پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تحلیل نحوه بازی ارلینگ هالند ! فوق ستاره جوان فوتبال !

زمان ارسال : سه شنبه 23 آذر 1400
این روز ها نام او تیتر اول همه روزنامه ها شده است . جوان مستعد دورتمندی ها که در حال حاضر همه را مجذوب عملکردش کرده است . همین باعث شده است که بین باشگاه های بزرگ و نامدار اروپا رقابت شدیدی بر سر خرید او شکل بگیرد . یکی از همین باشگاه ها بارسلونا است که با وجود وضعیت غیر قابل تحمل اقتصادی اش به دنبال هالند برای تقویت خط حمله اش افتاده است . به بهانه این موضوع با من برای تحلیل این سوپرایز جدید دورتمند ، همراه باشید .

آمار کلی عملکرد او در فصل گذشته :
او فصل گذشته 41بازی(3.479دقیقه) برای دورتمند به میدان رفت . 41 گل زد و 14 پاس گل داد ! این آمار واقعا فوق العاده است . او دیوانه وار تنها به گل زنی فکر میکند و همین باعث شده کسی نتواند منکر استعدادش شود .

آمار هایی جزیی تر از او + محاسبات ریاضی از عملکردش :
*میزان XG او {گل های مورد انتظار ( انتظار مدل های ریاضی از گل شدن میزانی از شوت ها ) به عنوان مثال اگر XG لواندوفسکی 0.5 باشد ، یعنی انتظار میرود از هر 10 شوت او ، 5 گل به ثمر برسد} 5.1 است . { از هر 100 شوت او به احتمال 99% 51 گل خواهیم داشت).

*Expected Assists(این پارامتر به ما نشان می دهد هر پاس تا چه حد احتمال پاس گل شدن را داشته است ربطی هم به گل شدن یا نشدن توپ ندارد.حداقل 0 و حداکثر 1) او 0.20 است .

*NPXG او (در این پارامتر میزان انتظار گل ، بدون در نظر گرفتن پنالتی ها ، محاسبه میشود . XG پنالتی 0.7 است ، یعنی اگر XG بارسا برابر رقیبش 2 باشد و یک پنالتی زده شده باشد ، NPXG بارسا به 1.3 کاهش میابد) 0.70 است که در مقایسه با مهاجمان هم پستش عددی فوق العاده است .

*NPG او (پارامتری که در ان میزان گل های بازیکن بدون در نظر گرفتن پنالتی ها محاسبه میشود.) برابر با 0.92 است که آماری فوق العاده محسوب میشود .

*او در هر بازی 3.40 بار شوت میزند .

*او در هر بازی تنها و تنها 12.25 بار در پرس ها شرکت میکند که آمار خوبی نیست.

*او در هر بازی 7.35 بار توپ را در محوطه جریمه حریف لمس میکند .

*او در هر بازی تنها 2.60 بار برای هم تیمی هایش موقعیت شوت ایجاد میکند که میتوانست عدد بهتری باشد .

*او در هر بازی تنها 0.92 بار اقدام به دریبل میکند . افتضاح !


او بازیکن فوق العاده ای برای گل زدن و گل ساختن است . ابزار مورد علاقه هر سرمربی ای ! عملکرد عالی او در تمامی پارامتر های تهاجمی از جمله NPG ، NPXG و XA + تعداد فوق العاده پاس گل در هر بازی(0.32) این موضوع را ثابت میکند .

او در زمینه همکاری تیمی ناامید کننده عمل کرده است ! تنها 19.93 پاس در هر 90 دقیقه با دقت 72% ، تنها 1.54 پاس رو به جلو و تنها 22.89 حمل توپ به سمت جلو همه و همه مهر تاییدی بر عملکرد بد او در این موضوع میزنند .

او در حال حاضر یکی از گران ترین بازیکن های جهان است اما مطمئنا برایتان جالب است که تیم های او تنها و تنها 28 میلیون یورو برای ترانسفر های او از اول کریر فوتبالی اش هزینه کرده اند . او تنها با 20 میلیون یورو به دورتمند رفت و حالا 150 میلیون یورو قیمت میخورد !!! البته این موضوع را باید به نبوغ مدیران دورتمند نیز ربط داد زیرا در زمانی تقریبا مشابه انتقال های هالند و برایتویت اتفاق افتادند و البته با هزینه های مشابه . اما تفاوت بین این دو بازیکن از زمین تا آسمان است .

چندی فکت از وی :
*در دوران فوتبالی اش او موفق به کسب 3 عنوان تیمی و 5 عنوان فردی شده است .
*در یکی از بازی هایش در جام جهانی زیر 20 ساله ها و با پیراهن تیم ملی نروژ او موفق به زدن 9 گل به تیم ملی زیر 20 ساله های هندرواس شد . او در همان بازی موفق به ثبت یک پاس گل نیز شد . در نهایت بازی با نتیجه 12_0 به نفع نروژ به پایان رسید .
*او در 73 بازی برای دورتمند 74 گل زده که جایی برای انتقاد نمیزارد .

او از پدیده های این روز های فوتبال است و همه را مجذوب خودش کرده است . او احتمالا در این تابستان از دورتمند میرود و رایولا تمام تلاشش برای ترانسفر او خواهد کرد . همانطور که پیش تر گفته شد بارسلونا نیز خواهان اوست ، بنابراین باید دید آیا او سر از پایتخت اسپانیا در میاورد یا اینکه شاید بندر بارسلون مقصدش باشد و البته تیم های منچستری هم به دنبال خرید او هستند . احتمال ترانسفر او به بقیه تیم های مدعی انگلیس نیز وجود دارد و البته پاریس سنت ژرمن هم میتواند مقصد او باشد هر چند کمی غیر منتظره به نظر میرسد . در هر صورت باید منتظر آینده ماند !
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.