پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

از مالدینی و بوفون تا ماتئوس و بالاک؛ مروری بر بزرگ‌ترین بازنده‌های تاریخ فوتبال از نگاه مارکا ( بخش دوم )

زمان ارسال : یکشنبه 28 اردیبهشت 1399
هکتور کوپر - دو نایب قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا
اوضاع برای هکتور کوپر به عنوان سرمربی در دهه 90 میلادی خوب پیش رفت اما به یکباره او به بازنده مطلق فینال ها تبدیل شد. او در لانوس، مایورکا و والنسیا تا پیش از سال 2000 به افتخاراتی رسید اما در ادامه ناکامی های کوپر شروع شد. با مایورکا در فینال کوپا دل ری 1998 مقابل بارسلونا و جام در جام اروپا 1999 مقابل لاتزیو شکست خورد. کوپر با والنسیا در دو فینال پیاپی لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند. [2000 مقابل رئال مادرید و 2001 مقابل بایرن مونیخ] در ادامه اسکودتوی فصل 2002/03 در آخرین هفته مقابل لاتزیو از دست او و اینتر خارج شد. کوپر اخیرا در لیگ یونان و تیم ملی مصر نیز فینال های مهمی را باخته است.



الساندرو دل پیرو - کارنامه سیاه و سفید در بیانکونری و آتزوری
دل پیرو بیش از 15 جام با یوونتوس فتح کرد. در سال 1996 به جام لیگ قهرمانان اروپا رسید اما سه فینال 1997، 1998 و 2003 را واگذار کرد. دل پیرو ناکامی بزرگ خود و تیم ملی ایتالیا در فینال یورو 2000 را 6 سال بعد در فینال جام جهانی 2006 مقابل فرانسه جبران کرد و قهرمان جهان لقب گرفت.




لوتار ماتئوس - کلکسیونی از افتخارات بدون لیگ قهرمانان اروپا
ماتئوس با 26 جام و حضور در 5 جام جهانی، دوران حرفه ای بسیار درخشانی داشت. قهرمانی در یورو 1980 و جام جهانی 1990 قطعا اوج افتخارات او محسوب می شود. با این حال ماتئوس فینال جام جهانی 1982 را مقابل ایتالیا و فینال جام جهانی 1986 را مقابل آرژانتین واگذار کرد. اسطوره فوتبال آلمان با وجود بازی در بایرن مونیخ و اینتر هرگز فاتح لیگ قهرمانان اروپا نشد و در کنار افتخارات داخلی متعدد به دو جام یوفا بسنده کرد. ماتئوس دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و در هر دو مورد با شکست مجبور به ترک زمین شد.




گونزالو هیگواین - نماد ناکامی آلبی سلسته
هیگواین در رئال مادرید، ناپولی، یوونتوس و چلسی جام های متعددی کسب کرد. در اسپانیا و ایتالیا بارها فاتح رقابت های داخلی شد اما تنها قهرمانی اروپایی او اخیرا با چلسی در لیگ اروپا به دست آمد. با این وجود از هیگواین به عنوان نماد اصلی ناکامی های تیم ملی آرژانتین طی سالیان اخیر یاد می شود. در ناکامی فینال جام جهانی 2014 مقابل آلمان پس از هدر دادن یک موقعیت طلایی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. در فینال های 2015 [پنالتی از دست داد] و 2016 کوپا آمریکا نیز ناکام بزرگ آلبی سلسته بود. هیگواین با یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2016/17 نیز به موفقیتی نرسید.



جانلوییجی بوفون - طلسم لیگ قهرمانان اروپا
بوفون در رده باشگاهی و ملی 26 بار فاتح رقابت های گوناگون از جمله 9 اسکودتو، جام یوفا و جام جهانی 2006 شده است. فقط فقدان قهرمانی یورو و لیگ قهرمانان اروپا در کارنامه او به چشم می خورد. در کنار شکست در چند فینال داخلی، بوفون تاکنون سه فینال لیگ قهرمانان اروپا را واگذار کرده است. شکست در فینال یورو 2012 دیگر ناکامی بزرگ او محسوب می شود. [بوفون یورو 2000 را به دلیل مصدومیت از دست داد]


عکس ها در کامنت

امیدوارم خوشون اومده باشه
درزم
( با زدن روی منبع از بخش اول این پست دیدن کنید )

با تشکر

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.