پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عجیب ترین بندهای قرارداد بازیکنان

زمان ارسال : سه شنبه 7 بهمن 1399
برخی از عجیب ترین بندهای قراردادهای بازیکنان:

1- امضای تمبر
✔️نیمار و رونالدو با شرکت تمبرسازی پانینی همکاری کرده اند. بازیکن برزیلی در سال 2013 مبلغ 50 هزار دلار برای چاپ امضایش روی 600 تمبر دریافت کرد و رونالدو در سال 2015 مبلغ 175 هزار دلار برای 1000 تمبر.

2- قرارداد محرمانه
✔️رونالدو به طور مثال بندی در قراردادش دارد که بر اساس آن کارمندان خانه اش اگر تا 70 سال بعد از مرگش در مورد او صحبت کنند باید حداقل 300 هزار یورو جریمه بپردازند.

3- پاداش بر اساس عملکرد
✔️در قرارداد آگوئرو با سیتی بندی وجود دارد که بر اساس آن به ازای تعداد گلهایش اتلتیکو پاداش می گیرد: 250 هزار یورو برای هر 15 گل در لیگ برتر، 250 هزار یورو برای هر 25 بازی ، یک میلیون یورو برای هر جامی که در سیتی می برد و ...

4- پاداش های شرطی
✔️در قرارداد توماس فرمالن با بارسلونا هم بندهای عجیبی وجود داشت ، مثلا برای تلاش برای هماهنگ شدن با فرهنگ کاتالونیایی و یاد گرفتن زبان کاتالونیایی نیم میلیون یورو علاوه بر پاداش چهل میلیونی دریافت می کرد، دریافت 100 هزار یورو سالانه برای رضایت دادن به این که در پست دلخواه بازی کند و ...

5- بندهای ضد رقیب
✔️در سال 2015، بتیس در قرارداد فن در فارت بندی گذاشت که بر اساس آن اجازه نداشت که کفش قرمز بپوشد (به خاطر رنگ پیراهن رقیب اصلی این تیم یعنی سویا). بدین ترتیب بازیکن هلندی برای این که کفش قرمز نپوشد ماهانه 114،428 یورو دریافت می کرد.

6- پاداش های ویژه
✔️اسکیل لاوتزی برای این که از پاریسن ژرمن به لیگ چین برود برای 23 ماه 56،7 میلیون یورو دستمزد گرفت. علاوه بر آن ملی پوش آرژانتینی دو خانه ویلایی، دو خودرو به علاوه آشپز و راننده هم داشت.

7- پاداش برای باخت
✔️هوگو لوریس، دروازه بان تاتنهام در سال 2010 با تیم انگلیسی قرارداد بست. ملی پوش فرانسوی برای هر برد 7 هزار پوند پاداش می گرفت و برای باخت یا مساوی 3500 پوند.

8- پرداخت بدهی ها
✔️پاریسن ژرمن برای خرید تیاگو سیلوا در سال 2012 از میلان حاضر شد که بدهی این بازیکن به اداره مالیات ایتالیا را هم بپردازد.

9- پاداش خوش رفتاری
✔️هر بازیکنی مطابق انتظار باید خوش رفتار باشد اما لیورپول در قرارداد بالوتلی بندی گذشت که بر اساس آن مهاجم ایتالیایی برای این که به بازیکن حریف آب دهان پرتاب نکند یا این که در یک فصل بیش از سه بار اخراج نشود، 1،184.000 یورو دریافت می کرد.

10- تبلیغ رایگان
✔️دنیل اگر در سال 2014 با سه میلیون یورو از لیورپول راهی بروندبی شد تا تبدیل به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ لیگ دانمارک شود. تیم دانمارکی در قراردادش بندی گذاشته بود که بر اساس آن بروندبی در همه بازیهای خانگی باید بنر شرکت شخصی اقوامش یعنی "کلواگر" را نصب می کرد.
ادامه در بخش کامنت ها....
⬇️⬇️⬇️⬇️
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.