پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه پمینا

زمان ارسال : سه شنبه 9 شهریور 1400
تیم دوم بارسلونا فصل گذشته تا پلی آف صعود به دسته دوم اسپانیا نیز پیش رفت ولی در نهایت ناکام ماند. اتفاقی که به قیمت اخراج گارسیا پیمنتا سرمربی این تیم تمام شد. پیمنتا در دو مقطع نامزد هدایت تیم اول بارسلونا نیز بود ولی توسط خوان لاپورتا از مربیگری تیم دوم باشگاه برکنار شد و او هنوز نتوانسته این مساله را درک کند و بسیار عصبانی و ناراحت است

پیمنتا در مصاحبه با موندودپورتیوو گفت:« در پایان ماه مِی و در حالی که یک سال دیگر نیز قرارداد داشتم، الکسانکو یکی از افرادی که واقعا به وی در بارسلونا اطمینان داشتم، اعلام کرد که ماندنی هستم و به کارم ادامه خواهم داد ولی دو هفته بعد، "یوسته"، نایب رئیس باشگاه به من گفت که برکنار شده ام و از تلاش هایم تقدیر کرد. برایم باورکردنی نبود چرا که در حال برنامه ریزی برای فصل جدید بودم.»

پیمنتا ادامه داد:« حتی جلسه ای برای خریدهای جدید پیش رو داشتیم و من یک بازی تیم جوانان باشگاه را نیز تماشا کرده بودم. تنها دلیلی که به من گفتند این بود که مدیران جدیدی آمده اند و قصد دارند روی مربی دیگری حساب باز کنند که برایم قابل درک نبود.

من زمانی قرار بود مربی تیم اول باشگاه شوم ولی لاپورتا از تیم دوم اخراجم کرد. بسیار غمگین، ناامید و عصبانی هستم چرا که معقدم اصلا برخوردی منصفانه با من نداشتند و این روش مناسبی برای اخراج نبود. همین مدیران فعلی کسانی بودند که 15 سال پیش اولین قراردادم در آکادمی بارسلونا را امضا کردند اما زندگی همین است.»
پ ن: کاش حداقل میموند تیم ب با خوان هم معلوم شد چه آدمیه
تیم اصلی هم میومد خوب بود درسته ریسک بود ولی ریسک از هیچی بهتره
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.