پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تحلیل عملکرد رونالد آرائوخو ! صخره خط دفاع بارسا !

زمان ارسال : چهارشنبه 17 آذر 1400
عزیزان دل ! این پست توسط خودم نوشته شده و وقتمو پاش گذاشتم . ممنون میشم حمایت کنید و اون دکمه سبز سمت چپ صفحتون رو فشار بدید (:
__________________________________
در 19 سالگی به بارسلونا بی اومد ، 2 سال رو در لاماسیا گذروند تا اینکه در سال 2020 توسط سرمربی وقت بارسا به ترکیب اصلی تیم فراخوانده شد . از همان ابتدا هم خوب درخشید . 13 بازی بدون حتی یک دریبل خورده در لالیگا ! این پسر فوق العاده است . حال البته وضع بارسا تغییر کرده و بیش از پیش نیاز به جوانان احساس میشود . لاماسیا عصای دست بارسا بوده و با پرورش جوانانی مثل گاوی ، نیکو ، مینگوزا و در صدر آنان آرائوخو ، به کمک بارسلونا آمده است . در این پست نگاهی تحلیلی به یکی از برترین مدافعان حال حاضر لالیگا خواهیم داشت . رونالد آرائوخو .

آمار هایی کلی از عملکرد فصل گذشته او :
فصل گذشته 33 بازی برای تیم اول بارسلونا ثبت کرد که همه آنها در پست دفاع وسط ، انجام شده بود . 2 گل زد و یک پاس گل هم به نامش نوشته شد . 3 کارت زرد گرفت و در نهایت عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت .

آمار هایی جزیی تر از او + محاسبات ریاضی از عملکردش :
*میزان XG او {گل های مورد انتظار ( انتظار مدل های ریاضی از گل شدن میزانی از شوت ها ) به عنوان مثال اگر XG هالند 0.7 باشد ، یعنی انتظار میرود از هر 10 شوت او ، 7 گل به ثمر برسد} 0.3 است . { از هر 100 شوت او به احتمال 99% 30 گل خواهیم داشت).

*Expected Assists(این پارامتر به ما نشان می دهد هر پاس تا چه حد احتمال پاس گل شدن را داشته است ربطی هم به گل شدن یا نشدن توپ ندارد.حداقل0 و حداکثر 1) او تنها 0.1 است

*او در هر بازی 62.75 پاس میدهد که با دقت 92.3% همراه است .

* او در هر بازی تنها و تنها 10.10 بار پرس میکند . عدد بدی نیست اما از او انتظار بیشتری میرود .

*او در هر بازی 2.25 بار شوت های حریف را دفع(بلاک) میکند .

*او در هر بازی 1.35 بار قطع توپ میکند . برای نشان دادن اوج افتضاح این آمار میتوانم بگویم میانگین این آمار بین تمامی مدافعین 1.73 است .

*او در هر بازی 0.04 پاس گل میدهد .

*او در هر بازی 0.79 شوت میزند .

* او در هر بازی تنها 0.30 بار دریبل میکند که خیلی چنگی به دل نمیزند .

*او در هر بازی 3.94 بار توپ را به سمت جلو حمل میکند که آمار خوبی برای او محسوب میشود .

*او در هر بازی تنها 1.76 پاس رو به جلو میدهد که امار در خور ستایشی نیست .

او یکی از پیش تاخته ترین مدافعان جهان است . 0.79 شوت در هر بازی . NPXG او (در این پارامتر میزان انتظار گل ، بدون در نظر گرفتن پنالتی ها ، محاسبه میشود . XG پنالتی 0.7 است ، یعنی اگر XG بارسا برابر رقیبش 2 باشد و یک پنالتی زده شده باشد ، NPXG بارسا به 1.3 کاهش میابد) 0.8 است که در مقایسه با مدافعان هم پستش عددی فوق العاده است . NPG او (پارامتری که در ان میزان گل های بازیکن بدون در نظر گرفتن پنالتی ها محاسبه میشود.) برابر با 0.11 است که آماری فوق العاده محسوب میشود . همه این آمار ها اثبات میکنند او واقعا یک مدافع گلزن است .

او یک مدافع کامل نیست . تعداد پاس های قطع شده او (1.35) و تعداد پاکسازی های او (3.83) که هر دو بسیار پایین هستند میتوانند به راحتی این حس را ایجاد کند که او تمرین بیشتری نیاز دارد .

او را به عنوان رهبر نسل آینده خط دفاع بارسلونا میخوانند . او جوان است ، آینده دار ، موفق ، فوق العاده و دیگر از یک مدافع چه میخواهید ؟


چندی فکت از وی :
*او تنها و تنها یک جام حرفه ای در کارنامه اش میبیند . یک کوپا دل ری
*او در اروگوئه متولد شده و امروز پیراهن این تیم ملی را به تن میکند
*او امروز 25 میلیون یورو در ترانسفر مارکت قیمت میخورد .

این دست مدافعان این روز ها تیتر اول روزنامه ها هستند . انها جوان هستند و البته شگفتی ساز قلب خط دفاع تیم هایشان . آنها نه با مبالغ بالا و نه با سر و صدای زیاد ، اما خب ، این روز ها انها آینده فوتبال هستند . به امید بیشتر دیده شدن این دست جوان ها
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.