پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گمشده های بارسلون در راه بازگشت !!!

زمان ارسال : جمعه 17 بهمن 1399
سلام خدمت کاربران گرامی بارسانیوز.

امروز میخواهیم بپردازیم به چند چیزی که در بارسلونا گمشده هستند و درحال فراموشی بودند اما ناگهان....

1جوان سازی و تازه سازی:

برخلاف سال های گذشته بارسلونا به جوانان بیشتری اهمیت میدهد. همانند پدری،آرائوخو.فاتی،ریکی پوئیک،حتی دی یونگ و سرجینو دست و اسکار مینگوئزا.
بارسلونا که همیشه باشگاهی بوده که درمقابل ثروت ایستادگی کرد و با بازیکنان آکادمی خودش همانند:پویول،پیکه،بوسکتس،ژاوی،اینیستا،و گل سرسبد مسی توانست سالهای فراموش نشدنی را برای باشگاه رقم بزند این جوانان گذشته چ بسا تیمهایی را از سر راهشان برداشتند که با هزینه های هنگفتی هم نزدیک سطح بارسلونا نبودند.
ما داریم نسلی تازه میسازیم و جوانانی میبینیم که بما در آینده امید بسیاری میدهد.

2روحیه جنگندگی که کاملا داشت از بین میرفت:

مهم ترین نکته ایی که بارسلونا در این سالها از دست داده بود روحیه جنگندگی بود بارسلونایی که همیشه میتوانست اختلاف های فاحش را به آسانی تبدیل به پیروزی کند در سه چهارسال اخیر طبق آمار هرگاه که گل خوردیم بیش از پنجاه درصد در آن بازیها ناموفق بودیم که آمار فاجعه باریست.
بارسلونا در این مدت راه درستی را در پیش می گیرد و دارد به گذشته خود بر می گردد بارسا هیچگاه نباید به زودی نا امید شود بازی پریشب نمونه ایی بود که نیمه گمشده مان را داریم برمی گردانیم.روحیه و همبستگی که مارا بسیار قدرتمند تر از گذشته میکند.

و البته در این پست به چند نکته ی دیگر میپردازم.

آنتوان گریزمان از روز اول هم تاثیر گذار بود اما دیده نشد...
او هنگامی که به بارسلونا آمد کسی دلخوشی از وی نداشته و انگیزه اش را از دست داده بود این دلیل همراه احساس غریبی در باشگاه و پست او نیز در زمین باعث شد که دیگر در فصل اول خود موفق نباشد. همچنین او در فصل ابتدایی خود پرتلاش ظاهر شد و البته بازیکنی که پرتلاش هست حتما روزی مزدش را می گیرد.لذا گریزمن در شروع سال ۲۰۲۱ تا به حال تاثیر گذارترین بازیکن بین پنج لیگ معتبر اروپایی است با تاثیر روی ۱۳گل که فوق العاده است؛ولواندوفسکی با ۹تاثیر گذاری در تعقیب وی است.

ریکی پوئیک:
نگران این متعصب بارسایی نباشید او بسیار جوان است و فرصت بسیاری دارد.وی عاشق بارسلونا است و نگران از دس دادنش نباشید ژاوی هم از سال ۱۹۹۸تا ساا ۲۰۰۸که پپ آمد هیچگاه بازیکن فیکسی نبود اما از آن موقع شروع شد و همگی میدانید که کارلس پویول در ۲۵سالگی شناخته شد و پس لطفا درمورد ریکی پوئیک صبور باشید.

کل تیم:
امسال سال باز سازی و انقلاب بود که به خوبی انجام شد.درسته تیمی مثل بارسلونا جام نیاوردن بسیار سخت است اما ما باید تحمل کنیم و امسال را بگذرانیم تیم درحال پیشرفت است و از این آمار کاملا مشخص و گویا هست.بارسا در ۱۰بازی ابتدایی ۱۴امتیاز در ۱۰بازی دوم ۲۶امتیاز که فوق العاده است!
و سپس در بخش پایانی لازم است بگویم در فصل آینده بارسلونا بارسای گذشته خواهد شد چه با کومان چه با ژاوی فرقی نمیکند.بنده از همینجا قول میدهم سال آینده تیم بسیار رقابتی و درخور نام بارسلونا خواهیم داشت.!

نویسنده: همه ی شهر میدونن
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.