پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روح فوتبال چیست ؟

زمان ارسال : شنبه 13 شهریور 1400
روح فوتبال موجودی ماورایی و پشم انگیز است ، به طوری که کل کارهایش پشم انگیز است . یعنی حتی آسوده شدنش هم پشم هایتان را میریزد . بعضی کار هایشم هم خودتان را میریزد . دیگر کار از پشم گذشته . هر در چیز ببخشید در هر صورت ، الان میخواهم بهتان بگویم چرا این روح فوتبال پشم انگیز است .
در اولین مرحله از سری مراحل توضیح پشم انگیز بودن این روح محترم ، باید اشاره به این کنم ، که این علاوه بر اینکه بسیاررررر پشم برانگیز است ، بسیاررررر هم عاقل میباشد . یعنی از میزان عاقلیت وی میتوان به این اشاره بکنم که این روح بسیار عاقل ، برای محافظت از خودش فرد چیز ، خیلی چیز ، دروغ نگو ، دهن ناسرویس ، مردیکه ناخر نابووووووووق و غیره را برگزیده است ، اسم این مرد چفرین میباشید . ( لطفا در ذهنتان به وی فحش بدهید و خجالت بکشید ، اینجا خانواده نشسته ) این مرد به طوری ناخر و نابووووووق است که میداند روح فوتبال حتی از پول توی جیبش هم مهم تر است ( نکته سنگینی بود ، 3 ساعت هواخوری ) و دیگر من در حال حاضر جهت حفظ شدن عفت عمومی و خصوصی در این متن نمیتوانم بیشتر از این از خوبی های وی بگویم ، بقیش رو در ذهنتان مرور بفرمایید .

در دومین مرحله از سری مراحل معرفی پشم انگیز ترین موجود جهان ، میخواهیم به این برسیم که اصلا این موجود چرا پشم انگیز است ؟ این موجود واقعا چرا پشمانتان را از پوست شما جدا میکند . ( خواهر گرامی اگر از ادامه این پست منصرف شدی ، بهت توصیه میکنم بقیشو بخونی چون قراره برات اپلاسیون مفتی در بیاره و برادر گرامی اگه خواهر داری ( دارای بعد مخفی ) این پست رو بهش معرفی کن تا اپلاسیون رایگان نیز بر روی او هم اجرا شود . ) علت اصلی اینکه این روح پشم انگیز است ، این است که آسوده شدنش ، به جیب نگهبانش مرتبط است . یعنی در صورتی مردیکه نابووووووق چفرین جیبش توسط مستر خفن ناصر خلاف پر شود ، وی نیز آسوده میشود . یعنی به طور کلی ، آسوده شدن وی در این است که تیم های با ریشه فوتبال ، سرویس شوند و تیم های نفتی ، خریدار شوند . به طوری که این روح بسیارررر از دیدن بارسا و رئال و لیورپول و اینتر و خیلی های دیگر که در حال حاضر دارند سرویس میشوند ، خوشحال و آسوده میشود . ( فک کنم طرفدار PSG هس ، بعدا بهش میپردازیم ) و از طرفی از خرید های مسترلیگ طوری نفتی ها خوشحال و خر کیف میشود .

پ.ن : شرایط جوریه ک فقط تو مسترلیگ بارسا پولداره ، در بقیه موارد ، خودتون میدونید دیگه :|



و اماااااااا فک میکنم تا همینجا به طرز فوق پشم انگیزی ، اپلاسیون شده باشید ( نگاه خلقت خدا رو ، هم اپلاسیون میکنه هم پشماتو میریزه هم خودتو میریزه . همش مفتی :)))) ) ولی میرسیم به اینکه چرا این روح پشم دوست ، PSG فنه :)))) که البته مشخصه دیگه شما تیمت همزمان کاپیتانای رئال و بارسا و هلند و بهترین بازیکن یورو و یکی از پایه های قهرمانی اینتر رو بگیره ، اپلاسیون میشی دیگه خوشحالیشو که عرض نکنم ، در هر صورت که فک میکنم روح خوش ذوقمون ، علاقه شدیدا زیادی نسبت پشم انگیز بودن دارد ( برگرفته از صحبت های مردیکه نابوق در مورد تعریف از وی )
اگر شما با پشم انگیز بودن این روح موافق نیستید حتما پست را درست نخوانده اید و بهتان پیشنهاد خواندن دوباره متن را میدهم . باشد که روح فوتبال را خوب بشناسید .


لایک هم که میکنید جون چفرین
دمتون هم گرم جون چفرین
گود پست هم که میدید جون چفرین
بوس بای :)))))
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.