پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مواقعی که آب خوردن می تواند برای بدن شما ضرر داشته باشد

زمان ارسال : سه شنبه 12 مرداد 1400
1. بعد از مسواک زدن

از هرگونه غذا یا نوشیدنی برای 45 تا 50 دقیقه بعد از مسواک زدن اجتناب کنید.



2. بعداز خوردن برخی از میوه ها

میوه ها رطوبتی دارند که اگر بعد از آن آبمیل کنید باعث می شود این زطوبت اضافیبه معده تحمیل شود و هضم میوه با مشکل رو به رو می شود. میوه با مایعات و اسیدمعده مخلوط شده در شکم فرد تخمیر می شود و منجربه تولید دی اکسید کربن و ایجاد نفخ، گاز معده و درد شکمی می شود.

3.پیش از خواب

همه شما درباره مسئله شب ادراری آگاهی دارید و می دانید این مسئله تا چه میزان می تواند آزار دهنده باشد. همچنبن کلیه ها در طول شب به نسبت روز کندتر کار می کند و به همین علت آب اضافی در بدن باقی می ماند و همین عامل باعث می شود که بدن شما صبح فردا پف کرده باشد.


4. اگر رنگ ادرار شما بی رنگ است

بی رنگ بودن ادرار نشان دهنده این است که شما در طول روز بیش از اندازه نیاز بدنتان آب نوشیده اید. نوشیدن بیش از اندازه آب ممکن است باعث کاهش سطح سدیم و بروز مشکلات جدی از جمله حمله قلبی احتمالی می شود.

5. حین تمرین ورزشی

نوشیدن مقدار کمی از آب نمی تواند به بدن شما ضرر برساند اما مقدار زیاد آب می تواند مشکل ساز باشد. زیرا ممکن است باعث کاهش الکترولیت بدن، سردرد، حالت تهوعو سرگیجه می شود.به همین دلایل پزشکان نوشیدن آب را بعد ازتمرین ورزشی تمرین می کند.


6. پس از خوردن غذای تند

پس از خوردن فلفل تند و یا هر غذایی که تند است نباید آب بنوشید زیرا کپسایسین باعث می شود که با نوشیدن آب پس از خوردن غذای تند احساس سوزش در دهان و گلو داشته باشید و اذیت می شوید.

7. مصرف به اندازه آب مفید تر است

همانطور که مصرف به اندازه اب مورد مهمی است باید از نوشیدن بیش از اندازه آن خودداری کرد زیرا منجر به بیماری با نام هیپوناتر می شود و علائمی مانند تشنج ، گیجی، سرگیجه و افسردگی دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.