پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی خط به خط بازیکنان بارسلونا ! کدام پست بارسلونا آتشین تر است ؟

زمان ارسال : شنبه 13 شهریور 1400
در این سری پست ها میخواهیم به 4 خط ترکیب بارسلونا ( دروازبان ، دفاع ، هافبک ، مهاجم ) بپردازیم .
اولین خط :
دروازبان ها


پست دروازبان ، عقب ترین پست در فوتبال است و آخرین امید تیم ها برای گل نخوردن همین پست است . دروازبان های بزرگی در فوتبال وجود داشته اند که با عملکرد فوق العاده خودشان فرشته نجات تیم ها بوده اند و حتی سرنوشت یک جام را تغییر داده اند . بارسلونا نیز در تاریخش ، دروازبان های فوق العاده ای داشته است ، از ویکتور والدز گرفته تا تراشتیگن ، همه آنها از بهترین ها بوده اند . در این پست ، نگاهی به دروازبان های حال حاضر بارسلونا میاندازیم و آن ها را بررسی میکنیم .


1. مارک آندره تراشتیگن :
سنگربان اصلی بارسلونا ، این آلمانی 29 ساله ملقب به دیوار برلین ، کسی است که از سال 2014 دروازه بارسلونا را محافظت میکند . او یکی از برترین سنگر بانان تاریخ این باشگاه است و میان هواداران بارسلونا بسیار محبوب است . این بازیکن با عملکرد های فوق العاده اش در فصول اخیر خیال سرمربیان این باشگاه را از بازیکن حاضر در این پست راحت کرده است به طوری که از سال 2014 279 بار به عنوان دروازبان بارسلونا در زمین حضور داشته . نگاهی به آمار او در فصل قبل میاندازیم :
او در طی فصل قبل 25 بازی کرده است که نتیجه آن 13 کلین شیت بوده است . او در این 25 بازی به طور میانگین در هر بازی 2.2 سیو داشته است . او در فصل قبل نیز 1 پنالتی سیو کرده است و همچنین 25 بار پاکسازی کرده است .
به طور کلی نیز او در طی 279 بازی 6 بار پنالتی سیو کرده است ، 154 بار پاکسازی کرده است و به طور میانگین در هر بازی 2.4 سیو کرده است . وی نیز 109 بار کلین شیت داشته است که آمار خوبی است . او یکی از ارکان سال درخشان 2015 نیز بوده است که بارسلونا به قهرمانی ucl نیز رسید . او در طی مدت حضورش در بارسلونا ، به 4 لالیگا ، 1 قهرمانی لیگ قهرمانان ، 5 کوپا دل ری ، 1 جام باشگاه های جهان ، 1 سوپر کاپ اروپا و 2 سوپر کاپ اسپانیا دست یافت ، او در مجموع 14 جام با بارسلونا کسب کرده است .


2. نتو :
برزیلی بارسلونا ، دروازبان ذخیره و شماره 13 بارسلونا است ، او 2 فصل پیش ، با سیلسن معاوضه شد و از والنسیا به بارسلونا آمد . او برخلاف اکثر دروازه بانان بارسلونا ، بازی با پای ضعیفی دارد و از این ویژگی برخوردار نیست ، او البته قد 1.90 سانتی متری دارد که ویژگی خوبی برای یک دروازبان است . به آمار او میپردازیم :
او در طی 2 فصل ، 19 بازی کرده است که 12 تای آنها برای فصل قبل بوده است . در این فصل نیز 2 بازی کرده است که میانگین 3 سیو در هر بازی را ثبت کرده است ، میانگین فصل قبل او 2.2 بوده است و به طور کلی او 1.9 سیو در هر بازی داشته است . او در 2 بازی این فصل نیز به طور میانگین 3 پاکسازی داشته است ، او در مجموع نیز برای بارسلونا 6 کلین شیت داشته است .
او در طی این مدت در بارسلونا فقط 1 جام ( کوپا دل ری فصل 2021 ) کسب کرده است .


با تشکر از شما جهت خواندن این مطلب

یک ویدیو فان نیز در منبع
باشد که رستگار شوید و حمایت کنید (لایکی چیزی)
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.