پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنالیز تاکتیکی ارلینگ هالند + خبر احتمال انتقال هالند به مادرید

زمان ارسال : چهارشنبه 29 بهمن 1399
رئال مادرید خود را مورد علاقمند به ارلینگ هالند می داند. مینو رایولا ایجنت بازیکن نروژی سالانه حدود 12 میلیون یورو حقوق درخواست خواهد کرد. رئال مادرید ممکن است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، ارلینگ هلند، مهاجم بروسیا دورتموند را به خدمت بگیرد.

اگر انتقال کیلیان امباپه از پی اس جی ناکام باشد، باشگاه مادریدی به گزینه هالند روی خواهد آورد. مدیریت رئال مادرید معتقد است که مادرید در جنگ برای مهاجم نروژی، پیشتاز است. این به دلیل روابط خوب بین رئال مادرید و بوروسیا دورتموند، ارتباطات ایجنت این بازیکن مینو رایولا با رئیس مادریدی ها فلورنتینو پرز و همچنین تمایل هالند به ادامه دوران حرفه ای خود در رئال است.

همانطور که با استناد به منابع خبری در بوروسیا ادعا می شود که قرارداد مهاجم حق بازپرداخت 75 میلیون یورو در سال 2022 را بیان نمی کند. این یک توافق شفاهی است. ذکر شده است که گزینه ای وجود دارد که در آن نروژی تابستان باشگاه را تغییر خواهد داد. اما در این صورت بیش از 75 میلیون یورو برای آن باید پرداخت شود.

گفته می شود هالند سالانه 12 میلیون یورو حقوق می خواهد. امباپه می خواهد حدود 37 میلیون یورو درآمد کسب کند و پی اس جی آماده پاسخگویی به نیازهای اوست.

هالند در این فصل 16 بازی در بوندس لیگا انجام داده است که 15 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است.

__________________________________________________
✔️ آنالیز تاکتیکی ارلینگ هالند :
آنالیز بازی ارلینگ هالند ستاره نوظهور نوروژی
سال 2019 شاهد ظهور استعدادهای جوان بسیاری بودیم که پیشرفت غیر منتظره ای داشته و درخشیدند. اما نام یکی از آنها برجسته تر از سایرین بود. طرفداران فوتبال در این سال شاهد شکوفایی ارلینگ هالند بودند. استعدادی که سال های اخیر کمتر مانند آن را دیده بودند.

او اولین بار در جام جهانی زیر20 سال توجه همه را به خود جلب نمود. جایی که با پیراهن نروژ در پیروزی 12 بر0 مقابل هندوراس 9 گل به ثمر رساند. بله درست خواندید، اگر نمی دانستید بدانید، هالند در یک مسابقه 9 گل به ثمر رسانده است.

با یک بررسی دقیق در مورد نام خانوادگی اش متوجه می شویم که او فرزند مدافع سابق ناتینگهام فارست، لیدزیونایتد و منچسترسیتی یعنی آلف اینگ هالند است. همان بازیکنی که روی کین با تکلی ناجوانمردانه او را در دربی منچستر مصدوم کرد و تا سال ها پس از آن، مدافع نروژی وی را برای آن حادثه سرزنش می کرد.

هالند پسر، یک مهاجم است و گلزنی هایش در این فصل برای ردبول سالزبورگ شگفت انگیز بوده است. در تیم اتریشی او 28 گل در 22 بازی که در تمام رقابت ها حاضر بوده به ثمر رسانده است. همچنین رکورد دار جوان ترین بازیکنی که 5 گل در لیگ قهرمانان اروپا زده است می باشد.

سبک بازی:
وقتی برای اولین بار به هالند نگاه می کنید چیزی که شما را متحیر میکند فیزیک او است. بلندای قامت او 195 سانتیمتر می باشد در حالی که تنها 19 سال سن دارد. انتظار می رود از نظر فیزیکی همچنان به رشد خود ادامه بدهد؛ اما حقیقتا هم اکنون نیز دارای فیزیک فوق العاده ای است.

از چنین بازیکنی می توان به عنوان یک فرصت در توپ های هوایی استفاده کرد تا هنگامی که توپ بلندی برای او ارسال می شود بتواند از قد و خصوصیات فیزیکی خود برای سر زنی و حفظ توپ برای تیمش بهره ببرد. با این حال، هالند پاس های پشت مدافعین را برای فرار ترجیح می دهد، او به طرز فریبنده ای سریع است و این دقیقا مطابق با چیزی است که جس مارش در سالزبورگ انجام می داد یعنی حملات سریع و بازی مستقیم. همه این ها در حالی است که او در هوا نیز عالی می باشد، هالند این فصل در 41% نبرد های هوایی موفق بوده اما سلاح اصلی او سرعت و حرکت کردن پشت مدافعین است.
هیت مپ او در سالزربورگ کم و بیش همان چیزی است که از یک مهاجم انتظار می رود، بیشتر فعالیت او مربوط به محوطه ی جریمه است اما بخش قابل توجهی از آن نیز مربوط به خارج از محوطه می باشد. نقشه نشان می دهد که او دوست دارد از سمت چپ حرکت کند. این نشان از هوشمندی و سازگاری هالند دارد. زیرا این جوان قبل از حرکت به سمت جناحین به دنبال فضایی می گردد تا از کناره ها به سمت محوطه ی جریمه فرار کند. دلیل این امر سیستمی است که مارش در سالزبورگ از آن استفاده کرده است، آنها معمولا با ترکیب 4-2-2-2 بازی میکنند، این بدان معناس که هالند به عنوان بخشی از یک خط حمله ی دو نفره بازی میکرد و این به او این اجازه را می داد که بعنوان مهاجم سمت چپ به سمت بیرون حرکت کند مخصوصا هنگامی که هافبک مهاجم به سمت داخل محوطه می رود.

حرکات و هوشمندی:
یکی از بهترین ویژگی های هالند حرکت بدون توپ او می باشد. او دائما در حال حرکت به سمت فضای خالی می باشد و معمولا سعی میکند از شانه ی آخرین مدافع استفاده کرده و به گل برسد که این امر به همراه سرعت او، وی را به عنصری ترسناک برای مدافعین مقابل تبدیل می کند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.