پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حاشیه های فوتبال _ 2

زمان ارسال : پنجشنبه 13 آذر 1399
پسر ۱۹ ساله به دنبال نبش قبر مارادونا
شخصی که مدعی شده پسر مارادونا است برای اثبات ادعای خود پیشنهاد نبش قبر دیگو را کرده است.
نوجوانی که ادعا می کند پسر مارادونا است؛ درخواست نبش خبر ستاره افسانه ای فوتبال جهان را داده است.
سانتیاگو لارا ۱۹ ساله بعد از دفن مارادونا به وکیلش اعلام کرد که درخواستش را به خانواده و وکیل مارادونا منتقل کند و ژوزه نونس هم درخواست موکلش را به خانواده مارادونا اعلام کرده است.
او از شش سال پیش تلاش خود را برای اثبات این ادعا آغاز کرده بود و درخواست نبش قبر و انجام آزمایش DNA آخرین درخواست او در این باره است.
سانتیاگو زمانی که ۱۳ ساله بود عکسی از خودش به صورت شطرنجی درکنار مارادونا روی جلد یکی از روزنامه می بیند و متوجه این موضوع می شود. ناتالیا گرات مادر سانتیاگو که یک پیشخدمت بود در ۲۳ سالگی به خاطر سرطان ریه جانش را از دست می دهد.
مارادونا به صورت رسمی دارای پنج فرزند است و اگر ادعای سانتیاگو اثبات شود او فرزند ششم ستاره فوتبال جهان خواهد بود. همسر مادر این پسر او را به عنوان فرزند خود بزرگ کرده است. مادر او قبل از مرگ و در حالی که سانتیاگو سه ساله بوده به شوهرش می گوید که پدر او مارادونا است.
سانتیاگو در یک مصاحبه گفته است که به جنبه مالی این موضوع نگاه نمی کند و فقط می خواهد بداند که چه کسی است. او گفت: من می دانم که این تقاضا باعث حاشیه در آرژانتین می شود اما اگر این اتفاق رخ ندهد چه کسی می تواند به اثبات ادعایم با DNA کمک کند؟
**********************************************************************
احتمال مجازات کاوانی به خاطر تشکر نژادپرستانه!
مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال منچستریونایتد به خاطر استفاده از اصطلاحی به ظاهر نژادپرستانه ممکن است مجازات شود.
شب ( یکشنبه) برای ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال منچستریونایتد شبی به یاد ماندنی بود، چرا که توانست گل پیروزی بخش برد ۳ بر ۲ تیمش مقابل مقابل ساوتهمپتون در دیداری که شیاطین سرخ در آن از قدیس ها عقب افتادند بودند را به ثمر برساند. شادی این گل اما برای او خیلی دوام نداشت، چرا که این مهاجم ۳۳ ساله اکنون به نژادپرستی متهم شده است.
کاوانی ۳۳ ساله بعد از این بازی در واکنش به پست یکی از طرفدارانش در اینستاگرام که در کنار عکسی از شادی گل مهاجم اروگوئه ای نوشته بود« اینطوری می خواهمت ماتادور» نوشت« ممنون کاکاسیاه» و ایموجی دست دادن در کنار آن گذاشت.
اینکه آیا کاوانی با این فرد آشنایی داشته که اینگونه به او پاسخ داده است مشخص نیست، ولی به هر حال اصطلاحی که او در پاسخ به پیام آن هوادار استفاده نموده است رنگ و بوی نژادپرستانه داشته و به همین علت بازیکن سابق پاری سن ژرمن را به دردسر انداخته است.
بر اساس قوانین انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس توهین یا استفاده از الفاظ نژادپرستانه علاوه بر جریمه نقدی ممکن است با محرومیتی سه جلسه ای مجازات شود و اکنون هم طبق اعلام نشریه سان انگلیس، اتحادیه فوتبال جزیره شروع به تحقیقات درباره پرونده اتهام کاوانی به نژادپرستی کرده است.
اصطلاحی که کاوانی استفاده کرده، دقیقاً همان عبارتی است که لوئیس سوارس مهاجم سابق لیورپول سال ۲۰۱۱ در مورد پاتریس اورا مهاجم وقت منچستریونایتد به کار برد و به خاطر آن هشت جلسه هم محروم شد. مسوولان اتحادیه فوتبال انگلیس همواره با مسائل مربوط به نژادپرستی به شدت برخورد کرده اند و محرومیت سه جلسه ای حداقل مجازات آنها برای خاطیان بوده است. حتی در مواردی که دو هم تیمی در قالب یک مکالمه دوستانه از اصطلاحات نژادپرستانه استفاده کرده باشند( اتفاقی که سپتامبر سال ۲۰۱۹ برای برناردو سیلوا و بنجامین مندی دو بازیکن تیم فوتبال منچسترسیتی رخ داد) هم برای فرد متهم به نژادپرستی مجازاتی در نظر گرفته شده است
**********************************************************************
سرنوشت مرد جنجالی بازی ایران و استرالیا/ دیوانه ای که ۱۰۰ سال پیر شد
بازی ایران واسترالیا
قبل از زدن گل اول ایران به استرالیا مهم ترین کمک به بازیکنان ایران را دیوانه ای انجام داد که حالا چهره اش تغییر عجیبی کرده است.
هشتم آذرماه است و برای بیست و سومین سال متوالی سال روز یکی از مهم ترین رویدادها تاریخ ورزش ایران. روزی که یک دیوانه به کمک شاگردا ویرا آمد تا آبی باشد روی آتش حملات استرالیایی ها. پیتر هور همان جیمی جامپی است که در بازی ایران و استرالیا وارد زمین بازی شد و تور دروازه تیم ملی را پاره کرد.
وی به علت ابتلا به بیماری روانی، حال و روز مساعدی ندارد. در حال حاضر هم از دولت استرالیا حقوق مستمری ناتوان ها را دریافت می کند.
ایرانی ها هر چند در لحظه ای که هور آن اقدام را انجام داد شاکی بودند ولی بعدها فهمیدند وقفه ای که او در بازی ایجاد کرد، ورق را به نفع تیم ملی برگرداند.
تغییر چهره هور به قدری شدید بوده که انگار ۱۰۰ سال از بازی ایران و استرالیا گذشته است.
**********************************************************************
تصویر دیگو مارادونا روی برج خلیفه دبی
در دبی، عکس دیگو مارادونا روی برج بلند الخلیفه انداخته شد تا یاد او گرامی داشته شود.
دیگو مارادونا، اسطوره فقید فوتبال آرژانتین با اماراتی‌ها همیشه رابطه خوبی داشت و در این کشور در تیم‌های الوصل و الفجیره هم مربیگری کرد.
اماراتی‌ها پس از درگذشت دیگو، تصویرش را روی بلندترین ساختمان جهان، برج الخلیفه دبی انداختند تا به این شکل یاد اسطوره فوتبال باشند.
**********************************************************************
تعطیلی مغازه‌ای در قم به علت فوت مارادونا
درگذشت دیگو مارادونا همه جهان را تحت تاثیر قرار داد و شوک بزرگی به هوادارانش وارد کرد. حال یک مغازه‌ای در شهر قم اعلامیه‌ای روی کرکره خود نصب کرده و نوشته: «به علت فوت مارادونا مغازه تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد.آرژانتینی‌های مقیم قم ://
⬆️⬇️
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.