پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ظهور هالندی دیگر ، اینبار پسرخاله او ...

زمان ارسال : جمعه 15 اسفند 1399
فصل 18-2017 یعنی زمانی که این بازیکن در عضویت مولده نروژ بود، با زدن 16 گل خود را به عنوان یک ستاره آینده دار معرفی کرد و از همان جا بود که رقابت بین سالزبورگ و منچستر برای جذب او بالا گرفت و در نهایت هالند راهی اتریش شد.





این روزها پسرخاله هالند نیز در تیم جوانان مولده خوش می درخشد. "آلبرت براوت تیالند"، با 17 سال سن توانسته در 37 بازی 64 گل بزند و جالب اینکه از لحاظ ظاهر و قد و قامت نیز شباهت زیادی به ارلینگ هالند دارد.
او فوتبالش را از براین اف کا شروع کرد و در این تیم نیز رکورد 40 گل در 31 بازی را به ثبت رسانده بود. به نظر می رسد تیالند به زودی به تیم اول مولده منتقل خواهد شد و شاید در یکی دو سال آینده شاهد حضورش در سطح اول فوتبال اروپا هم باشیم.





تیالند در مصاحبه جدید خود گفت:« در مولده احساس راحتی می کنم. در این باشگاه به خوبی به من و دیگر بازیکنان جوان رسیدگی می شود و برنامه های خوبی برای آینده من دارند. تمرکزم روی مولده است و معتقدم اینجا بهترین مکان برای پیشرفت است. با ارلینگ صحبت کرده ام و او هم توصیه کرد در مولده بمانم و پیشرفت کنم؛ هرچند تصمیم نهایی برای ماندن در مولده را خودم گرفتم.»

تیالند را ماشین گلزنی جدید فوتبال نروژ می دانند و بله؛ باید ادعا کرد که هالند شماره 2 در راه است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.