پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

طوفان لیونل مسی؛ تاج گذاری در شب رکوردشکنی تاریخی

زمان ارسال : یکشنبه 29 فروردین 1400
لیونل مسی حالا سلطان کوپا دل ری است. او در شب قهرمانی بارسا، موفق به دبل برابر اتلتیک بیلبائو شد و دو رکورد نیز به جا گذاشت.

بارسلونا در فینال شماره 41 خود در کوپا دل ری به قهرمانی شماره 31 خود دست یافت. پس از یک نیمه اول برتر که با بدشانسی بدون گل به اتمام رسید، بارسا در نیمه دوم به هدف خود رسید.

ابتدا دقیقه 60 آنتوان گریزمان بود که با یک بغل پا روی پاس فرانکی دی یونگ توانست گل نخست را به ثمر برساند و مسیر برای یک برد پرگل را فراهم کند. این گل شماره 12 ستاره فرانسوی به بیلبائو بود. او بیش از هر تیمی به بیلبائو گل زده است.

ابتدا دقیقه 60 آنتوان گریزمان بود که با یک بغل پا روی پاس فرانکی دی یونگ توانست گل نخست را به ثمر برساند و مسیر برای یک برد پرگل را فراهم کند. این گل شماره 12 ستاره فرانسوی به بیلبائو بود. او بیش از هر تیمی به بیلبائو گل زده است.

دقیقه 68 شروع طوفان لیونل مسی بود.

فوق ستاره آرژانتینی برای کسب هفتمین قهرمانی خود در کوپا دل ری و بالا بردن جام به عنوان کاپیتان بی تابی می کرد. او پس از همکاری عالی با دی یونگ، درون محوطه جریمه با تسلط تمام اینیه گو مارتینز را دریبل کرد و با بغل پا توپ را به کنج دروازه دور از دستان اونای سیمون فرستاد.

4 دقیقه پس از این گل مسی گل دوم خود را نیز به ثمر رساند. این بار پاس به عقب جوردی آلبا بود که منجر به گل شد. مسی با یک بغل پای محکم از بیرون محوطه جریمه موفق به گلزنی شد. توپ از زیر دستان اونای سیمون بود که به درون دروازه غلتید.

این گل شماره 29 مسی در بازی شماره 41 برابر بیلبائو و نهمین گلش در یک فینال کوپا دل ری بود تا با گذر از رکورد تلمو زارا تبدیل به آقای گل فینال کوپا دل ری شود.

لیونل مسی همراه با سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه به رکورد هفت قهرمانی کوپا دل ری نیز رسید تا با رکورد گاینسا بازیکن افسانه ای بیلبائو برابری کند. مسی سال های 2009، 2012، 2015، 2016، 2017، 2018 و 2021 موفق به فتح این جام شده است.

این بازی با برتری 4-0 بارسا تمام شد تا رونالد کومان به اولین جام خود به عنوان مربی در باشگاه کاتالان دست یابد. این اولین قهرمانی بارسا در دومین دوره ریاست خوان لاپورتا نیز بود. از حالا هدف بارسا فتح لالیگا خواهد بود و برای این مهم باید از اتلتیکو و رئال عبور کند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.