پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واکنش‌ها به لغو سوپر لیگ اروپا

زمان ارسال : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400
تنها 48 ساعت بعد از اعلام تشکیل سوپرلیگ اروپا، اکنون اخباری در مورد انصراف باشگاه‌های حاضر در این لیگ منتشر شده است که واکنش‌های جالبی را به همراه داشت.

موجی که هواداران چلسی با بستن مسیر اتوبوس تیم شان آغاز کردند خیلی زود نتیجه داد و علاوه بر اینکه مسئولان این باشگاه را به صرافت کناره گیری از سوپرلیگ انداخت، چند باشگاه دیگر از جمله منچسترسیتی، بارسلونا و اتلتیکو مادرید نیز قصد کناره گیری از این رقابت ها را دارند؛ اتفاقی که موجودیت این رقابت ها را با خطر جدی روبرو خواهد کرد.


به این ترتیب هواداران و چهره هایی که در 48 ساعت اخیر نگران به گروگان گرفته شدن فوتبال توسط باشگاه های بزرگ بودند، اکنون احساس می کنند که بار دیگر ورزش مورد علاقه شان را پس گرفته اند. به این ترتیب بار دیگر سوپرلیگ به ترند اول شبکه های اجتماعی تبدیل شده است؛ اما این بار نه با احساس ترس و ناباوری، که با پست هایی که بوی پیروزی در یک نبرد بزرگ می دهد.

۰۱:۵۶- فوتبال توییت با انتشار برخی از نتایج تیم‌های سوپرلیگی به توقف آن‌ها اشاره کرده است‌؛ تاتنهام، آرسنال، یوونتوس، رئال، لیورپول و چلسی مقابل حریفان خود متوقف شده‌اند. این صفحه توییتری در ادامه نوشته: "تیم‌های سوپرلیگ اروپایی خنده‌دار هستند".

۰۱:۵۵- نشریه منچستر ایوینیگ با انتشار تصویری از وودوارد مدیر اجرایی منچستریونایتد با اشاره به تصمیم رسمی باشگاه منچسترسیتی برای بیرون آمدن از سوپرلیگ، تیتر «گیم اوِر» را برای وودوارد و سوپرلیگ اروپایی انتخاب کرده است.

۰۰:۵۳- واکنشی از صفحه توییتری آرسنال در ایران به تساوی چلسی مقابل برایتون

۰۰:۵۰- دقایقی پیش توییتی از آنفیلدواچ یکی از منابع مهم خبری باشگاه لیورپول: سوپر لیگ اروپایی به پایان رسید.

۰۰:۳۵- کریستوف وینترباخ: نه حرفی از پشیمانی، نه عذرخواهی از هواداران، نه پیامی به یوفا، لیگ برتر، مربی‌شان و بازیکنان؛ تنها تلاشی برای کوچک جلوه دادن این اتفاق با خطاب کردن آن به عنوان «یک برنامه در حال توسعه گروهی» برای سوپرلیگ؛ در حالی که منچسرسیتی یک قرارداد 167 صفحه‌ای رسمی برای این رقابت‌ها امضا کرده بود.

۰۰:۳۵- توییت پیر امریک لاپورته بازیکن منچسرسیتی با استفاده از کلیپ معروف فیلم سیمپسون‌ها؛ خیلی سریع اتفاق افتاد (اشاره به پایان و آغاز سوپرلیگ اروپایی).

۰۰:۳۵- واکنش هکتور ببرین مدافع تیم فوتبال آرسنال و انتشار جمله‌ای از آرسن ونگر. ونگر: خطاب به همه دوست‌داران آرسنال، مراقب ارزش‌های باشگاه باشید.

۰۰:۳۳- واکنش کنایه‌آمیز باشگاه سویا اسپانیا احتمالا خطاب به فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید؛ انیمیشنی که در آن سگی در میان آتش نشسته و لیوان آب خنکی را سر می‌کشد و می‌گوید: این عالیست.

۰۰:۲۵- توییت جالب کوین پاتریک ایگن گزارشگر فاکس اسپورت: چه کسی تصور می‌کرد میلیاردرها بتوانند میلیون‌ها مردم را بر سر یک موضوع متحد کنند؟!

۰۰:۲۰- تریباس یکی از اسپانسرهای لیورپول با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: در صورت حضور لیورپول در سوپرلیگ، همکاری خود را با این تیم به حالت تعلیق در خواهد آورد.

۰۱:۱۵- واکنش اکانت توییتری باشگاه اسپارتاک مسکو به لغو سوپرلیگ: تاریخ تولد 19/04/2021 و تاریخ مرگ 20/04/2021. دلمان برایت تنگ نخواهد شد!

۰۱:۱۰- در همبستگی جهانی علیه سوپرلیگ، باشگاه اوساسونا اسپانیا هم امروز این پست را منتشر کرده و از همان جملاتی استفاده کرده که در این یکی دو روز بارها در نقد سوپرلیگ بر زبان‌ها جاری شده است: «به دستش بیار».

۰۱:۰۸- واکنش توییتری رحیم استرلینگ مهاجم تیم فوتبال منچسرسیتی پس از بیانیه‌ای رسمی این باشگاه مبنی بر انصراف از سوپرلیگ.

۰۱:۰۷- گری نویل بدجنس؛ او در توییتی یک کاراکتری ایموجی خداحافظی را خطاب به سوپرلیگ منتشر کرده است.

۰۱:۰۶- پست جدید اکانت کایل واکر مدافع تیم فوتبال منچسترسیتی در اینستاگرام؛ او با لبخندی رو به دوربین شرح کوچکی برای این پست نوشته است: «فوتبال برای هواداران است».

۰۱:۰۵- کوین دی‌بروینه هافبک منچسترسیتی امروز بابت نوشته‌اش بارها از سوی رسانه‌های مختلف مورد تمجید قرار گرفته است؛ نوشته‌ای که دی‌بروینه در آن به نقد تصمیم سوپرلیگ پرداخته و با وجود این‌که بخشی از بیزینسش را فوتبال می‌داند اما می‌گوید در نهایت هنوز کودکی‌ست که تمام عشقش فوتبال است. او در این متن کلمه رقابت را با فونت درشت‌تری منتشر کرده تا منظور خود را بهتر برساند (طعنه به غیررقابتی بودن رقابت‌های سوپرلیگ).

۰۱:۰۰- توییت ریچارد جولی فوتبال‌نویس روزنامه گاردین با موضوع اخراج ژوزه مورینیو، او نوشته: با افزایش شایعات درباره لغو سوپرلیگ، مورینیو تبدیل به تنها مربی تاریخ این رقابت‌ها می‌شود که از سمت خود اخراج شده است. آقای خاص.

۰۰:۵۰- بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس: اگر تصمیم چلسی و منچسترسیتی مبنی بر خروج از سوپرلیگ تأیید شود، من به آن‌ها برای این موضوع تبریک می‌گویم. امیدوارم سایر باشگاه‌های شرکت‌کننده در سوپرلیگ هم به چلسی و منچسترسیتی بپیوندند.

۰۰:۵۰- فوتبال توییت: بازیکنان غالبا به دلیل این‌که پول زیادی دریافت می‌کنند، از خوش‌نامی به دورند که البته این‌هم اشتباه آن‌ها نیست که چنین پولی به آنان پرداخت می‌شود؛ در دوازده ماه گذشته اما آن‌ها قدرت رهبری بیشتری از سیاسیون، رهبران جهان و مالکان میلیاردر از خود نشان داده‌اند. آن‌ها مستحق اعتبار و احترام بیشتری هستند.

۰۰:۵۰- این هم تصویری از سران چند باشگاه که قصد داشتند در سوپرلیگ حاضر باشند که در یک ضیافت این تصویر به ثبت رسیده است: گازیدیس مدیر آث میلان، آوی و جوئل گلیزر مالکان منچستریونایتد، جان وی هنری مدیر لیورپول و وودوارد مدیر اجرایی باشگاه منچستر یونایتد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.