پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه تحلیلی با پرهام در آستانه الکلاسیکو

زمان ارسال : شنبه 1 آبان 1400
درود بر همه ی دوستان بارسا نیوزی . به دومین قسمت مصاحبه های تحلیلی خوش اومدین . مهمون این قسمت از برنامه کسی نیست جز ...... پرهام . کسی که جزو بهترین تحلیلگرهای سایت هست و قطعا پستاشو دیدید . ایشون به من افتخار دادن و حاضر شدن تو مصاحبه شرکت کنن ‌. بریم برای مصاحبه ...


سلطان : سلام . بنظرت شماتیک ترکیب تیم برابر رئال چی میشه ؟ کومان در ظرف ۳ بازی گذشته از ۳ شماتیک مختلف استفاده کرده و این ممکنه باعث گیج شدن رئال بشه . در برابر اتلتیکو شماتیک تیم ۴۳۱۲ بود ‌. در برابر والنسیا ۴۳۳ و دینامو کیف هم سیستم بین ۳۵۲ و ۴۳۳ در حال سوئیچ شدن بود .

پرهام : نظرم اینه که شماتیک ترکیب بیشتر به بازی دیناموکیف شباهت خواهد داشت حتی بیشتر به سمت 2-5-3 میره !! به دلیل ترسو بودن کومان احتمالا شاهد تدافعی بودن بارسا خواهیم بود.


سلطان : خط حمله ی تیم چگونه خواهد بود ؟ کومان به نسبت هفته های قبل دست باز تری برای چینش خط حمله داره . سرجینیو دست به عنوان وینگر راست در برابر دینامو عملکرد خارق العاده ای داشت و با نفوذهاش دفاع دینامو رو کاملا کلافه کرده بود ‌. به علاوه حتی میشه روی حضور آگوئرو و دمبله هم حساب باز کرد .

پرهام : بنظر بنده کومان اگر میخواد واقعا به رئال ضربه بزنه ، با توجه به مدافعای سرعتی که رئال احتمالا از اون ها استفاده میکنه و امادگی بالایی هم دارن.(الابا و میلیتائو ، کارواخال و مندی) ، پس باید از مهاجمان سرعتی هم استفاده کنه تا بتونه به رئال ضربه بزنه . اگر بنا به 2-5-3 باشه خب زوج ممفیس و فاتی بهترین گزینه هستند و اگر بنا به 3-3-4 باشه مثلث دست-ممفیس-فاتی بهترین گزینه میتونن باشن.


سلطان : خط هافبک تیم تقریبا برای همه مشخصه و اگر اتفاق خاصی نیفته مثلت فرنکی ، گاوی و بوسکی حضور خواهند داشت . بوستکس انتقادات زیادی رو متحمل شد اما در برابر دینامو به معنی واقعی یک هشت پا بود و به خوبی توپ ها رو پخش کرد . بنظرت وظایف خط هافبک و بخصوص بوسکی و فرنکی باید مثل بازی با دینامو باشه یا باید کمی دفاعی تر بازی کنن؟

پرهام : باید مثل دینامو باشه
بوسکتس باید رجیستا باشه و فرنکی باید باکس تو باکس عمل کنه ، البته گاوی هم به عنوان باکس تو باکس میتونه خیلی جوابگو باشه ولی هنوز اون فیزیک لازم برای باکس تو باکس بودنو نداره اما از طرفی تمایل خود گاوی به باکس تو باکس بودنه و این خیلی مشهود هست.
بنابراین دیونگ میتونه ترکیبی از باکس تو باکس و هافبک دیاموند باشه که هم توپ پخش کنه و هم پرس ، بوسکتس هم که رجیستا و گاوی هم باکس تو باکس مطلق باید باشه.
این سه هافبک با این سه نقش میتونن هافبک رئال رو قفل کنن.
گزینه دفاع کردن هافبک ها احمقانه ترین گزینست چرا که عملا فضا برای خلق موقعیت توسط هافبک های خطرناک رئال مهیا میشه.
مهمترین نبرد ، نبرد خط هافبکه که ما باید پیروز بشیم وگرنه وزنه بازی رو به رئال واگذار کردیم .
هافبک های رئال باید تماما خنثی شن.


سلطان : خط حمله این فصل رئال با حضور وینیسیوس و بنزما تا الان با ۲۲ گل خطرناک ترین خط حمله لالیگا هست . جالبه که زوج وینیسیوس و بنزما به تنهایی به اندازه کل گل های بارسا تو لالیگا گل زدن . از اونجایی که میدونیم وینیسیوس بازیکن فوق سرعتی و تکنیکی هست و بنزما هم فینیشینگ عالی ای داره ، دفاع باید چه کاری انجام بده تا بتونه از پس این دو نفر بیاد ؟ پیکه با وجود سرعت کمش چطور میتونه این دو رو متوقف کنه؟

پرهام : مشکل همینجاست ما مدافع سرعتی لازم داریم و بدیش اینه که مدافع سرعتی هم نداریم.
حضور پیکه برای کنترل بنزما از نظر فیزیکی الزامیه.
به عنوان مدافع مرکزی حضور مینگوئزا در کنار پیکه میتونه موثر باشه ولی در عین حال ریسکی هم هست.
اما ریسکش از حضور لنگله کمتر خواهد بود.
دست باید مامور وینیسیوس بشه و مانع نفوذ ها و خلق موقعیت هاش برای بنزما بشه.


سلطان : چرا پرسینگ تیم در هفته های گذشته انقدر ضعیف شده ‌؟ در اوایل فصل جلوی سوسیداد و یوونتوس ، بارسلونا پرس فوق سنگین و فوق العاده ای رو اجرا کرد که باعث شد با نتایج خوبی به برتری برسه . اما پرسینگ از بازی سوسیداد به بعد روز به روز کم رنگ تر شد به طوری که در بازی با اتلتیکو یا حتی مدتی در بازی با دینامو عملا پرسینگی وجود نداشت ! چرا کومان با وجود اینکه داشت با پرس سنگین نتایج خوبی میگرفت به یکباره تغییر تاکتیک داد؟

پرهام : خب کومان مربی ترسویی هست ، و میل زیادی به بازی تهاجمی نداره و فوتبال پرسینگ هم فوتبال ریسکی و تهاجمی هست.
در طی بازی های اخیر میبینم که تیم بالا بازی میکنه ، همه فکر میکنن تهاجمیه ولی اینطور نیست . وقتی توپ دست بازیکنان حریف میفته کومان کل تیم رو به دفاع برمیگردونه و این به هیچ وجه با مبنای پرسینگ و بازی تهاجمی سازگار نیست !!

اون بازی ها هم همینجوری بودن تقریبا و با تاکتیک والنسیا تفاوت خاصی نداشتن. یووه هم هنوز جا نیفتاده بود وگرنه احتمال باختمون بالا بود.
_______________________

مصاحبه تموم نشده !
ادامه این مصاحبه در قسمت قدیمی ترین کامنت ها قرار داره ..... حتما ادامه ش رو بخونید.

با آغوشی باز پذیرنده انتقادات و پیشنهادات شما در خصوص نحوه ی سوالات مجری و مهمانان هستم .

در صورت رضایت لایک هم بزنید . مرسی ؛)

منبع رو هم چک کنید .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.