پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گروه به گروه لیگ قهرمانان (1)

زمان ارسال : جمعه 11 مهر 1399
راند گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرعه‌کشی شده و تورنمنت از ۲۹ مهر شروع می‌شود. گروه های هشت گانه را با هم آنالیز می‌کنیم.

گروه A

ابهام این گروه بیشتر از آنکه روی دو تیم اول باشد، روی تیم سوم است و این یعنی وضعیت گروه به سالزبورگ بستگی دارد. آنها در مرحله گروهی فصل قبل ۱۶ گل زدند اما ارلینگ هالند از آنها جدا شده و به دورتموند رفته و این یعنی پنج برد متوالی در اتریش نمی تواند شاخص خوبی برای ظرفیتشان در رقابت‌های اروپایی باشد. بایرن مدافع عنوان قهرمانی شنبه گذشته بعد از ۳۲ بازی باخت اما با وجود نگرانی هایی که درباره عمق این تیم و بازیکنان ذخیره اش وجود دارد، اما آنقدر توانایی دارند که از تیمی که در نیمه‌نهایی سال ۲۰۱۶ حذفشان کرد، یعنی اتلتیکومادرید، عبور کنند. امیدهای نایب قهرمان فصل قبل لیگ روسیه، لکوموتیو مسکو هم کمرنگ شد وقتی مهاجمشان، الکسی میرانچوک را به آتالانتا فروختند.

پیش‌بینی: ۱- بایرن‌مونیخ ۲- اتلتیکومادرید ۳- سالزبورگ ۴- لکوموتیومسکو

ستاره: روبرت لواندوفسکی(بایرن)

گروه B

رئال مادرید تیم قدرتمندی است که حتی وقتی ضعیف بازی می‌کند، کسی انتظار حذفش را ندارد اما با توجه به اینکه فصل قبل مقابل پرسینگ منچسترسیتی دوام نیاوردند، شاید بازی برابر سه تیمی که خیلی خوب پرس می کنند، کار راحتی نداشته باشد. اینترمیلان آنتونیو کونته که در دو برد این فصل خود در لیگ ایتالیا ۹ گل زده و ۵ گل خورده و با اشرف حکیمی، الکساندر کولاروف و آرتورو ویدال تقویت شده، شاید بهترین آنها باشد اما شاختار تیم بهتری است نسبت به آن که در نیمه‌نهایی فصل قبل لیگ اروپا ۵ بر صفر به اینتر باخت ضمن اینکه بوروسیامونشن گلادباخ مارکو رز نمونه خوبی از یک تیم مدرن اتریشی- آلمانی مبتنی بر پرسینگ است.

پیش‌بینی: ۱- رئال مادرید ۲- اینترمیلان ۳- گلادباخ ۴- شاختاردونتسک

ستاره: روملو لوکاکو(اینتر)

گروه C

۱۰ فصل بعد از آخرین حضورش در فینال لیگ قهرمانان، تردیدهای زیادی درباره پپ گواردیولا و اینکه آیا فلسفه اش می تواند مانند آن موقع بر فوتبال حکمرانی کند، وجود دارد البته نه چندان در مرحله گروهی. مارسی رو به پیشرفت آندره ویلاش بواش شاید از ضعف سیتی در عقب افتادن از رقبا بهره ببرد ضمن اینکه کیفیت پورتو، تنها نماینده پرتغال، در پایان فصل نقل و انتقالات بیشتر مشخص می‌شود. المپیاکوس که بعد از دو سال دوباره قهرمان یونان شده، تاتنهام را به دردسر انداخت.

پیش‌بینی: ۱- منچسترسیتی ۲- مارسی ۳- پورتو ۴- المپیاکوس

ستاره: کوین دبروین(منچسترسیتی)

گروه D

اولین بار که انگلیس تلخی آژاکس و توتال فوتبال این باشگاه را چشید در دسامبر ۱۹۶۶ بود که تیم رینوس میشل، لیورپول بیل شنکلی را ۵ بر یک در هوای مه آلود آمستردام در هم کوبید. جالب اینکه دو تیم بعد از آن در لیگ قهرمانان/جام باشگاه‌های اروپا با هم بازی نکره اند. با توجه به اینکه فرانکی دیونگ، ماتیس دلیخت، حکیم زیش و دونی فان دبیک از تیم حاضر در نیمه‌نهایی دو فصل قبل رفته اند، این آژاکس تحلیل رفته است. قهرمان دانمارک، میدتی لند با یک بازگشت استثنایی در مرحله پلی‌آف مقابل اسلاویاپراگ به این مرحله آمد اما بیشترین احتمال برای دومی این گروه به آتالانتا اختصاص دارد. تیمی که در یک‌چهارم‌نهایی فصل قبل فاصله ای با حذف پاری‌سن‌ژرمن نداشت، به تازگی مدافع جلوزن خود، تیموتی کاستانیه را از دست داده است.

پیش‌بینی: ۱- لیورپول ۲- آتالانتا ۳- آژاکس ۴- میدتی لند

ستاره: سادیو مانه(لیورپول)
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.