پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگاهی به شماره 9 مورد علاقه توخل ! چرا او لوکاکو است ؟

زمان ارسال : دوشنبه 26 مهر 1400
سال 2009 بود . روملو لوکاکو مهاجم نوک بلژیکی تیم آندرلخت داشت خودش را به جهان معرفی میکرد . آن موقع ها هنوز حتی به تیم اول هم راه نیافته بود و در زیر 17 ساله های آندرلخت بازی میکرد . شاید اگر اندرلخت میدانست چنین جواهری در تیمش دارد ، اوضاع برای لوکاکو تغییر میکرد . صد البته آندرلخت به لوکاکو توجه بسیار میکرد . تا 18 سالگی در آندرلخت ماند و بعد از آن به چلسی ملحق شد و حال باز هم آبی پوش شده . این بار اما دیگر جوان 18 ساله آن چلسی رویایی نیست که فقط به تیم های دیگر قرض داده شود . او حال ، شماره 9 مورد علاقه توخل است . این پست را انتشار دادم تا به شما نشان بدهم چرا او لوکاکو است ؟ با من همراه باشید .

آمار رومرو لوکاکو در فصل گذشته :
حضور در 44 بازی افعی های شهر میلان کار ساده ای نبود اما لوکاکو انجامش داد . 30 گل و 10 پاس گل حاصل آن بود . این نشان میدهد این بازیکن از 3.565 دقیقه بازیش در سال گذشته استفاده لازم را کرده است و کونته را به وجد آورده است . بلژیکی خط حمله اینتر البته 7 کارت زرد به نام خودش ثبت کرد . آمار هایی جزئی تر از عملکرد او :
✅ او در هر بازی 2.70 شوت میزند
✅ XG او {گل های مورد انتظار ( انتظار مدل های ریاضی از گل شدن میزانی از شوت ها ) به عنوان مثال اگر XG هالند 0.7 باشد ، یعنی انتظار میرود از هر 10 شوت او ، 7 گل به ثمر برسد} 3.1 است
✅ او در فصل گذشته در هر بازی 0.9 گل به ثمر رسانده است
✅ او در هر بازی 0.28 بار اقدام به توپ گیری از بازیکن پا به توپ حریف میکند . شاید این نشان دهد او به دفاع کردن علاقه ای ندارد
✅ 1.07 پاکسازی توپ نشان میدهد که در این مورد میتوانید روی او حساب کنید
✅ او در هر بازی 1.19 دریبل موفق دارد که آمار بدی نیست .
✅ Expected Assists(این پارامتر به ما نشان می دهد هر پاس تا چه حد احتمال پاس گل شدن را داشته است ربطی هم به گل شدن یا نشدن توپ ندارد.حداقل0 و حداکثر 1) او 0.24 است که اماری فوق العاده برای او است .
✅ او در هر بازی 3.30 بار توپ را به سمت جلو حمل میکند .
✅ او در هر بازی 1.97 پاس رو به جلو دارد .


او یکی از بهترین مهاجمان جهان است و امسال نیز به تازگی به باشگاه زمان جوانی اش برگشته . او در تیم ملی بلژیک نیز در راس خط حمله خود نمایی میکند .

یک مهاجم نوک تمام کننده + یک گل ساز فوق العاده = رومرو لوکاکو
شاید این تعریف برای این بازیکن خوب باشد . گلزنی او از آمار هایش مشخص است . برای اینکه توانایی گل سازی او را بهتر درک کنید ، میتوانم به شما بگویم او او در هر بازی 0.26 پاس گل میدهد که برای یک مهاجم نوک تمام کننده ، آماری جالب است !

بد ! بد ! و بدتر ! تعریفی از عملکرد دفاعی او است . وقتی لوکاکو در تیم شماست یعنی شما با 10 نفر دفاع میکنید . شاید شما از یک مهاجم نوک انتظار دفاع کردن نداشته باشید اما 0.10 قطع توپ در هر بازی آماری است که فاجعه را ثابت میکند !

با توجه به آمار میتوان به چند ویژگی وی دست یافت :
✅ کونته و توخل هر دو از او راضی هستند ، او کسی است که همیشه در زمین دیده میشد .
⛔️ او کم پاس میدهد ! خیلی کم . او در هر بازی فقط و فقط 21.49 پاس میدهد . این آمار قابل قبول نیست !
✅ حرکات او برای ایجاد موقعیت شوت کافی است ! او با پاس هایش ، دریبل هایش و یا خطا هایی که میگیرد موقعیت های شوت فراوانی برای هم تیمی هایش ایجاد میکند . این آمار برای او 3.28 در هر بازی است .
⛔️ دفاع نمیکنم ! جمله ای است که او همیشه به زبان میاورد . عملکرد افتضاح او در پرس ها هم این را نشان میدهد . او در هر بازی تنها 8.19 بار در پرس ها شرکت میکند

چندی فکت از وی :
1. او همزمان شهروندی کشور های بلژیک و کونگو را دارد .
2. او بالاتر از نیمار ، تبدیل به بازیکنی شده که در مجموع بیشتر از همه بازیکنان دیگر برای ترانسفر هایش ، پول خرج شده . با مبلغ €327.56m .
3. او با پوما قراردادی بسته است !


او یک مهاجم نوک فوق العاده است که همیشه در تیم هایش میدرخشد . گاهی شاید او را یک بازیکن معمولی بدانید ، اما نه ، افکار شما اشتباه است . لوکاکو یک فوق ستاره 28 ساله است . شاید اون فقط بدشانس بود که هم دوره با سوپر استار هایی مثل مسی و رونالدو بود . در غیر این صورت ، شاید او بیشتر از این ها دیده میشد . در هر صورت ، باید به ادامه درخشش او زیر نظر توماس توخل نگاهی انداخت .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.