پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تولد فوتبال بعد از 63 روز دوری چگونه سر شد؟

زمان ارسال : شنبه 27 اردیبهشت 1399
عصر امروز و بعد از هفته ها توقف فوتبال به علت شیوع ویروس کرونا، پنج دیدار از رقابت های بوندسلیگا برگزار شد تا هواداران فوتبال بعد از مدت ها از تماشای مسابقات سیراب شوند. در ادامه مروری به بازی های عصر امروز بوندسلیگا خواهیم داشت؛



در مهم ترین دیدار این هفته دورتموند در سیگنال ایدونا پارک پذیرای شالکه بود و موفق شد با چهار گل در دربی روهر به برتری دست پیدا کرده و با یک بازی بیشتر در فاصله یک امتیازی بایرن مونیخ در صدر جدول قرار بگیرد.


رافائل گوئررو دو بار و ارلینگ هالند و تورگان هازارد هر کدام یک بار برای زنبورها موفق به گلزنی شدند تا این تیم درخشان ترین پیروزی اش در دربی از سال 1966 را کسب کند. بازگشت فوتبال برای شاگردان لوسین فاوره به بهترین شکل ممکن پیش رفت.



اما ولفسبورگ نیز در دیداری حساس موفق شد 1-2 آگزبورگ را مغلوب کند. این دیدار در حال اتمام با نتیجه تساوی بود که گینژگ در دقیقه 91 برای ولفسبورگ موفق به گلزنی شد و این تیم به برتری دست یافت.


با این سه امتیاز، حالا تیم ولفسبورگ با حضور در رتبه ششم همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ اروپا برای فصل بعد است. آگزبورگ نیز در رتبه چهاردهم قرار داشته و همچنین خطر سقوز این تیم 27 امتیازی را تهدید می کند.



اما دیدار حساس دو تیم پایین جدولی پادربورن و دوسلدورف نیز با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا مطابق انتظار، این مسابقه کم هیجان ترین دیدار این هفته بوندسلیگا در روز بازگشت فوتبال لقب گیرد.



پادربورن با قرار گرفتن در رده آخر جدول نامزد شماره یک سقوط به دست پایین تر محسوب می شود و دوسلدورف در رده شانزدهم قرار داشته و امیدوار به هفته های آتی برای فرار از منطفه سقوط است.



اما هرتابرلین امروز عصر با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با سه گل برابر هوفنهایم به برتری دست یابد. این اولین دیدار هرتا زیر نظر برونو لابادیا بود و سرمربی جدید این باشگاه شروعی طوفانی را روی نیمکت هرتابرلین تجربه کرد.


اما ناکام بزرگ هفته را باید لایپزیش و یولیان ناگلزمان توصیف کرد. لایپزیش امروز در دیداری دشوار و در حالیکه ابتدا با یک گل از فرایبورگ عقل افتاده بود، در نهایت با گل دقیقه 77 کوین کمپل به تساوی دست یافته و از این شکست خانگی گریخت.



لایپزیش رده سومی فرصت بسیار خوبی برای کم کردن فاصه اش با بایرن صدرنشین داشت، اما شاگردان ناگلزمان در روز بازگشت فوتبال نمایش قابل قبولی ارائه نداده و دو امتیاز حساس را در کورس قهرمانی بوندسلیگا از دست دادند.


عکس ها در کامنت

امیدوارم خوشتون اومده باشه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.