پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

در بازار زمستانی و تابستانی چکار کنیم ؟ (دفاع)

زمان ارسال : چهارشنبه 8 دی 1400
بر هیچکس پوشیده نیست که بارسلونا در وضعیت اقتصادی بدی قرار دارد و پس انداز یک یورو در این شرایط ، برای باشگاه یک برد به حساب می آید .

توجه داشته باشید که در این مقاله ده ها بازیکن معرفی میشوند و قطعا خرید همه ی آنها بصورت یکجا ، غیرممکن است . ملاک این است که حداقل از این لیست ۱ نفر به تیم اضافه شود‌ .
❌❌❌❌❌❌

⚡دفاع راست⚡
✅گزینه های در دسترس : در زمستان پیش رو ، برای پست دفاع راست تقریبا هیچ بازیکن رایگان و قابلی وجود ندارد .
اما در تابستان ، بارسلونا می تواند به خرید رایگان بازیکنانی مثل نصیر مزروعی یا سزار آزپیلیکوئتا بیندیشد . بازیکنان رایگان دیگری مثل خوان کوادرادو یا پدرو پورو نیز وجود دارند اما تمدید آنها محتمل تر است.

⛔گزینه های غیر رایگان : طبیعتا بازار بازیکنان غیر رایگان بسیار گسترده تر است و بازیکنان بهتری نیز وجود دارند . اما احتمال آمدن بازیکنان باکیفیتی همانند ریس جیمز یا ژائو کانسلو زیر 0 درصد است . با وجود رایگان بودن آزپیلیکوئتا و مزروعی ، دلیلی برای خرج کردن پول در زمستان نیست و حتی با فرض فروش احتمالی سرجینیو دست در زمستان، ناچارا برای نیم فصل آینده به آلوز و مینگوئزا بازی داده می شود .
❌❌❌❌❌❌

⭐دفاع چپ⭐
✅گزینه های در دسترس : بدون هیچگونه شکی ، لاپورتا و آله مانی باید در اولین فرصت به سراغ خوزه گایا ، دفاع چپ ۲۶ ساله ی والنسیا بروند . گایا تجربه ی بازی زیادی در اسپانیا دارد و اگر رسانه ها به ما دروغ نگفته باشند ، خرید ۲۰ میلیونی گایا ، یک معامله سراسر برد است . در تابستان و زمستان بازیکن رایگان خوبی در این پست دیده نمیشود . پس میتوان تا پایان فصل به آلبا فرصت داد و پس از آن ، گایا جای آلبا را پر کند .
❌❌❌❌❌❌

⚜دفاع وسط⚜
✅گزینه های در دسترس : در پست دفاع وسط رقابت سنگینی وجود دارد . آندریاس کریستنسن ، آنتونیو رودیگر ، نیکلاس زوله و رومانیولی در تابستان به بازیکن آزاد تبدیل می شوند ولی پروسه ی جذب آنها کمی پیچیده خواهد بود . در این بین جذب رودیگر آسان تر به نظر می آید ولی رئال و بایرن در کورس خرید رایگان رودیگر هستند .

⛔گزینه های غیر رایگان : گزینه ی دلخواه و غیر رایگان بارسلونا ، ماتیاس دلیخت است . یوونتوس حاضر است بخاطر جذب دوشان ولاهوویچ ، دلیخت را بفروشد اما ظاهرا شانس چلسی برای خرید این بازیکن از بارسا بیشتر است .
با توجه به اینکه معضل اصلی بارسلونا نبود یک دفاع وسط چپ پای مطمئن است ، خرید لیساندرو مارتینز یا بوتمان میتواند یک برگ برنده بزرگ باشد . بوتمان دفاعی تنومند با ۱۹۵ سانتی متر قد است که در نبردهای هوایی فوق العاده است .
از طرف دیگر لیساندرو دفاعی قد کوتاه با ۱۷۵ سانتی متر قد است که میتواند در شروع ضد حمله ها از دفاع کار ساز باشد .

گزینه ی دیگر در صورت شکست در خرید دو بازیکن فوق ، می تواند نیکو شلوتبرک باشد . دفاع وسط چپ پای فرایبورگ که با درخشش خود باعث شد تا بایرن مونیخ برای جذب او دست بکار شود .

✍ممنون که پستو خوندید . بنظرتون کدوم بازیکنا مناسب بازی در بارسا هستن ؟
⭕لایک فراموش نشه :)
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.