پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فاجعه بارسلونا به جشن تبدیل شد خدایا شکرت به خیر گذشت

زمان ارسال : پنجشنبه 16 بهمن 1399
بارسلونا در دو، سه فصل گذشته هرگز اوضاع و احوال خوبی را تجربه نکرده است؛ تیمی که تا همین چند سال پیش به همراه پپ گواردیولا و با وجود ستاره‌هایی نظیر لیونل مسی، ژاوی، آندرس اینیستا و... بر بام فوتبال اروپا قرار داشت و بدون رقیب به نظر می رسید حالا و مخصوصاً در فصول اخیر وضعیت دشواری را تجربه کرده است.

یکی از نکات عجیب و غریب در مورد بارسلونا به شکست های باور نکردنی این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا طی فصول اخیر باز می گردد. جایی که بلوگرانا به اشکال باور نکردنی و به واسطه مواجهه با بازگشت حریفان با حذف های دور از انتظار روبرو شده بود.

شروع این داستان برای بارسا به فصل 18-2017 باز می گردد؛ جایی که تیم ارنستو والورده در بازی رفت با نتیجه 4-1 رم را شکست داد اما در مسابقه برگشت با سه گل کار را به تیم ایتالیایی واگذار کرد تا هواداران این تیم یک حذف تلخ را تجربه کنند.


سال بعد از آن بارسلونا در مرحله نیمه نهایی رو در روی لیورپول قرار گرفت. آنها در بازی رفته و بعد از ارائه یک نمایش فوق العاده با سه گل تیم یورگن کلوپ را شکست دادند اما باز هم اتفاق دیدار برابر رم برای بلوگرانا تکرار شد و آنها در آنفیلد 4 گل دریافت کردند تا باز هم با این شکل و شمایل از رقابت‌ها کنار بروند.

در واقع این بازگشت حریفان برابر بارسلونا طی سالهای گذشته به یک سوژه تبدیل شده تا هواداران تیم های رقیب به واسطه آنها دست به تمسخر باشگاه کاتالانی بزنند. با این حال در دیدار شب گذشته بارسلونا برابر گرانادا در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل ری این بار آبی اناری ها بودند که موفق شدند یک بازگشت فوق‌العاده را رقم بزنند.


در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شود و همه با توجه به برتری دو گله گرانادا حذف بارسلونا را باور کرده بودند، در دقیقه 88 آنتوان گریزمان یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. این اما پایان کار نبود و چند دقیقه بعد جوردی آلبا کار را به تساوی کشاند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. در وقت های اضافه بارسا موفق شد سه گل دیگر به ثمر برساند و با توجه به تک گل گرانادا در این اوقات با نتیجه 5-3 پیروز شده و راهی مرحله بعدی شود؛ موضوعی که باعث شد بر خلاف دفعات قبلی این بار بارسا برابر حریف خود یک بازگشت فوق العاده داشته باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.