پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تحلیلی بر عملکرد یوری تیلمانس ! هافبک مد نظر سران بارسا !

زمان ارسال : جمعه 30 مهر 1400
خط هافبک تیم سرحال این روز های براندن راجرز ، یاقوتی ارزشمند را در خود میبیند ! یوری تیلمانس . بلژیکی ای که برای رسیدن به اینجا کم سختی نکشیده . آندرلخت ! همان تیمی که بلد است چگونه ستاره ها را به جهان معرفی کند . شروع تیلمانس هم از آندرخلت بود زمانی که فقط 16 سال داشت . از 2013 تا 2017 در اندرلخت ماند . بعد از آن طی انتقالی به تیم موناکو ملحق شد و حال هم در لیگ برتر انگلیس خودنمایی میکند . این پست را منتظر کردم تا به شما نشان بدهم چرا وقتی حرف از یک هافبک درجه یک میشود ، نام تیلمانس هم بین گزینه ها دیده میشود .

آمار کلی از عملکرد او در فصل گذشته :
51 (4437دقیقه) بازی او در فصل گذشته نشان از اعتماد براندن راجرز به او میدهد . 9 گل و 6 پاس گل حاصل این بازی ها بود . او در این بازی ها 8 کارت زرد دریافت کرد . البته او هرگز رنگ قرمز را در دستان داور به سمت خودش ندید . در این 51 بازی او 29 بار به عنوان هافبک دفاعی پا به زمین گذشت ، 21 بار نیز در میانه زمین به عنوان هافبک وسط دیده شد . 1 بار نیز او هافبک تهاجمی لستر سیتی بود . در این فصل او در 13(1.080دقیقه) بازی 2 گل زده و 3 پاس گل نیز داده است . در این فصل او 12 بار هافبک وسط و یک بار هافبک دفاعی بوده است .
آمار هایی جزیی تر از او :
✅ XG او {گل های مورد انتظار ( انتظار مدل های ریاضی از گل شدن میزانی از شوت ها ) به عنوان مثال اگر XG هالند 0.7 باشد ، یعنی انتظار میرود از هر 10 شوت او ، 7 گل به ثمر برسد} 1.2 است .
✅ XA او {این پارامتر به این معناست که انتظار گل شدن یک پاس ارسالی چقدر است ، یعنی اگر ژاوی یک پاس بدهد و XA او 0.3 باشد ، احتمال گل شدن آن پاس ، 30% است} 2.4 است.
✅ NPXG او {در این پارامتر میزان انتظار گل ، بدون در نظر گرفتن پنالتی ها ، محاسبه میشود . XG پنالتی 0.7 است ، ✅ یعنی اگر XG بارسا برابر رقیبش 2 باشد و یک پنالتی زده شده باشد ، NPXG بارسا به 1.3 کاهش میابد} 1.2 است .
✅ او در هر بازی 1.42 شوت میزند که برای یک هافبک وسط امار خوبی است .
✅ او در هر بازی 0.14 پاس گل میدهد .
✅ او در هر بازی 1.92 بار اقدام به توپگیری از بازیکن پا به توپ حریف میکند که برای یک هافبک آمار تاسف باری است .
✅ او در هر بازی 6.06 پاس رو به جلو میدهد که او را در این مورد بی همتا کرده است . زیرا در پست هافبک میانگین میزان پاس رو به جلو تنها 4.28 است .
✅ او در هر بازی 1.05 دریبل موفق دارد که خیلی چنگی به دل نمیزند .
✅ او در هر بازی 1.24 بار در محوطه جریمه حریف توپ را لمس میکند .
✅ او در هر بازی فقط و فقط 0.89 پاکسازی توپ دارد .
✅ او در هر بازی 66.09 پاس میدهد که امار 79.4% پاس صحیح را در پی دارد .
✅ او در هر بازی با حرکاتش 3.05 بار موقعیت شوت برای هم تیمی هایش ایجاد میکنید که آماری در خور ستایش است .

✅این بلژیکی 24 سال سن دارد که نشان میدهد هنوز میتواند در آینده نیز بهتر شود . تیلمانس البته در تیم شگفتی ساز براندن راجرز و همچنین بلژیک پر مهره روبرتو مارتینز نقشی کلیدی دارد . او بازی های زیادی را از دست نمیدهد . این ها همه به دلیل این است که یوری تیلمانس ، استعدادی خارق العاده دارد .

✅هافبک دفاعی ای که تهاجمی بازی میکند ! او شاید در بعضی بازی های فصل گذشته در پست هافبک دفاعی بازی کرده باشد اما یک هافبک رو به جلو می باشد . آمار های او در زمینه های پاس رو به جلو ، حمل توپ به سمت جلو ، ایجاد موقعیت شوتزنی ، شوتزنی ، XA و ... به خوبی تهاجمی بودن او را ثابت میکنند .

⛔️ هافبک دفاعی ای که دفاع کردن بلد نیست ! افتضاح در دفاع ، فوق العاده در حمله . این یوری عجیب ! بر خلاف پارامتر های تهاجمی او در زمینه دفاع کردن یک افتضاح کامل بوده ! تنها 0.87 قطع توپ در هر بازی !!! باورتان میشود ؟؟ در خیال کسی هم نمیگنجید کسی که همه جا بازی را برای تیمش در میاورد تنها و تنها 13.80 بار در 90 دقیقه در پرس ها شرکت میکند ! این آمار ها به تنهایی برای ثابت کردن عمق فاجعه به شما کافی هستند .

با توجه به امار ، بیشتر میتوان او را شناخت :
✅مهره کلیدی تیم بودن دقیقا کاری است که او همیشه انجام میدهد . شاید به همین دلیل است که هم سرمربی خوش نام لستر سیتی و هم هدایت کننده بلژیک پر ستاره به او اعتماد کامل دارند .

⛔️ دفاع چیه ؟ من حمله میکنم ! شعار اوست . آمار افتضاح او در زمینه دفاع و آمار فوق العاده تهاجمی او ، به خوبی نشان میدهد او به این جمله اعتقاد دارد . چگونه یک هافبک دفاعی میتواند این همه تهاجمی باشد ؟ کسی جوابی برایش ندارد .

⛔️ کمیت بالاست اما کیفیت کم ! این تعریفی دقیق از پاس های اوست . میزان فوق العاده زیادی پاس در هر بازی او را بسیار پر کار میکند اما مشکل جاییست که از هر 10 پاس او حدودا 2 پاس به مقصد نمیرسند ! شاید چون پاس های زیادی از او به سمت جلو میروند .

ادامه در کامنت ها ...
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.