پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

معرفی یرمی پینو . وینگر جوان اسپانیایی ها

زمان ارسال : پنجشنبه 15 مهر 1400
یرمی پینو بازیکن 18 ساله اسپانیایی تیم ویارئال و کشورش است که در پست وینگر ( راست و چپ ) میتواند استعدادش را نمایان کند . وی سابقه 1 بازی ملی ( 14 مهر 1400 ، نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا برابر ایتالیا ) را نیز در کارنامه اش دارد . در ذهن بسیاری از خبرنگاران و تحلیلگران فوتبال ، وی به عنوان یک بازیکن تکنیکی شناخته شده و استعداد هایش در این زمینه باعث شد تا انریکه نتواند مقاومتی برای دعوت نشدن وی نشان دهد . در اداممه بیشتر با خصوصیات وی آشنا میشویم .

آمار یرمی پینو :
وی در فصل گذشته در 37 بازی مختلف در زمین حضور داشته است (1405دقیقه مجموعا و 38 دقیقه در هر بازی) .
✅ او در هر بازی 1.38 شوت به سمت دروازه حریف روانه میکند .
✅ NPXG او (در این پارامتر میزان انتظار گل ، بدون در نظر گرفتن پنالتی ها ، محاسبه میشود . XG پنالتی 0.7 است ، یعنی اگر XG بارسا برابر رقیبش 2 باشد و یک پنالتی زده شده باشد ، NPXG بارسا به 1.3 کاهش میابد) 0.18 است که برای یک وینگر رقم خوبی نیست .
✅ او به طور کلی در فصل گذشته ، 0.18 گل در هر بازی به ثمر رسانده است .
✅ او در هر بازی 1.86 بار اقدام به توپ گیری از بازیکن پا به توپ حریف میکند که برای یک وینگر امار خوبیست .
✅ او در هر بازی 1.06 بار توپ ربایی میکند .
✅ او 0.48 بار در هر بازی اقدام به دور کردن توپ میکند .
✅ او به طور میانگین در هر بازی 2.34 دریبل موفق دارد .
✅ او به طور میانگین در هر بازی 34.04 پاس میدهد که درصد موفقیت 79.4 را در پی دارد .
✅ Expected Assists(این پارامتر به ما نشان می دهد هر پاس تا چه حد احتمال پاس گل شدن را داشته است ربطی هم به گل شدن یا نشدن توپ ندارد که حداقل آن صفر و حداکثر آن یک است) او 0.13 است که برای یک وینگر کافی نیست .
✅ او در هر بازی به طور میانگین 6.38 بار توپ را به سمت محوطه جریمه حریف حمل میکند .

وی یکی از جوانان آینده دار اسپانیا است که تازه به دنیای فوتبال معرفی شده . او مورد توجه اونای امری در ویارئال است که همین سبب دعوت او به تیم ملی اسپانیا نیز شد .

او در زمینه حرکات دفاعی بین وینگر ها فوق العاده عمل کرده است . وی در هر بازی 3.40 بار شوت های حریف را دفع میکند و 20.96 بار در پرس ها شرکت میکند .

او یکی از بازی ساز ترین وینگر های اسپانیا است . به طوری که او همیشه در صدد حمل توپ به سمت دروازه حریف و آماده سازی موقعیت گلزنی برای هم تیمی هایش است .

یرمی پینو یک وینگر فعال در محوطه جریمه حریف است . به طوری که او در هر بازی 5.53 بار در محوطه جریمه حریف توپ را لمس میکند . حضور او در محوطه جریمه حریف بسیار برای گلزنی و گلسازی وی موثر است .

با توجه به امار میتوان به چند ویژگی وی دست یافت :

✅ به طور کلی او با توجه به سنش توانسته دقایق خوبی را زیر نظر مربیانش به دست بیاورد .
⛔️ تعداد شوت هایش بسیار پایین است و این باعث میشود که او به عنوان یک وینگر گلزن شناخته نشود زیرا مقدار شوت او در هر بازی فقط 1.38 است
✅ او مشارکت زیادی در امر دفاعی دارد و این موضوع به خوبی قابل مشاهده است . عملکرد عالی او در 3 پارامتر توپ گیری ، توپ ربایی و دفع شوت حریف این را ثابت میکند و بصورت کلی در فاز تدافعی میتواند به تیم کمک کند.
⛔️با این که در ظاهر در پاسکاری خوب عمل کرده اما پاس های او گاها ارزش بالایی نداشته که این منظور در آمار XA او ( پارامتری که درصد انتظار گل شدن پاس های یک بازیکن را اندازه میگیرد | حداقل آن 0 و حداکثر آن 1 است ) که فقط 0.13 است قابل مشاهده است .
✅ او میتواند به اندازه ای غیر قابل باور در محوطه جریمه حریف خطرناک باشد . آمار او در زمینه پاس های ارسال شده اش به دهانه دروازه حریف ( 8.35 ) این را میتواند قاطعانه بیان کند .

چندی فکت از وی :
عملکرد خوب او در فصل گذشته باعث شده که او در طی آخرین آپدیت ترانسفر مارکت ، ارزشش را 3 برابر کند و به 15 میلیون برساند . همین باعث شده او هفتمین بازیکن گران ویارئال شود و شانزدهمین گرانقیمت متولد شده در سال 2002 نیز لقب بگیرد .
تنها جام این 18 ساله یک لیگ اروپا در فصل گذشته است .
شماره 21 ویارئال در شهر لاس پالماس متولد شده است که این به او شهروندی اسپانیا را میدهد .


در مطالب بالا تصمیم داشتم به شما نشان دهم که چرا این بازیکن انقدر ستایش میشود و حتی لقب جواهر آینده فوتبال اسپانیا را هم به دوش بکشد . او فقط 18 سال دارد که باعث میشود جای پیشرفت زیادی داشته باشد . شاید در نگاه اول این بازیکن زیاد فوق العاده به نظر نیاید اما کافی است شما یک ویدیو از مهارت های وی ببینید تا به توانایی هایش پی ببرید . در هر صورت باید منتظر درخشیدن این دست جوان ها از این نسل فوتبال باشیم . آنها آینده فوتبال هستند .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.