پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادعای جدید شاکی پرونده تعرض رونالدو با مطالبه حقوق ۲ سال او!

زمان ارسال : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400
زن آمریکایی که مدعی شده از سوی کاپیتان تیم ملی پرتغال مورد تعرض قرار گرفته از او غرامتی هنگفت مطالبه کرده است.

به نقل از نشریه سان انگلیس، کاترین مایورگا شهروند آمریکایی که مدعی است سال 2009 در شهر لاس‌وگاس از سوی کریستیانو رونالدو مورد تعرض واقع شده است از این فوتبالیست پرتغالی 56 میلیون پوند به عنوان غرامت درخواست کرده است.

انتشار یکسری اسناد حقوقی جدید از سوی دادگاه رسیدگی کننده به پرونده رونالدو نشان می‌دهد که مایورگا بابت لطمات روحی که بابت مورد تعرض واقع شدن از سوی ستاره حال حاضر یوونتوس دریافت کرده خواهان غرامت شده است. این درحالیست که در گزارش‌های قبلی که درباره این پرونده منتشر شده است، آمده که او یک بار بابت این اتفاق رقمی نزدیک به 400 هزار دلار از رونالدو غرامت دریافت کرده است، هر چند رونالدو هر بار قویاً اتهام تعرض را رد کرده است.

گویا مایورگا بابت رنج‌های فیزیکی و روانی که در گذشته بابت این اتفاق متحمل شده 18 میلیون پوند، بابت دردهایی و آسیب‌هایی که در سال‌های پس از وقوع حادثه تحمل کرده 18 میلیون دیگر و بابت مجازات رونالدو هم 18 میلیون پوند طلب کرده است. این در حالیست که هزینه‌های حقوقی رسیدگی به این پرونده هم برای رونالدوی 37 ساله 1.4 میلیون پوند هزینه خواهد داشت.

به این ترتیب کل رقمی که رونالدو باید بپردازد 56.5 میلیون پوند می‌شود که معادل دو سال حقوقی است که او از یوونتوس دریافت می‌کند.

مایورگا سه سال پیش علیه رونالدو به دادگاهی در لاس‌وگاس شکایت کرد و مدعی شد غرامت 375 هزار دلاری که سال 2010 از رونالدو دریافت کرد را در شرایطی که از نظر روانی وضعیت مناسبی نداشته قبول کرده است و اینکه این رقم همتراز رنج و آسیبی که به او وارد شده نیست. در همین حال نشریه میرر اعلام کرده است که وکلای مایورگا فهرستی 60 نفره که باید به عنوان شهود در خصوص این پرونده توضیح دهند آماده کرده‌اند که این فهرست شامل سه مأمور پلیسی که اولین بار به شکایت مایورگا رسیدگی کردند، آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس، ژرژ مندز مدیر برنامه‌های رونالدو و اندی کویین مشاور ستاره پرتغالی می‌شود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.