پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونالدو حذف پرتغال را جنجالی‌تر کرد!

زمان ارسال : دوشنبه 7 تیر 1400
تک گل تورگان هازارد در نیمه اول برای پیروزی 1-0 بلژیک و حذف کریستیانو رونالدو و یارانش در تیم ملی پرتغال از رقابت های یورو 2020 کافی بود.

پرتغال در اواخر نیمه بازی فشار زیادی روی دروازه بلژیک وارد کرد و ناامیدانه تلاش کرد تا نتیجه بازی را برگرداند. اما قهرمان یورو 2016 هر چه زد به در بسته خورد و در نهایت در دور یک هشتم نهایی از این رقابت ها حذف شد.

پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی دوربین های تلویزیونی کریستیانو رونالدو را شکار کردند که با ناراحتی و خشم بازوبند کاپیتانی پرتغال را از بازو در می آورد و به زمین می کوبد.

رونالدو سپس بازوبند را از زمین برداشت اما در حین بیرون رفتن از زمین بار دیگر بازوبند کاپیتانی پرتغال را بر زمین کوبید و این بار به آن لگد هم زد! در ادامه یکی از اعضای تیم ملی پرتغال در کنار زمین بازوبند رونالدو را از زمین برداشت.

فوق ستاره 36 ساله پرتغالی در حالی که بازیکنان بلژیک موفقیت خود را جشن گرفته بودند، بسیار ناراحت و پریشان به نظر می رسید.

این حرکت رونالدو در شبکه های اجتماعی نیز مورد توجه قرار گرفت.

رونالدو پیش از این نیز در بازی های مقدماتی جام جهانی وقتی گل صحیحش برابر صربستان توسط داور رد شد، بازوبند کاپیتانی را به زمین انداخت و صحنه ای بحث برانگیز خلق کرد.

رونالدو در حالی از رقابت های یورو حذف شد که در حال حاضر با پنج گل در صدر جدول گلزنان یورو 2020 است و توانسته بود با گلزنی در این رقابت ها با علی دایی، اسطوره ایرانی، با 109 گل ملی در رکورد بیشترین تعداد گل ملی در فوتبال مردان برابر شود.

اگر چه رونالدو می توانست از پرتاب کردن و لگد زدن به بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش آن هم جلوی چشم هزاران تماشاگر حاضر در ورزشگاه و جلوی دوربین های تلویزیونی اجتناب کند، اما نباید چندان هم به فوق ستاره پرتغال یسخت گرفت.

ممکن است برخی بگویند که این بی احترامی به تیم ملی پرتغال بوده اما واقعیت این است که هیچکس به اندازه او به تیم ملی پرتغال و موفقیتش اهمیت نمی دهد.

او طی سال های گذشته 109 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده و با درخشش غیر منتظره در یورو 2016 موفق شد تا جام قهرمانی را برای تیم ملی پرتغال به ارمغان بیاورد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.