پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برسی و موشکافی مبحث "ناداوری"

زمان ارسال : دوشنبه 19 مهر 1400
صحنه های عجیب داوری و ناداوری ها در این چند سال زیاد بودند. و حتما همه شما موارد زیادی رو در ذهن دارید که البته آخرین مثال این اتفاق، در فینال دیشب بین اسپانیا و فرانسه رخ داد. در این بازی یک پنالتی مشکوک برای اسپانیا رخ داد ولی داور صحنه رو پنالتی تشخیص نداد و گل امباپه هم به گفته خیلی ها آفساید بود.

حال در این پست میخوام به این بپردازم که آیا این صحنه های مشکوک داوری، و به گفته خیلی ها "ناداوری" از کجا میاد و سرچشمه اون چیه؟
بیاین چند تا مثال بزنم:
1 – در فصل 2020، همه شاهد این بودیم که رئال مادرید با ناداوری های زیادی قهرمانی رو کسب کرد. گل های عجیب و پنالتی ها و خطا های مشکوکی به نفع این تیم گرفته شد و همین صحنه ها برای حریفان خطا اعلام نشد.
2 – در همین فصل بسیار شاهد این بودیم که داوری به شکل زیادی به سمت اتلتیو گرایش داشت و بازی های متعدد وقت اضافه چندین دقیقه طوووووووووووول میکشید تا بالاخره اتلتیکو گل بزه و امتیاز بگیره.
3 – ما بارسایی هستیم و باید واقع بین باشیم ولی خب زمان هایی هم وجود داشت که داوری یه مقدار به نفع بارسا باشه یا به ضرر اتلتیکو و رئال

از این سه مورد چه نتیجه ای میتوان گرفت!؟
به نظرم من بحث رشوه دادن تیم ها به داوری کاملا رد شده هست. چطور ممکنه یک سال درمیون یک تیم داوری به نفعش باشه، یه سال به ضررش باشه و رشوه هم داده باشه!؟ چطور ممکنه دو و چند تیم رقیب همزمان دست به رشوه دادن بزنن!؟
بحث اشتباه داوری هم به نظرم به طور کامل منتفیه. چطور ممکنه در یک بازه زمانی همه داوری به نفع یک تیم خاص بگیرند!؟
و خب تنها گذینه و محتمل ترین گذینه به نظرمن اینه که دست غول های شرط بندی وسط باشه. که البته اصلا بعید هم نیست. خود من به شخصه اطلاع زیادی از میزان درآمد و گردش مالی شرطبندی ها ندارم ولی در این حد میدونم که خیلی بازار بزرگیه.

البته این رو هم بگم که این فقط استدلال و نظر شخصی من بود و اگه شما برداشت و نظر دیگه ای دارین حتما بگین
ای ایمان آورندگان، پست های خوب را لایک کنید که خداوند لایک کنندگان را دوست میدارد
با تشکر از توجه شما




مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.