پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگاهی به رزومه ی کاملا موفق کومان در آژاکس!!

زمان ارسال : دوشنبه 27 بهمن 1399
سلام خدمت کاربران گرامی بارسانیوز.

امروز میخواهم بپردازم به رزومه ی موفق رونالد کومان در آژاکس آمستردام.

وی درسال ۲۰۰۱به آژاکس پیوست تا آژاکسی را که سالها بود دربحران سپری میکند را احیا کند.وی درهمان ابتدای ورودش به آژاکس به مدیران باشگاهش درخواست کرد که جوان ۱۸ساله ی باشگاه مالمو سوئد که زلاتان نام داشت را استخدام کند که اینطورهم شد.
او درهمان فصل اول حضورش در آژاکس با زلاتان و ستارگان جوانی مانند فن ده فارت و میدو موفق شد پس از شش سال ناکامی در لیگ هلند آژاکس را قهرمان لیگ هلند بکند که افتخار بزرگی برای رونالد کومان ۳۷ساله بود و نوید این را می داد که مربیه بزرگی خواهد شد.
زلاتان و میدو هردو مهاجم نوک بودند گاهی کومان به میدوگاهی هم به زلاتان وحتی گاهی به هردوی آنها بازی میداد.اما میدو مهاجم اصلی تیم آژاکس آمستردام بود.
او با زلاتان درگیری و مشکل خاصی داشت و به او در زمین بازی پاس نمیداد.که یک روز در رختکن میان زلاتان و میدو درگیری پیش آمد.و میدو به سمت زلاتان چاقو ایی را پرتاب کرد که به گفته ی خوده زلاتان اگر جاخالی نمی داد تا بحال چشمانش کور شده بود.رونالد کومان تا قضیه را فهمید مهاجم اصلیش را میدو را از تیمش اخراج کرد.
حالا فکر کنم قضیه را کاملا متوجه شده باشید که چرا میدو اول فصل که کومان به بارسلونا پیوست در مصاحبه ی خود گفت(کومان مرا سلاخی کرد اما با مسی کاری ندارد)او فصل بعد هم در لیگ قهرمانان عملکرد مناسبی داشت.که حتی فصل ۲۰۰۳پس انتخاب شدن خوان لاپورتا، یوهان کرایف پیشنهاد داد که وی را بعنوان سرمربی بارسلونا انتخاب کند.اما کومان ۳۹ساله اعتقاد داشت در آن بحران نمی تواند کاری از پیش ببرد و اعتقاد داشت هنوز برای سرمربی گری بارسلونا جوان است و وقت برای اینکارا در آینده ایی نزدیک دارد.وسپس خوان لاپورتا سراغ فرانک رایکارد رفت.

افتخارات کومان در آژاکس آمستر دام۲۰۰۵_۲۰۰۱
قهرمانی لیگ هلند=۲۰۰۱_۲۰۰۲و۲۰۰۳_۲۰۰۴
قهرمانی جام حذفی=۲۰۰۱_۲۰۰۲
قهرمانی جام یوهان کرایف۲۰۰۲

وحالا میپردازیم به آمار کلی رونالد کومان در آژاکس آمستردام...
۱۵۱ بازی
۹۴ پیروزی
۳۰ تساوی
۲۷ شکست ۳۲۰گل زده ۱۴۷گل خورده و میانگین پیروزی ۶۲.۲۵

وی شاید یک مربی درجه یک و تراز یک نباشد اما قطعا جزوو مربیان جوون گرا و استعداد یاب خوبی است.اوبازیکنانی نظیر زلاتان ابراهیموویچ.روملولوکاکو.سادیومانه.ویرجیل فن دایک و... را به دنیای فوتبال معرفی کرد.

این متن کاملا از خودمه با دیدن دو مستند کامل و خواندن منابع مختلف توانستم به چنین جمع بندی هایی برسم امیدوارم که خوشتون اومده باشه.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.