پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازیکنان رو به جلو بارسلونا را بشناسید ، پاس رو به جلو عادت کدام بارسایی ها است ؟

زمان ارسال : شنبه 6 شهریور 1400
در این پست میخواهیم به بازیکنانی در بارسلونا بپردازیم که بیشتر از همه توپ را به جلو پاس میدهند . بارسایی هایی هستند که بسیار توپ را به جلو میرانند و البته بعضی ها هم تمایلی به این کار ندارید . در این پست به معرفی این بازیکنان خواهیم پرداخت .

مدافعان رو به جلوی بارسلونا :
1.جوردی آلبا ؛
این دفاع چپ بلوگرانا شاید در دفاع عملکرد یک دفاع چپ مطمئن را ارائه ندهد ، اما حتی از برخی مهاجم های بارسلونا بهتر است . این بازیکن در طول هر بازی چیزی 6.83 پاس رو به جلو میدهد که این میزان برای یک دفاع چپ عالی است . همین باعث شده تا او از وبسایت معتبر زمینه آمار و اطلاعات فوتبال FBREF نمره 97 را در زمینه پاس های رو به جلو کسب کند .

2.اریک گارسیا ؛
اسپانیایی به خوبی میداند تیم باید رو به جلو بازی کند ، این بازیکن که فارغ التحصیل لاماسیا است و تازه به خانه برگشته ، علاقه زیادی به جلو بردن توپ دارد . او در طول هر بازی 4.61 پاس رو به جلو میدهد که این میزان برای یک مدافع وسط آمار در خور ستایشی است . همین باعث شده وبسایت FBREF به او در این زمینه نمره 92 را بدهد .

3. کلمنت لنگله ؛
این بازیکن شاید مورد اعتماد هواداران بارسلونا نباشد ، اما مطمئنا تیم را به سمت جلو سوق میدهد . فرانسوی آمار فوق العاده ای در این زمینه دارد . او آمار قابل تحسین 4.80 پاس رو به جلو را در هر بازی میدهد . این میزان برای یک مدافع وسط عالیست . همین باعث شده سایت اطلاعات فوتبال FBREF به او نمره 94 را در این زمینه اختصاص دهد .

هافبک های رو به جلوی بلوگرانا :
1. سرخیو بوسکتس ؛
کاپیتان بارسلونا یک هافبک دفاعی است اما ، علاقه زیادی به بازی سازی دارد . این بازیکن 33 ساله آمار 7.44 پاس رو به جلو را ثبت کرده است که او را در دسته بازیکنان رو به جلو بارسلونا قرار میدهد . حضور او در خط هافبک کمکی برای مهاجمان بارسلونا است . همین باعث شده مرکز آمار و اطلاعاتی FBREF در این زمینه نمره 96 را به این بازیکن نسبت دهد .

2. فرانکی دیونگ ؛
ستاره هلندی بارسلونا در مرکز میدان میدرخشد . این بازیکن 24 ساله علاقه ای محسوس نسبت به جلو بردن توپ دارد . او آمار نسبتا خوب 5.42 پاس رو به جلو را در هر بازی ثبت کرده است که برای یک هافبک امار خوبی است . همین باعث شده وبسایت معتبر FBREF به او نمره 81 را در این زمینه بدهد .


تک مهاجم خلاق خلاق آبی اناری ها ؛
ممفیس دپای ؛
خرید جدید هلندی رونالد کومان ، این روز ها او را به رهبر خط حمله بارسلونا تبدیل کرده است . هلندی باعث شده تا خط دفاع حریف در هر بازی به وحشت بیافتد . او آمار 3.71 پاس رو به جلو را در هر بازی ثبت کرده تا خط حمله تیم را با خلاقیت خودش تزیین کند . همین باعث شده مرکز آماری FBREF به او نمره 95 را در بین وینگر های رو به جلو ، بدهد .


پ.ن : لازم به ذکر است در این پست از آمار های سایت اطلاعاتی www.fbref.com استفاده شده است . در آمار های این وبسایت که بر اساس 365 روز گذشته بازیکن محاسبه میشوند . بعضی بازیکنان به دلایلی از جمله بازی های کم در تیم ( در مثال : میرالم پیانیچ ) مصدومیت ( مثال : کوتینیو ) و دیگر موارد مورد بررسی قرار نمیگیرند . در ضمن بازیکنان تیم ب که برای تیم اصلی بازی میکنند ولی به طور رسمی در اسکواد بارسلونا ثبت نشده اند ، در این تحقیقات حضور ندارند ( مثال : مینگزا ، دمیر و غیره )


با تشکر از شما جهت خواندن این پست

-------------------------------------------------------------------------

✅برای آشنایی با چگونه کمک کردن به سایت وارد لینک زیر شوید....

https://barcanews.org/user/Parham1382/post/67995/

-----------------------------------------------------------------------


# خنثی_نباشیم
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.