پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چالش اعترافات بازیکنان. این قسمت:ایگواین.

زمان ارسال : شنبه 14 تیر 1399
گونسالو ایگواین با وجود این که یک گلزن محسوب می‌شود اما همیشه در تندباد زندگی کرده است. مهاجم آرژانتینی در تیم‌های بزرگ اروپایی پا به توپ شده و برای تیم ملی آرژانتین به میدان رفته است. او با انتقادهای تندی روبرو شده چون گاهی اشتباه های نابخشودنی کرده است. خطاهای بازیکن کنونی یوونتوس بیش از گلزنی هایش در یادها مانده است.



انتقادها و ترس از به خیابان رفتن

ایگواین هر شرایطی را تجربه کرده است حتی بدترین ها تا جایی که یک بار اعتراف کرد از رفتن به خیابان می‌ترسیده است. او آن را دوران را گذراند اما برایش هزینه داشت.

-همیشه از تبعید خودم پشیمان هستم. به خیابان نرفتم تا چیزی به من نگویند.

-من سال نو را با مردم متفاوتی گذارندم. می خواستم مادرم را ببینم و باید ۱۵ ساعت در هواپیما می نشستم. درست است که می توانستم هزینه بلیت را بپردازم اما ۱۰ دقیقه هم وقت نداشتم.

-مردم این شرایط را نمی بینند. چه چیزهایی می بینند؟ که توپ را وارد دروازه کنم چون برای آن پول داده اند.

-در بهترین لیگ ها و بهترین تیم ها بازی کردم، سه جام جهانی و کوپا آمه‌ریکا را تجربه کردم. در پنج سال حتی تصور نمی کردم ۱۰ درصد این اتفاق ها رخ دهد اما آنها را به دست آوردم. چرا باید نگران حرف مردم باشم؟ زمانی که متوجه این قضیه شدم شروع کردم به بیرون رفتن و لذت بردن از زندگی.



آرژانتین و شکست

اگر در یک منطقه از جهان به شدت از مهاجم آرژانتینی انتقاد کنند آنجا کشورش است. هیچ‌کس نمی تواند فینال جام جهانی که در آن شکست خوردند را فراموش کند و همچنین دو کوپا آمه‌ریکایی که قهرمان نشدند. ایگواین موقعیت های خیلی خوبی را در بازی های فینال از دست داد.

-آسان نیست که به تو بگویند این پسر دیگر به درد نمی خورد، این پسر یک شکست است، این پسر نمی تواند بازی کند... این جملات آسیب می رسانند.

-بله، درست است نتوانستیم به اهدافمان برسیم. اما شکست؟ رسیدن به سه فینال شکست نیست.



اشتباه مرگبار در فینال جام جهانی

ایگواین با اشتباه خود در دیدار نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ جام را به آلمان هدیه کرد. توپ مقابل پایش بود، مانوئل نویر و دروازه روبرویش اما ضربه اش را به بیرون زد. در آن روز همچنین یکی از گل هایش را آفساید اعلام کردند و ماریو گوتزه با گلزنی در وقت های اضافه قهرمانی را برای ژرمن ها به ارمغان آورد.

-یک لحظه غیرمنتظره بود و من نتوانستم بهترین روش را برای گلزنی انتخاب کنم. اگر دوباره آن صحنه تکرار شود هرگز مانند قبل عمل نمی کنم.

-در آستانه خداحافظی از فوتبال بودم اما مادرم به من گفت که این کار را انجام ندهم و ادامه بدهم. اگر دست خودم بود فوتبال را کنار می گذاشتم. فوتبالی را که عاشقش بودم رها می کردم. مادرم را بیشتر از فوتبال دوست دارم. او به من اجازه نداد این کار را انجام دهم."



رئال مادرید و ناپولی

ایگواین زمانی که با رئال مادرید قرارداد امضا کرد خیلی جوان بود و از همان نخستین روز به یک قهرمان تبدیل شد. او در بازگشت های لالیگا نقش مهمی داشت. هفت سال بعد به ناپولی پیوست و در آن جا شروع به گلزنی کرد. برای دو فصل بهترین گلزن شد و رکوردهای بزرگی را به نام خود ثبت کرد.

-سال گذشته در مادرید ماندم به خاطر مردم، رییس و هم تیمی هایم اما در این سال تصمیمم عضو نشد. این یک تصمیم احساسی نبود و با مشورت خانواده انجام شد.

-زمانی که باید مادرید را ترک می کردم، برنابئو اشک من را در آورد. چنین شرایطی را در ناپولی هم تجربه کردم. همیشه از مکان هایی که بودم تاثیر زیادی می گیرم.



یوونتوس

مهاجم آرژانتینی پس از سه سال حضور در ناپولی به یوونتوس پیوست. هواداران ناپولی نتوانستند ایگواین را ببخشند و همچنین دی لائورنتیس (رییس ناپولی) او را خائن نامید. با حضور کریستیانو رونالدو شرایط برای بازیکن آرژانتینی سخت شد و بانوی پیر او را بیرون انداخت تا به صورت قرضی برای میلان بازی کند.

-رابطه ای بین من و لائورنتیس وجود نداشت. او تفکرش مانند من نیست. این تصمیم من بود اما او باعث شد چنین تصمیمی بگیرم. نمی خواستم حتی یک دقیقه بیشتر با او باشم.

-با حضور رونالدو باشگاه می خواست سطح خود را بالا ببرد و به من اعلام کرد که دیگر نمی توانند با من همکاری داشته باشند. آنها به دنبال یک راه حل بودند اما همه چیز را به من گفتند. آنها مرا با لگد به بیرون انداختند. من نمی خواستم تیم را ترک کنم، من را بیرون کردند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.