پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تاثیرگذاری مستقیم مسی در فینال های ملی، بالاخره طلسم شکست! (دستاورد های مسی از این فینال)

زمان ارسال : پنجشنبه 12 خرداد 1401
( زمان حدودی برای خواندن: 2 دقیقه، کل پست رو خودم نوشتم پس لطفا لایک یادتون نره! )
شب گذشته در قالب جام فینالسیما که تقابل برنده یورو و برنده کوپا آمریکا بود دو تیم ایتالیا و آرژانتین به مصاف هم رفتند تا این جام ریشه دار و قدیمی دوباره احیاء شود و این تورنومنت رسمی جای جام کنفدراسیون ها را بگیرد.
در این بازی ما یک نمایش عالی از مسی و یارانش شاهد بودیم. و به نظر من این یک دست ترین و آماده نسخه آرژانتین در هزاره جدید است. :)


اما در این بازی برای مسی دست آورد های بسیاری داشت! بیایید آن ها را مرور کنیم:

✅ بالاخره بعد از یک سال مسی واقعی را دیدیم! مسی ای که چشم نواز بازی میکند، به راحتی 2 یا 3 بازیکن حریف را از پیش رو بر میدارد، هر حرکتش بوی گل میدهد، از هیچ موقعیت گل (برای خودش یا هم تیمی ها) میسازد، و در مجموع، یک تنه بازی را برای تیمش در می آورد

✅ بالاخره طلسم تاثیرگذاری مسی و رونالدو در فینال های ملی شکست! مسی و رونالدو تا قبل این مجموعاً 8 فینال ملی تجربه کرده بودند که سهم آنها از این فینال ها صفر گل و صفر پاس گل بوده :/ اما بالاخره در این فینال مسی موفق به ثبت دو پاس گل شد و اگر بازیکنان آرژانتین کمی دقت داشتند، شاید ما شاهد هشتمین "هتریک پاس گل" در دوران بازی لیونل مسی میبودیم

✅ مسی در تمامی تورنومنت های ملی حداقل یک بار برنده جایزه بهترین بازیکن تورنومنت شده است:
???? - بهترین بازیکن کوپا آمریکا (دو بار)
???? - بهترین بازیکن جام جهانی
???? - بهترین بازیکن المپیک
???? - بهترین بازیکن جام جهانی جوانان
- و بهترین بازیکن فینالسیما ( این جام تک بازی بود پس قطعا کسی که بهترین بازیکن زمین میشه بهترین بازیکن تورنومنت هست دیگ :)) )

✅ مسی با این جام به 4 امین جام ملی خود دست یافت:
???? - المپیک
???? - جام جهانی جوانان
???? - کوپا آمریکا
???? - و فینالسیما


✅ جدیداً صیغه های عجیب و جدیدی به نام "قاره فن ها" :/ : )) =)) به وجود آمده اند که بخشی از آنها طرفداران فوتبال قاره اروپا هستند :/ که اکثریت آنها را هیتر های مسی تشکیل میدهند. حرف آنها این است که فوتبال آمریکای جنوبی سطح پایین است و قهرمانی کوپا آمریکا برای مسی هیچ ارزشی ندارد. اما با برد مقتدرانه نماینده امریکای جنوبی بر اروپا در فینال دیشب و همچنین قهرمانی شیلی در جام کنفدراسیون ها 2016 سندی برای رد این ادعا شد.
(پ.ن: البته آمریکای جنوبی و اروپا چه از لحاظ تعداد کشور و چه از لحاظ جمعیت اصلاً با هم برابری ندارند. پس مقایسه این دو قاره و انتظار داشتن یک رقابت پایاپای بین آمریکای جنوبی با اروپا در فوتبال منطقی نیست)

✅ این طلسم شکسته نشده ولی بعید نیست در جام جهانی پیش رو شکسته شود:
مسی و رونالدو مجموعا 11 بازی در مراحل حذفی جام های جهانی انجام دادند که حاصل آن صفر گل و است :/ (البته مسی 3 پاس گل ارسال کرده است) بعید نیست با این فرم آرژانتین این و آمادگی مسی این طلسم ملی هم برای مسی شکسته شود.



یک دنیا سپاس از وقت گذاری شما :)
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.