پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

داستان BARCA

زمان ارسال : دوشنبه 12 مهر 1400
در حالی که همه پیش کشیده بودند، روبرتو سانتر چیپ به محوطه جریمه نیمار را با فرار از آفساید به گل تبدیل کرد . ورزشگاه پر از هیاهو شد ، صدا ها از هر طرف میامد . بارسا کامبک زد . خدای من ! بارسلونا 6 _ 1 پاریس . این لحظه یکی از دیوانه وار ترین لحظات تاریخ فوتبال است . کامبک تاریخی ای ثبت شد . ریمونتادا خلق شد . آنها صعود کردند . بارسلونا باز هم نشان داد بارسلونا است .

و این هم لحظه موعود . خدانگهدار بارتامئو . سلام به تو لاپورتا . سلام به تو ناجی بارسلونا . خب به نظر میرسد دیگر لاپورتا که باشد همه چی به سود بارسلونا باشد . کسی که تیم را به 6 گانه رساند حال مامور نجات دوباره اش است . همه به او امید دارند . بارسلونا حال منتظر معجزه لاپورتا است . باید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد .

همه بارسایی ها اشک میریزند . شماره 10 افسانه ای بارسا را ترک میکند . دیگر بازوبند کاپیتانی را مسی نمیپوشد . خدای من ! او آمد . کنفرانس شروع شد . همه اشک میریزند . لئو هم همینطور . 21 سال که با یک دستمال کاغذی آغاز شد و حالا باز هم با همان ، پایان مییابد . لئو دیگر شماره 10 بارسلونا نیست . کاتالان ها بهترین جهان را در تیمشان نمیبینند . { برایم سخت است که پس از این همه سال دیگر پیراهن بارسلونا را نمیپوشم } جمله ایست که مانند تیری بر قلب بارسایی ها نشانه میرود . امروز بارسلونا دیگر خوشحال نیست !

آرائوخو را رد میکند و حالا او مانده و دروازه خالی . لواندوفسکی . توی دروازه ! بایرن مونیخ 3 _ 0 بارسلونا . نیوکمپ این بار خاموش است . فریاد بارسا بارسا شنیده نمیشود . بایرن کار همیشگی اش را انجام داد . این لحظه برای همه عادی بود . بایرنی ها که به برد پر گل تیمشان عادت داشتند و بارسایی ها که چیزی جز این را پیشبینی نمیکردند . این بارسلونا دیگر نشانی از بارسلونا ندارد .

چی شد که بارسلونا به اینجا رسید ؟ چرا دیگر کاتالان ها لرزه بر اندام حریف نمیاندازد ؟ چه شد که این شد ؟ جوابش ساده است اما پر رمز و راز . شاید چون بارسا دیگر پویول ندارد . شاید دیگر مسی نیست تا شگفتی خلق کند . گواردیولا کنار زمین فریاد نمیزند . والدز تیم را نجات نمیدهد . ژاویستا میانه زمین را با خلاقیتشان تزیین نمیکنند . ویا نیست تا شکارچی لحظات گلزنی باشد و غیره .
شاید چون هنوز جای زخم های شکست های سنگین درد میکند . شاید آنفیلد دیگری در راه باشد . شاید المپیکو . این بارسا دیگر بوی بارسا نمیدهد . نشانی از آبی و شرابی ها را نمیشود دیگر در نیوکمپ پیدا کرد .

نمیدانم چرا اینگونه است اما ، باید دید بارسلونا کی دوباره بلند میشود ...
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.