پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حاشیه های فوتبال

زمان ارسال : پنجشنبه 13 آذر 1399
پائولا داپنا فوتبالیست زن اسپانیایی پیش از شروع بازی تیمش ویاخس انتریاس درحالیکه دو تیم در زمین صف کشیده بودند تا به دیگو مارادونا اسطوره درگذشته آرژانتینی ادای احترام کنند از این کار سر باز زد و نه تنها بر زمین نشست بلکه در جهت مخالف دیگر بازیکنان پشتش را به سمت سکوها کرد. این بازیکن در پایان بازی علت کارش را اعتراض به رفتارهای مارادونا علیه زنان توصیف کرد و مارادونا را تجاوزگر و آزاردهنده زنان دانست.
درحالیکه بازیکنان دو تیم به سمت سکوها صف کشیده بودند تا به یاد دیگو مارادونا یک دقیقه سکوت کنند پائولا داپنا روی زمین نشست و بر خلاف جهت همه پشتش را به سکوها کرد.
داپنای 24ساله در پایان بازی در توضیحاتی گفت علت اقدامش وفاداری به ایده‌آل‌های فمینیستی بوده که به آنها باور دارد. به همین دلیل در جریان ادای احترام بازیکنان که در استادیوم آبگوندو شهر کرونیا انجام شده تصمیم گرفته اعتراضش را به این شکل نشان دهد.
او در این باره گفت: " من گفتم حاضر نیستم برای یک ضدزن و آزاردهنده زنان یک دقیقه سکوت کنم. این بود که روی زمین نشستم و پشتم را به همه کردم. من حاضر نیستم به جای ادای احترام به قربانیان به یک آزارگر ادای احترام کنم".
****************************************************************
تهدید به قتل؛ دختر ضد مارادونا عقب نمی‌کشد :/
داپنا بعد از این ماجرا در گفتگویی با روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد که بعد از این ماجرا به قتل تهدید شده است. او گفت: " علاوه بر آزار و اذیت شدیدی که در شبکه‌های اجتماعی به من شده هم تیمی‌هایم هم مورد آزار قرار گرفته اند. گذشته از این آزار و اذیت‌ها من به قتل هم تهدید شده ام. خیلی‌ها برایم پیام‌هایی نوشته و گفته اند آدرست را پیدا می کنیم و قلم پاهایت را می شکنیم".
این دختر فوتبالیست اسپانیایی در ادامه باز هم تاکید کرد که از اقدام خود پشیمان نیست. او در این باره به آ اس گفت: " مارادونا از نظر فوتبالی به نظر من مهارتها و ویژگی‌های بی نظیری داشت ولی از نظر انسانی کسی نبود که مردم بخواهند مثل او باشند. برای همین یک دقیقه سکوت کردن و ادای احترام به چنین شخصی در واقع بی‌احترامی به شخصیت و باورهای خودم بود و نمی توانستم چنین کاری بکنم".
******************************************************************
تیم لوسین فاوره باید تا پایان دسامبر و عملا تا سال 2021 قید حضور ارلینگ هالند
ستاره نروژی خود را بزند.
باشگاه دورتموند اعلام کرد که ارلینگ هالند دچار مصدومیت شده و بدین ترتیب تا ماه ژانویه وداع نخواهد کرد. این بازیکن در مقابل لاتزیو نیز نتوانست بازی کند. لوسین فاوره سرمربی دورتموند پیش از بازی با خبرنگاران صحبت کرد و گفت که استراحت ندادن به هالند تصمیم اشتباهی بوده است. وی اظهار داشت:" هالند نمی تواند تا ژآنویه بازی کند. شاید علتش این باشد که بیش از حد بازی کرده است. در ابتدا فکر می کردیم که مشکل مصدومیتش جدی نیست اما حالا فهمیدیم که نمی تواند بازی کند."
مهاجم 20 ساله یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا در یک سال اخیر بوده و در دورتموند خوش درخشیده و نبودش قطعا ضربه بزرگی به تیم فاوره است. هالند در 18 بازی فصل گذشته خود برای دورتموند 15 گل زده بود و در فصل جاری نیز در 14 بازی 17 گل داشته و خوش درخشیده است. دورتموند تا پایان ماه دسامبر هفت بازی دارد و هالند همه این بازیها در بوندسلیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی المان را از دست می دهد. شاید دورتموند بتواند از این فرصت استفاده کند و به یوسفا موکوکو مهاجم 16 ساله و آینده دار که پدیده جدید آکادمی زردپوشان است، بیشتر فرصت بدهد.
*****************************************************************
ماریو گوتزه هافبک سابق تیم ملی آلمان به سراغ گل گیاه شاهدانه یا همان ماریجوانا (حشیش) رفته است.
البته زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 به سراغ مصرف ماریجوانا نرفته است بلکه این بازیکن آلمانی تصمیم گرفته است که در شرکت "سانیتی سرمایه گذاری کند، شرکتی که محصولات آرایشی بر پایه "گل گیاه شاهدانه" پزشکی تولید می کند. روزنامه المانی هاندلسبلات گزارش داده است که شرکت "سانیتی" تا کنون 25 میلیون یورو را برای سرمایه گذاری در این زمینه دریافت کرده است.
گوتزه پس از دوره نه چندان موفق در دورتموند تصمیم گرفت که راهی آیندهوون شود تا در لیگ هلند بازی کند اما او تنها شخصیت مشهوری نیست که برای این شرکتی که در برلین فعالیت می کند، سرمایه گذاری کرده است. در حقیقت Will.i.am خواننده سابق گروه Black Eyed Peas، یوناس هوملس برادر مدافع دورتموند یا دنیس آئوگو بازیکن سابق هامبورگ دیگر شخصیت های معروفی هستند که در حوزه تولید لوازم آرایشی با استفاده از گیاه ماریجوانا (یا همان حشیش) سرمایه گذاری کرده اند. باید دید که این سرمایه گذاری به کجا کشیده خواهد شد و آیا گوتزه و سایر افرادی که سرمایه گذاری کرده اند می توانند به درآمد هنگفتی از این صنعت جدید برسند یا نه.
****************************************************************
- مطبوعات مراکش روز چهارشنبه اعلام کردند که محمد ابرهون بازیکن 32 ساله مراکشی پس از مدتها ابتلا به سرطان، جان خود را از دست داد.
این مدافع میانی که هفت بار با تیم ملی مراکش بازی کرده، اخیرا بدون تیم بود و آخرین تیمش هم ریزه اسپور ترکیه بوده است. ابرهون دوران فوتبالش را در تیم مغرب تطوان آغاز کرد و هفت سال در این تیم حضور داشت تا این که در سال 2018 راهی تیم موریرنزه در لیگ پرتغال شد. آخرین باشگاهش ریزه اسپور بود که در پیامی در توییتر درگذشت وی را تسلیت گفت:" متاسفانه از خبر درگذشت محمد ابرهون بازیکن سابق تیم خود مطلع شدیم که مدتی در حال مبارزه با بیماری بود."

ارثیه گرانقیمت مارادونا ؛ از خودروی نظامی تا خانه دبی!
کامنت ⬇️
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.