پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات اروپا در سلطه بارسلونا !

زمان ارسال : پنجشنبه 30 تیر 1401
واقعیت این است که با وجود وضعیت بد مالی بارسلونا و البته عدم پیروزی در هیچ جامی در فصل گذشته ، آنها همچنان بهتر از هر تیم دیگری بازیکنان را جذب خودشان میکنند . به نقل و اتقالات رسمی شده تا اینجا نگاهی بیاندازید . لواندوفسکی به بارسلونا پیوست در حالی که مدیران بایرن صریحا احتمال جدایی او را تکذیب میکردند . رافینیا به جای حضور در تست پزشکی تیم لندنی چلسی پروازی را به مقصد بندر بارسلون انتخاب کرد و کسیه و کریستنسن از همان ابتدا به پیشنهادی جز تیم بارسلونا گوش نمیدادند . پابلو توره هم در الکلاسیکوی نقل و انتقالاتی بارسلونا را ترجیح داد و چند روز پیش مقابل تیم دسته پنجمی اولوت اولین بازی رسمی خود را انجام داد .
بدهی های کوتاه مدت و بلند مدت بارسلونا را تهدید میکردند اما آنها پا پس نمیکشیدند . پس از اینکه دکو ، ایجنت رافینیا به بارسلونا اطلاع داد که توافق بین چلسی و لیدز حاصل شده ، بارسلونا در لحظه آخر شانسش را امتحان کرد و در نهایت دو روز پیش رافینیا در تور پیش فصل بارسلونا مقابل اینتر میامی در یک بازی درخشان یک گل زد و دو پاس گل داد !
اینکه با وجود بدهی های زیاد بارسلونا نقل و انتقالات تیم های بزرگ را کنترل میکند و سران چلسی را مجبور میکند تا دقیقه آخر منتظر بمانند و در نهایت باز هم برنده نقل و انتقالات است ، چیزی غیر قابل باور است . آیا چلسی تیم درجه یکی نیست ؟! آیا آنها دو فصل پیش قهرمان اروپا نشده اند ؟!
اگر بازیکن دیگه را بخواهیم مثال بزنیم میتوانیم به نسخه معروف تر آن اشاره کنیم . روبرت لواندوفسکی ! بازیکنی که در بایرن مونیخ آن قدر خطرناک بود که به بهترین مهاجم جهان بدل شده بود . اما چند ماه پیش لواندوفسکی در کنرافس مطبوعاتی مربوط به تیم ملی لهستان گفت که حاضر نیست سال بعد پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کند و فقط به پیشنهاد بارسلونا فکر میکند ! اینکه تیمی به بزرگی بایرن مونیخ که سال گذشته دهمین قهرمانی پیاپی خودش را جشن گرفت ، اینگونه بهترین بازیکنش را به خاطر بارسلونا از دست میدهد ، قطعا آنها را عصبانی خواهد کرد . آنها مجبور میشوند در نقل و انتقالات بازیکنان دیگری را هم به خدمت بگیرند زیرا هیچکسی در داخل بایرن فکر نمیکرد بارسلونا ، آن هم بارسلونای بحران زده ، بتواند لواندوفسکی را مجذوب خودش کند .
حال اگر دقت کنیم ، چند روز پیش بایرن مونیخ امضای ماتیس دلیخت را رسمی کرد ، پول خرید این بازیکن در واقع از فروش لواندوفسکی بدست آمد که اتفاقی غیر منتظره بود . بنابراین نه تنها برنامه های نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ ، بلکه استراتژی نقل و انتقالاتی یوونتوس هم به اتفاقات درون دفاتر بارسلونا بستگی داشت !
بارسلونا باید با بانک ها و نهاد های مالی همکاری کند و پول بدست بیاورد ، تا در یک کشور دیگر ، یک باشگاه بداند در تابستان امسال چه بازیکن هایی را باید جذب کند !
بارسلونا کاپیتان چلسی را به سمت خود جذب میکند و اصلا مشخص نیست چرا بازیکنی با این موقعیت وسوسه میشود که لیگ برتر را ترک کند و به بارسلونا بپویندد .
واقعیت این است که بارسلونا میتواند بهترین مهاجم جهان را از چنگال یکی از موفق ترین تیم های دنیا بیرون بکشد ، میتواند استعداد های جهانی را به جای حضور در ورزشگاه های دیگر به نیوکمپ هدایت کند یا دو مدافع ملی پوش اسپانیایی چلسی را به سمت خروج از لیگ برتر راهنمایی میکند .
این نشان میدهد که شاید بارسلونا سالیان اخیرش چندان به میلش نبوده است ، اما همچنان بزرگی و ابهت نامش ، میتواند دیگر باشگاه ها را آزار دهد .

___________________________________
عزیزان کاربر جدید اگه به منبع سر بزنید پشیمون نمیشید ...
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.