پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اعتراف تلخ سِر اَلکس؛ باید برای مسی یار می‌گذاشتم

زمان ارسال : شنبه 1 خرداد 1400
سر الکس فرگوسن پشیمان است که چرا 10 سال پیش در فینال لیگ قهرمانان و برای مهار لیونل مسی، یار مستقیم نگذاشت.

سال های 2009 و 2011 بود که منچستریونایتد دو بار فرصت قهرمانی در لیگ قهرمانان را با شکست مقابل بارسلونای پپ گواردیولا از دست داد.

وین رونی ستاره وقت یونایتد چندی پیش گفت که پیش از فینال اول، سرالکس فرگوسن دستور حمله را به بازیکنان این تیم صادر کرده که این تاکتیک برای او و دیگر بازیکنان یونایتد عجیب بوده است:« سرالکس فرگوسن به ما گفت ما منچستریونایتد هستیم و قرار نیست در فینال لیگ قهرمانان در تمام دقایق بازی عقب نشسته و دفاع کنیم. ما در مقابل بارسلونا به روشی صحیح حمله خواهیم کرد.

همه ما در جلسه نشسته و با خودمان فکر می کردیم این چه تصمیم عجیبی است. ما بازیکنانی چون لیونل مسی، تیری آنری و ساموئل اتوئو را در ترکیب بارسلونا دیده و از خود پرسیدیم یک تیم چقدر ممکن است عناصر هجومی در اختیار داشته باشد.»

دو سال بعد فرگوسن بار دیگر برابر بارسای پپ زانو زد و این بار هم ستاره های بارسا همچون لیونل مسی بدون مشکل و آزادانه در زمین درخشیدند.

سر الکس اعتراف می کند که در فینال 2011 بهتر بود یک یار مستقیم برای لیونل مسی می گذاشت:« باید در بین دو نیمه پارک جی سونگ را به زمین می‌آوردم تا مسی را مهار کند. این دلیلی بود که چرا مقابل بارسلونا در ومبلی شکست خوردیم.

می‌خواستم این کار را بین 2 نیمه انجام دهم اما گفتم خوب، ما به تازگی گل تساوی را زده‌ایم و شاید بازی متفاوت و روندمان بهتر شود. در 10دقیقه پایانی نیمه اول خوب بودیم، گل تساوی را به ثمر رساندیم و حتی شانس جلو افتادن هم داشتیم. اگر پارک جی سونگ را مقابل مسی قرار داده بودم، فکر می‌کنم می‌توانستیم آن‌ها را شکست دهیم. واقعا این گونه فکر می‌‌کنم.»
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.