پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگاهی تحلیلی به رونالدو | اسطوره ای برای شیاطین سرخ

زمان ارسال : جمعه 16 مهر 1400
خیلی ها او را به عنوان بهترین جهان میدانند ؛ برای خیلی ها او یک الگوست . یک فرشته نجات . حداقل برای قرمز های شهر منچستر که اینطوری بوده . داستان CR7 طولانیست و پر از لحظه های جادویی . در این مطلب ، میخواهم یک بار دیگر به عملکرد او در سالیان اخیر نگاهی بیاندازم . آیا مهاجم مورد علاقه مادریدی ها و شخصیت اصلی داستان منچستری ها ، توانسته انتظارات را به خوبی پاسخ دهد ؟ همراه من باشید .

آمار کریستیانو رونالدو در فصل گذشته :
او در فصل گذشته 44 بازی را برای بانوی پیر انجام داد . 36 گل و 4 پاس گل در 3751 دقیقه عملکرد او را نشان میدهد . 5 کارت زرد نیز در فصل گذشته به نام او به ثبت رسید . او مورد علاقه پیرلو بود و توانست در هر بازی 85.25 دقیقه بدست آورد .
✅ او در هر بازی 4.74 شوت میزند .
✅ XG (گل های مورد انتظار ( انتظار مدل های ریاضی از گل شدن میزانی از شوت ها ) به عنوان مثال اگر XG هالند 0.7 باشد ، یعنی انتظار میرود از هر 10 شوت او ، 7 گل زده شود.) او 0.82 است .
✅ او در فصل گذشته به طور میانگین در هر بازی 0.82 گل به ثمر رساند .
✅ او در هر بازی 0.24 اقدام به توپ گیری از بازیکن پا به توپ حریف میکند که برای یک مهاجم آمار خوبی نیست .
✅ او به طور میانگین در هر بازی آمار 1.61 دریبل موفق دارد که برای یک مهاجم آمار نسبتا خوبیست .
✅ او به طور میانگین در هر بازی 34.64 پاس میدهد که 79.6% دقت دارند .
✅Expected Assists(این پارامتر به ما نشان می دهد هر پاس تا چه حد احتمال پاس گل شدن را داشته است ربطی هم به گل شدن یا نشدن توپ ندارد.حداقل0 و حداکثر 1) او 0.10 است که آماری بسیار بد برای یک مهاجم در کلاس اوست .
✅ او در هر بازی 7.86 بار توپ را به سمت جلو حمل میکند که نشان از عملکرد خوب او در این زمینه میدهد .


او یکی از گلزن ترین مهاجمان جهان است . به طوری که او در حال حاضر لقب گلزن ترین بازیکن بازی های ملی را نیز به دوش میکشد . 111 گلی که زده است او را 2 گل بالاتر از علی دایی قرار میدهد .

او یک بازیکن حاضر در محوطه جریمه حریف است . 6.83 لمس توپ در باکس حریف نشان از حضور همیشگی او در این منطقه میدهد . هر گاه میخواهید ارسالی داشته باشید نیازی به نگرانی نیست ! رونالدو آنجا آماده سر زدن است !

شاید او یک مهاجم و گلزن قهار باشد ، اما یک یار دفاعی نیست . او به هیچ عنوان به دفاع تیمش کمک نمیکند . آمار 6.27 مشارکت در پرس در هر بازی به خودی خود عملکرد فاجعه بار او را در این زمینه نمایان میکند . 0.29 توپ ربایی در هر بازی امار در خور ستایشی نیست .

با توجه به آمار میتوان به چند ویژگی وی دست یافت :
✅ او همیشه مرد مورد علاقه مربیانش بوده . دقایق حضور او در هر بازی این را ثابت میکند .
⛔️ شاید او را به عنوان یک مهاجم خوب در زمینه گلسازی نیز بشناسید ، اما پاس های او گاها بسیار بی ارزش هستند . همانطور که گفته شد ، XA ای برابر با 0.10 بسیار بد است
✅ او تیمش را به حمله تشویق میکند . مهم نیست که تیمتان دفاعی بازی کند یا تهاجمی ، او همیشه آماده است تا با پاس های رو به جلو ، حمل توپ رو به جلو و غیره ، تیمش را برای حمله آماده کند .
⛔️ اگر رونالدو در تیم شماست ، پس 10 نفره دفاع میکنید . او هرگز علاقه به دفاع کردن در تیمش ندارد . این یک موضوع روشن است . امیدوارم سولشر این موضوع را بداند !


چندی فکت از وی :
1. او فردیست که رکورد های فراوانی را به نام خودش در هر زمینه به ثبت رسانده . او را به عنوان مرد چمپیونز لیگ میشناسند ، شاید بگویید چرا ؟ چون جمع کثیری از رکورد های این لیگ دست اوست .
2. ترانسفر مارکت روی خوش به او نشان نداده . او در حال حاضر فقط 45 میلیون یورو ارزش دارد . این میزان البته به سن او نیز بستگی دارد .
3. او در مجموع توانسته 33 جام تیمی بدست بیاورد و صد البته نمیتوان از 47 عنوان فردی وی ( اعم از آقای گلی ، بازیکن سال ، مرد سال ، توپ طلا ، تیم فصل و غیره ) به راحتی گذشت کرد .


در مطالب بالا تصمیم داشتم به شما نشان دهم این مرد چگونه بازیکنی است . تاسف بار است که او به سال های آخر فوتبالش نزدیک شده است . او سال ها جزو 2 قطبی { مسی ، رونالدو } بوده و حال هر دوی این سوپر استار ها به واپسین سال های درخششان نزدیک شده اند . آنچه این مرد در عمر فوتبالیش انجام داده ، چیزیست که او را از هر فوتبالیست دیگری متمایز میکند .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.