس در دقیقه ۸۹ یک بر صفر شکست خورد. این داستان در پامپلونا تکرار شد و تورس توانست در دقیقه ۸۱ بازی را ۲ بر ۲ کند. بازی با دو تیم در منطقه سقوط و دو تیم مشکل دار در دو ورزشگاهی که بارسلونا نتوانست بازی را کنترل کند با تساوی به پایان رسید. این تیم برابر اسپانیول اخراج بچگانه فرانک دی یانگ را تجربه کرد. همچنین مقابل بالائیدوس یک خطای قابل بحث انجام شد.
با این حال این اتفاق تنها در لالیگا دیده نشد. نمی توان فراموش کرد که بارسا در دو رقابت به خاطر ۱۰ دقیقه پایانی حذف شد. در سوپرجام اسپانیا در یک بازی کنترل شده و پیروزی ۲ بر یک به یک باره همه چیز را تقدیم روخی بلانکو کرد و در دقایق ۸۱ و ۸۶ دروازه‌اش باز شد. تلخ‌تر از آن در کوپا دل ری رخ داد و ویلیامز شاید به کمک سرخیو بوسکتس نتیجه را در دقیقه ۹۳ یک بر صفر کرد. این گل موجب حذف بارسا از کوپا دل ری شد. این گل‌ها اتفاقی نبودند.
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی به دلیل مشخص نبودن آینده تیمش در رقابت‌های اروپایی صحبت روشنی درباره ماندنش بعد از فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ نکرده است. بعد از اینکه سومین قهرمانی متوالی برای سیتی در لیگ برتر از دست رفت، با وجود کسب قهرمانی در جام‌اتحادیه و عملکرد خوب در لیگ قهرمانان، مشخص نیست گواردیولا در این تیم بیش از یک فصل دیگر بماند. از طرفی نشریه «اکسپرس» مدعی شد، باشگاه بارسلونا تمایل دارد یک بار دیگر با پپ گواردیولا کار کند. گواردیولا که از بازیکنان پیشین بارسلونا بوده، ۴ سال سرمربی کاتالان‌ها بود و ۱۴ جام با این تیم کسب کرد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.