پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بیماری عجیب لیونل مسی چگونه درمان شد؟

زمان ارسال : جمعه 6 فروردین 1400
چند سال پیش بود که یک مشکل عجیب گریبان لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا را گرفته و موجب نگرانی شدید هواداران این تیم شده بود. لیونل مسی قبل از ورود به میدان و گاهی هم در مستطیل سبز دچار حالت تهوع شدید و استفراغ شده و شرایط عجیب و نگران کننده ای را تجربه می کرد. این اتفاق باعث ناراحتی و نگرانی شدید هواداران بارسلونا و مسی شده بود، اما تغییر رژیم غذایی زیر نظر دکتر جولیانو پوسر باعث رفع این مشکل شده است. در آن مقطع شایعات عجیبی در مورد لیونل مسی به راه افتاد، اما در نهایت این مشکل خیلی زود حل شد.

مواردی مانند الکل، آرد، گوشت قرمز، نوشیدنی های گازدار و گندم های تصفیه شده از برنامه غذایی مسی حذف شده که تاثیر فراوانی در بهبود او داشته است. البته مهاجم بارسلونا تنها ستاره ای نبود که از پوسر مشاوره گرفته و این متخصص تغذیه همچنین با بازیکنانی چون گونسالو ایگواین و پائولو دیبالا نیز کار کرده است.

جولیانو پوسر گفت: "سبزیجات، میوه های فصلی و آب معدنی مناسب سوخت های اساسی برای عضلات ما هستند. شما باید مصرف غذاهای فرآوری شده یا غذاهای آلوده به سموم آفات، علف کش ها، آنتی بیوتیک ها و داروها را کاهش دهید. من همچنین مسی را تشویق کردم تا روی سلامت روان خود کار کرده و به او پیشنهاد دادم از داروهای گل باخ نیز استفاده کند."
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.