پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سه مدعی قهرمانی لالیگا و هشت نبرد باقی مانده

زمان ارسال : یکشنبه 22 فروردین 1400
با نزدیک شدن به آخرین روزهای فصل 21-2020 جدال برای قهرمانی در لالیگا از همیشه جذاب تر است. اتلتیکو مادرید که مدعیان بی چون و چرا و شکست ناپذیر این فصل بودند در هفته های اخیر دچار افت شده اند و اکنون رئال مادرید و بارسا را در آستانه ربودن جام قهرمانی می بینند.

پس از پیروزی رئال مادرید در آخرین ال کلاسیکوی این فصل در شب گذشته، اکنون تنها هشت هفته از رقابت های لالیگا باقی مانده است و این بازی هایی است که اتلتیکو مادرید، رئال مادرید و بارسا در پیش دارند؛

بازی های اتلتیکو مادرید
اتلتیکو مادرید امشب برای عقب نماندن از دو رقیب قدرش در کورس قهرمانی برابر بتیس به قصد پیروزی به میدان خواهد رفت. بتیس که اکنون در رده ششم قرار دارد، در تلاش است تا رده ای در بالای جدول برای صعود به رقابت های اروپایی برای خود دست و پا کند.

پس از بازی با بتیس، شاگردان سیمئونه به مصاف ایبار در انتهای جدول لالیگا خواهند رفت و سپس هوئسکا تیم بعدی است که اتلتیکو باید شکست دهد. هوئسکا در رده شانزدهم جدول قرار دارد و این تیم نیز برای فرار از سقوط تلاش می کند.

اتلتیکو سپس با الچه رو به رو خواهد شد و پس از آن در دیداری سرنوشت ساز در نوکمپ به مصاف بارسلونا خواهد رفت. پس از این مسابقه شش امتیازی، رئال سوسیداد، اوساسونا و رئال وایادولید رقبایی هستند که اتلتیکو باید برای شکست آنها تلاش کند.

بازی های بارسلونا
بارسلونا هفته آینده باید در فینال کوپا دل ری به مصاف اتلتیک بیلبائو برود. پس از آن بلوگرانا باید آماده رویارویی با ختافه شود. شاگردان کومان در دوئل بعدی خود باید برابر ویارئال صف بکشند، تیمی که برای رده ای مناسب صعود به رقابت های اروپایی می جنگد. بارسا سپس میزبان گرانادا خواهد بود و بعد از آن با والنسیا دیدار خواهد کرد.

کاتالان ها سپس باید در جدال حساس و شش امتیازی برابر اتلتیکو مادرید به میدان بروند. پس از این دیدار بارسا با لوانته و سلتا رو به رو خواهد شد.

در پایان بازسا با بازی برابر ایبار پرونده این فصل خود در لالیگا را خواهد بست.

بازی های رئال مادرید
ماراتون رئال مادرید بای کسب عنوان قهرمانی پس از ال کلاسیکوی شب گذشته با دیدار برابر کادیز آغاز خواهد شد. تیم سپیدپوش پایتخت سپس میزبان بتیس خواهد بود و پس از آن در آخرین دربی مادرید در این فصل میهمان ختافه خواهد شد.

در نبرد بعدی شاگردان زیدان با اوساسونا دیدار خواهند کرد و در همان روزی که بارسا و اتلتیکو در نوکمپ به مصاف هم می روند، رئال نیز در دیداری حساس میزبان سویا خواهد بود که هم اکنون در رده چهارم جدول لالیگا قرار دارد.

لوس بلانکوس در سه دیدار پایانی خود میهمان گرانادا و اتلتیک بیلبائو خواهد شد و در ورزشگاه دی استفانو برابر ویارئال به میدان خواهد رفت.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.