سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فینال کوپا دل ری ✨

زمان ارسال : یکشنبه 29 فروردین 1400
۷۰۰ روز عظیم بدون جام سرانجام به پایان رسید ، زیرا به واسطه یک تلاش کاملاً خارق العاده تیمی بارسلونا با ۴گل اتلتیک را برد و قهرمان شد !
این مسابقه نه تنها به عنوان توجیه ناکامی های گذشته بلکه به عنوان منبع امید برای هشت مسابقه بعدی لالیگا عمل کرد. همانطور که نمایان است ، عملکرد نیمه دوم آبی و اناری ها کاملاً عالی بود ، زیرا لیونل مسی جایگزین آنتوان گریزمان و فرنکی دو یونگ برای عبور از لس لئونز شد.


✔️ 1. ذهنیت جدید :
پس از یک شکست کاملا نفرت انگیز از رئال مادرید در کلاسیکو ، امیدها در کمترین حد خود قرار داشت . بسیاری انتظار داشتند تیم باسک دومین قهرمانی خود را در این فصل به ثبت برساند ، البته نه لزوماً از برتری خود ، بلکه به دلیل نگرانی از ناتوانی بارسلونا در غلبه بر این شکست.
کاتالان ها در نیمه اول مالکیت توپ را در اختیار داشتند ولی نمی توانستد موقعیت های جدی را خلق کنند!
و در نیمه دوم نیز کاملاً مالکیت توپ را در اختیار گرفتند و بقیه کار را به کاپیتان خود لیونل مسی و فرنکی دی یونگ سپردند. بارسا بی رحم بود. آنها دفاع بیلبائو را مانند چاقویی شکافتند و ۴ گل را به ثمر رساندند:)

✔️2. لنگلت به راه خود برای رستگاری ادامه می دهد !
هنگامی که اکثراً از طرفداران بارسلونا او را مورد انتقاد قرار دادند، کلمنت لنگلت بازگشت خارق العاده ای به شکل خود ایجاد کرد.
خونسردی جنون آمیز او روی توپ برای نمایش در پایتخت اندلس بود ، زیرا نه دنی و نه رائول گارسیا نتوانستند او را برای تمام این برخورد آشفته کنند. با ایجاد ارتباط بین دفاع و حمله ، فرانسوی در مقابل فشار، نمایش شگفت انگیزی داشت.
آمار او در شب کاملاً عالی بود. 95٪ دقت پاس ، 90٪ موفقیت در توپ های بلند ، 6 دوئل هوایی برنده و 47 پاس به نیمه مقابل. رشد جدید او بسیار چشمگیر بوده است .

✔️خیال راحت لیونل مسی و رونالدو کومان :
شکست ال کلاسیکو انبوهی از انتقادات را روانه لیونل مسی و رونالد کومان کرد.آرژانتینی در بازی مقابل رئال مادرید موفق به گلزنی نشد و سرمربی او مجبور شد آن بازی دردناک را تحمل کند ، و تاک تیک اورا زیر سوال ببرد. دیشب ، هر دو ثابت کردند که مشکوک بودن به آنها کاملاً اشتباه است :))
برنده ۶ توپ طلا یک معمار از پشت صحنه بود و ثابت کرد که در ایجاد موقعیت ها برای گلزنی بسیار قاطع است. کاپیتان کشتی خود را به هفتمین قهرمانی خود و سی و یکمین عنوان بارسلونا در کوپا دل ری رساند.
کومان به جای تغییر کامل در تاکتیک ها پس از شکست از رئال مادرید ، در تاکتیک های خود تفاوتی نشان داد و مانند یک سر مربی واقعی ، اشتباهاتی را که در مورد Los Merengues وجود داشت تصحیح کرد و از آن برای موفقیت خود در اینجا استفاده کرد.

❗ فصل ۲۰/۲۱فصلی بسیار دشوار برای بارسلونا و طرفدارانش بود
ولی تمام بارسایی ها امید دارند تلخی این فصل را با قهرمانی در لالیگا و کسب ۲گانه به فراموشی بسپارند ❤️
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.