پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا بارسلونا به خرید لواندوفسکی نیاز داشت ؟!

زمان ارسال : سه شنبه 28 تیر 1401
چند روز پیش بود که به طور رسمی خرید روبرت لواندوفسکی بازیکن تیم ملی لهستان پرده برداری شد و تبدیل به پنجمین خرید این فصل بلوگرانا شد . امضا با لواندوفسکی موجی از خوشحالی را میان هواداران بارسلونا راه انداخت و همچنین باعث شد تا پس از مدت ها و پس خروج لوییز سوارز یک مهاجم تمام عیار پیراهن بارسلونا را بر تن کند . فصل پیش اوبامیانگ خریداری شد که توانست در مقاطعی به داد بارسلونای ژاوی برسد اما انتظار ها از لواندوفسکی بسیار بالاتر است .
اما ، سوالی که به ذهن ما خطور میکند این است که چرا ، بارسلونا نیاز به خرید لواندوفسکی داشت ؟! چرا باید برای یک بازیکن 34 ساله مبلغی معادل 50 میلیون یورو هزینه کند ؟

1. تقویت اسکواد
این موضوع شاید زیادی جلوی چشم باشد اما همانطور که اوبا عملکرد خوبی داشت ، در برخی موارد میتوانست بهتر عمل کند و البته بعد اوبامیانگ ژاوی گزینه ای جز لوک دیونگ و بریتویت(!) نداشت . ضعفی در این پست دیده میشد که با خرید مهاجم لهستانی برطرف شد .

2. بارسلونا خالی از ستاره شده بود
پس از خروج مسی ، بارسلونا دیگر بازیکنی در تیم نداشت که در بین رسانه ها جزو بهترین ها خوانده شود . پدری و گاوی فصل فوق العاده ای داشتند . دپای 15 گل زد و عملکرد خوبی داشت اما باز هم بارسلونا یک سوپراستار را از دست داده بود و حالا لواندوفسکی میتواند آن بازیکن کلاس جهانی باشد که بارسلونا را برای کسب جام های متعدد رهبری میکند .

3. اسپانسرینگ و درآمد
اگر فلش بکی به فصل 2019 بزنیم ، متوجه میشویم که پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس ، رکورد فروش پیراهن جا به جا شد و پیش از 100 میلیون درآمد از فروش لباس های رونالدو حاصل شد(که البته تنها 5 میلیون آنها به یوونتوس رسید و بقیه به آدیداس تعلق یافت) و البته سال گذشته پس از انتقال آزاد لیونل مسی به تیم فرانسوی PSG ، تعداد زیادی از لباس های لیونل مسی در فروشگاه های پاریس فروش رفتند و حدود 60% فروش لباس های PSG از لباس های لیونل مسی بودند .
این اتفاق میتواند برای بارسلونا نیز اتفاق بیافتد و جدای آن ، حضور لواندوفسکی یک قطب برای اسپانسرینگ باشگاه میتواند باشد . استفاده از چهره و نام لواندوفسکی به عنوان یک سوپراستار فوتبال برای بارسلونا درآمد زا است .

جدای این سه دلیل ، قطعا دلایل دیگه ای وجود دارند که توضیح میدهند چرا بارسلونا به خرید لواندوفسکی احتیاج داشت . اما باز هم هنوز لواندوفسکی در هیچ مسابقه ای برای بارسلونا به میدان نرفته و مشخص نیست به سرنوشت بازیکنانی مثل کوتینیو و دمبله دچار میشود یا پس از مدت ها یک خرید عالی برای بارسلونا انجام شد . هر چند هنوز واضح است که پیوستن لواندوفسکی به بارسلونا نشان میدهد با وجود افت و عملکرد دور از انتظار فعلی بارسلونا ، همچنان ستاره ها برای پوشیدن این پیراهن لحظه شماری میکنند !
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.