پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مرگ تدریجی یک رویا - بازیکنانی که با انتخاب اشتباه خود همه چیز را خراب کردند! ( بخش اول )

زمان ارسال : دوشنبه 29 اردیبهشت 1399
بووووووم! بمب هایی که می‌ترکند اما بی اثرند! شاید این بمب های بی خطر شما را یاد برخی بمب های نقل و انتقالاتی باشگاه ها بیندازد. خرید هایی که با هزار امید و آرزو انجام می‌شوند اما در نهایت تنها پشیمانی نتیجه این خرید هاست. این خرید ها علاوه بر هدر رفتن بودجه و مایوس شدن باشگاه ها، اغلب باعث نابودی بازیکنان مستعد جهان فوتبال می‌شود و حالا من قصد دارم در این سری از مطالب این خرید ها را به شما معرفی کنم.

.....
۱_ عثمان دمبله - ( دورتموند به بارسلونا ) - ارزش در بازار= ۶۱ میلیون یورو

بدون شک کمتر کسی توانایی های فوق‌العاده دمبله در دوران حضورش در دورتموند را فراموش می‌کند. وینگری که با سرعت بالای خود در دریبل زنی و حرکت به سمت دروازه حریفان همه را شگفت زده کرده بود، تنها یک نقطه ضعف داشت که پشت تکنیک بی نظیرش پنهان شده بود؛ ظرافت و شکنندگی! که همین دو ویژگی همه چیز را بهم ریخت. دمبله تقریباً از بدو ورودش به بارسلونا با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و بنظر می‌رسد قصد دارد تمام مراحل مصدومیت را در بارسلونا طی کند. با این وضعیت بعید نیست بارسلونا دست به فروش این بازیکن فرانسوی خود بزند.

آمار دمبله در یک فصل حضور در دورتموند :


۳۲ بازی، ۶ گل و ۱۲ پاس گل در بوندسلیگا

آمار دمبله در سه فصل حضور در بارسلونا :

۵۱ بازی، ۱۲ گل و ۱۱ پاس گل

۲_ ریکاردو رودریگز - ( وولفسبورگ به میلان ) - ارزش در بازار= ۸ میلیون یورو

در سال ۲۰۱۷ که وولفسبورگ روزهای درخشانی را در اروپا سپری می‌کرد، این مدافع سوییسی خیلی زود نام خودش را در سطح اروپا بر سر زبان ها انداخت. وقتی این بازیکن به میلان پیوست همه از او بعنوان انتقالی بزرگ یاد می‌کردند و هواداران تیم هایی مثل چلسی و رئال مادرید و ... حسرت داشتن این بازیکن را می‌خوردند. اما اوضاع در میلان برای او هر روز بد و بدتر شد و هواداران از حضور و درخشش او در ترکیب ناامید شده بودند. این روند بد برای او ادامه پیدا کرد تا میلان با خرید تئو هرناندز کاملا ریکاردو را کنار بگذارد و با انتقالی قرضی او را به آیندهوون منتقل کند.


آمار ریکاردو رودریگز در شش فصل حضور در وولفسبورگ :

۱۰۵ بازی، ۱۵ گل و ۱۱ پاس گل در بوندسلیگا

آمار ریکاردو رودریگز در سه فصل حضور در میلان :

۷۴ بازی، ۱ گل و ۳ پاس گل در سری آ

۳_ ممفیس دپای - ( آیندهوون به منچستریونایتد ) - ارزش در بازار= ۴۴ میلیون یورو

گلزنی های مکرر و سرعت و تکنیک این بازیکن هلندی توجه تیم های مطرح اروپایی را جلب کرده بود، که منچستریونایتد بدون درنگ این مهاجم جوان را به اولدترافورد منتقل کرد. آمار دپای به قدری خوب بود که شک و شبهه ای برای تیم های خواهانش بجا نگذارد. اما میتوان گفت این بازیکن هرگز نتوانست با لیگ انگلستان تطابق پیدا کند و بعد از دو سال از منچستریونایتد جدا شد. ممفیس در سال ۲۰۱۷ به المپیک لیون در لیگ فرانسه پیوست تا دوباره به روزهای خوب خود برگردد و حالا دوباره برخی از تیم ها نیم نگاهی به جذب او دارند.

آمار ممفیس در چهار فصل حضور در آیندهوون :

۳۲ بازی، ۳۴ گل و ۵ پاس گل در اریدیویسه

آمار ممفیس در دو فصل حضور در منچستریونایتد :

۳۳ بازی، ۲ گل و ۰ پاس گل در پرمیرلیگ


۴_ هاکان چالهان اوغلو - ( بایرلورکوزن به میلان ) - ارزش در بازار= ۱۵ میلیون یورو

روزهای سپری شده هاکان در میلان اگر بد نبوده باشد قطعاً خوب هم نبوده است. بازیکنی که در بوندسلیگا با ضربه های کاشته بی نقصش مشهور شده بود، به میلان پیوست و هواداران میلان هم از این انتقال بسیار خرسند بودند. آنها معتقد بودند این خرید یکی از بهترین خرید های فصل اروپا خواهد بود و اوایل حضور هاکان در میلان بد هم نبود. اما رفته رفته با توجه به مشکلات از جمله مشکلات خانوادگی، از توانایی های هاکان کاسته شد و بازیکنی که حتی در بازیهای کامپیوتری هم قدرت شوت زنی فوق‌العاده ای داشت، از زدن شوت های داخل چهارچوب عاجز بود. بنظر می‌رسد هاکان فعلا در میلان ماندگار است و باید دید دوباره به روزهای اوج خود بازمی‌گردد یا خیر.

آمار هاکان در چهار فصل حضور در بایرلورکوزن :

۱۱۱ بازی، ۲۸ گل و ۶ پاس گل در بوندسلیگا

آمار هاکان در سه فصل حضور در میلان :

۹۰ بازی، ۱۲ گل و ۱۵ پاس گل در سری آ

۵_ الکساندر لاکازت - ( المپیک لیون به آرسنال ) - ارزش در بازار= ۵۸ میلیون یورو

شاید حضور لاکازت در این لیست از نگاه شما کمی عجیب باشد اما با توجه به آمار او در لیون شما هم به این نتیجه خواهید رسید که لاکازت در آرسنال کم فروغ ظاهر شده است. مهاجم گلزنی که در لیگ فرانسه درخششی بیش از حد تصور داشت و توپچی ها توانستند در مسیر جذب او رقیبان را کنار بزنند. وضعیت لاکازت در آرسنال بد نبوده اما قطعاً او توانایی های بیشتری برای به نمایش گذاشتن دارد. البته باید به توجه کرد که آرسنال روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و قطعاً همین اتفاق روی کیفیت بازیکنان این تیم تاثیر منفی داشته است.

آمار لاکازت در هفت فصل حضور در المپیک لیون :

۱۳۳ بازی، ۹۵ گل و ۱۲ پاس گل

آمار لاکازت در سه فصل حضور در آرسنال :

۸۷ بازی، ۳۴ گل و ۱۵ پاس گل

عکس در کامنت

پ.ن: عکس پست تزئینی

خوشحال میشم انتقادات و پیشنهادات شما رو بشنوم
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.