پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بهترین بازیکن های فعال آکادمی لاماسیا

زمان ارسال : سه شنبه 12 مرداد 1400

ترکیب منتخب بهترین بازیکنان فعال آکادمی بارسلونا؛ از مسی و فاتی تا آلبا

آکادمی فوتبال باشگاه بارسلونا موسوم به لاماسیا همواره بازیکنان بزرگی را در خود پرورش داده است که لیونل مسی را می توان اصلی ترینِ این گونه از مثال ها دانست.
به گزارش فوتبالی، بهترین سال های تاریخ باشگاه بارسلونا که بسیاری معتقدند همان دوران پپ گواردیولا یعنی بین سال های 2008 تا 2012 است، بارسلونا بازیکنان زیادی را از آکادمی خود در ترکیب داشت و به طور کلی این آکادمی بارسا بود که شاکله اصلی تیم را تشکیل می داد و هافبک های بی نظیری مثل ژاوی و اینیستا در بارسا می درخشیدند.

اما اکنون با گذشت آن سال ها، بارسلونا شکل کاملا متفاوتی به خود گرفته است و بسیاری از بازیکنان بزرگ بارسلونا در آن سال ها بازنشسته شده اند. اگر بخواهیم نگاهی به محصولات حال حاضر آکادمی بارسلونا که اکنون همچنان فعال هستند نگاهی بیندازیم به بازیکنانی مثل آنسو فاتی بر می خوریم که آینده درخشانی دارد اما مصدومیت گریبان‌گیر او شده و این بازیکن فصل گذشته را از دست داده بود. یا بازیکنی مثل آداما ترائوره که بازیکنی بسیار سریع است. پدری و دنی اولمو هم دو هافبک آینده دار هستند که پتانسیل زیادی دارند. از سویی لیونل مسی هم به عنوان ستاره اصلی آکادمی بارسلونا همچنان در این ترکیب حضور دارد
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.