پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تحلیل دیگو ژوتا به بهانه تولدش ; الماس صیقل خورده کلوپ !

زمان ارسال : سه شنبه 9 آذر 1400
این روز ها نمیتوان روی هر بازیکنی برچسب فوق العاده زد . اما اگر روی هر بازیکنی این برچسب را نزنید ، ژوتا را نباید فراموش کنید . پرتغالی باهوش کلوپ این روز ها بیشتر از همیشه می درخشد . او 4 روز دیگر تولد 25 سالگی اش را جشن میگیرد و هنوز جوان است . آینده دار و خارق العاده . با من برای تحلیلش همراه باشید (:

آمار کلی او در فصل گذشته :
سال قبل برای او فوق العاده بود . 31 بازی زیر نظر مرد آلمانی که حاصلش 13 گل و یک پاس گل بود . او در این مدت 12 بار به عنوان مهاجم نوک بازی میکرد ، 10 بار وینگر چپ بود و 6 بار سمت راست تیم آقای معمولی را با خلاقیتش تزیین کرد . در یورو هم شرایط بدی نداشت . در هر 4 بازی تیمش فیکس بود یک گل زد و یک گل ساخت .

آمار هایی جزیی تر + معادلات ریاضی :
*میزان XG او {گل های مورد انتظار ( انتظار مدل های ریاضی از گل شدن میزانی از شوت ها ) به عنوان مثال اگر XG هالند 0.7 باشد ، یعنی انتظار میرود از هر 10 شوت او ، 7 گل به ثمر برسد} 4.65 است . { از هر 100 شوت او به احتمال 99% 46.5 گل خواهیم داشت)

*Expected Assists(این پارامتر به ما نشان می دهد هر پاس تا چه حد احتمال پاس گل شدن را داشته است ربطی هم به گل شدن یا نشدن توپ ندارد . حداقل0 و حداکثر 1) او تنها 0.15 است .

* او در هر بازی 3.35 شوت میزند .

* NPG او (پارامتری که در ان میزان گل های بازیکن بدون در نظر گرفتن پنالتی ها محاسبه میشود.) برابر با 0.52 است که آماری بی نظیر محسوب میشود .

* او در هر بازی 21.48 بار در پرس ها شرکت میکند که آماری فوق العاده بالا است .

* او در هر بازی 3 بار پاس رو به جلو میدهد .

* او در هر بازی 5.43 بار توپ را به سمت 1/3 دفاعی حریف حمل میکند .

* او در هر بازی 9.04 پاس رو به جلو از هم تیمی هایش دریافت میکند .

*او در هر بازی 31.70 پاس میدهد که دقت پاس او 71.9% است . آماری نه چندان دلنشین .

* NPXG او (در این پارامتر میزان انتظار گل ، بدون در نظر گرفتن پنالتی ها ، محاسبه میشود . XG پنالتی 0.7 است ، یعنی اگر XG بارسلونا برابر رقیبش 2 باشد و یک پنالتی زده شده باشد ، NPXG بارسلونا به 1.3 کاهش میابد) 0.63 است که اماری در حد و اندازه یک وینگر کلاس جهانی است ..

* او در هر بازی 0.30 بار توپ را پاکسازی میکند .

{ آمار ها بر اساس هر 90 دقیقه محاسبه شدند }

به واسطه حضور در تیم شاداب و البته بسیار فعال یورگن کلوپ که همیشه به تاکیتک گگن پرس (کانتر پرس/ تاکتیکی که در آن تیم و بازیکنان بر گرفته از تمامی 10 بازیکن با پرس های سنگین به دنبال پس گرفتن توپ هستند.) معروف هستند ، او یکی از بهترین بازیکنان حاضر در خطوط حمله در زمینه دفاعی است . 21.48 پرس روی توپ(25.56 بالاترین آمار ثبت شده برای یک بازیکن هجومی) 1.26 بازپس گیری توپ(2.04 بیشترین میزان ثبت شده برای یک مهاجم) و 0.70 قطع توپ در هر بازی کاملا این موضوع را اثبات میکنند .

هر چقدر که بازی اش دل نواز باشد ، کلکسیون افتخارات او همچون کویری بی آب است . کسب تنها یک عنوان لیگ ملت های اروپا در سال 2019 با پرتغال به عنوان تنها افتخاری حرفه ای آماری نیست که هر کسی را به حیرت وا دارد . جای تعجب البته اینجاست که او هیچوقت حتی برنده یک عنوان فردی (اعم از توپ طلا ، جایزه دبست ، آقای گلی ، آقای پاس گلی و ...) هم نشده است .

در این فصل او عملکرد خوبی از خود نشان داده است . 16 بازی زیر نظر کلوپ و 8 گل + 2 پاس گل . 13 بار مهاجم نوک(معمولا نوک کاذب/ تاکتیک مورد علاقه کلوپ که در ان مهاجم 9 به عقب میاید و جای تمام کنندگی بازیسازی میکند .)

او یک بازیکن کاملا فعال در محوطه جریمه حریف است . تعداد 7.04 لمس توپ در باکس حریف این موضوع را تایید میکند .

چندی فکت از وی :
* 67% حرکات وی با استفاده از پای راستش انجام میشوند .
* او متولد Dec 4, 1996 است .
* برای تمامی ترانسفر های او از ابتدای کریر حرفه ای اش مبلغ €65.70m هزینه شده است .



این بازیکن این روز ها در اوج است . حضور فیکس در لیورپول ، پرتغال و دیگر از فوتبال چه میخواهید ؟ او نامش را میتواند در میان ستارگان لیگ جزیره ببیند ، با گل هایش خاطره بازی کند و از زندگی لذت ببرد .

با تشکر از شما جهت خواندن این پست .
پست کاملا توسط خودم نوشته شده است . ممنون میشم حمایت کنید .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.