پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جدول لالیگا در پایان هفته ی نوزدهم و نقش والورده در ایجاد وضعیت کنونی !

زمان ارسال : شنبه 31 خرداد 1399

گفتیم که والورده و خرابکاری هاش در وضعیت کنونی تیم و همین طور وضعیت کنونی جدول لالیگا که اختلاف کم و رقابت فشرده هست تاثیر داشته و ستین اون مربی درجه یکی نیست که بتونه خیلی سریع اثرش رو بذاره و تیم رو متحول و دگرگون کنه و در بلند مدت هم نمیتونه و سخته براش که گفتن ستین رو آوردن گندهای اون الاغ رو جمع کنه نه اینکه بدترش کنه پس مقصره.

گفتیم که ستین کسی نیست که بتونه و گندهای اون هم به حدی شدتش زیاد و اثرات منفی زیادی داشته که به راحتی درست نمیشه و تیم کماکان تحت تاثیر خو گرفتن با بی برنامگی و سردگمی زمان الاغورده داره بازی میکنه بازم میگن ستین چیکاره هست پس ؟

میگن با والورده فلان تیم رو چندتا زدیم و قهرمان لالیگا بودیم !


خوب داریم میگیم ستین هم نمیتونه و تاثیر و نقش اون والورده بوده که اینقدر شدید گند زده که به راحتی و توسط یک سرمربی معمولی جمع نمیشه و برای پاک کردن این گندکاری ها و اثرات مخرب شدید نیاز به سپردن کار به کاردان هست.


جدول لالیگا در پایان هفته ی نوزدهم که الاغورده سرمربی بارسا بود رو ملاحظه میکنید که تیم تنها به لطف تفاضل گل مثبت 2 بالاتر از یوفا مادرید در صدر جدول قرار داشته و این مورد به خاطر گند زدن های الاغورده و از دست دادن 17 امتیاز از 57 امتیاز ممکن بوده که در فصلی که یوفا مادرید با برگشتن زیدان تونست تا حدودی وضعیت بهتری پیدا کنه و بحران 2 فصل گذشته اش رو تا حدودی فراموش کنه و شرایط بهتری نسبت به افت شدیدشون پیدا کنه، تاثیر گندکاری های الاغورده به راحتی مشخص و نمایان شد.

اما باز هم یوفامادرید با تمامی این موارد اونقدرها هم مقتدر نبود و این خرابکاری های الاغورده بود که باعث فشردگی رقابت و سخت شدن کار برای بارسلونا شد.


چون 2 فصل قبلش یوفا مادرید وارد بحران شدیدی شده بود و قادر به رقابت برای قهرمانی در لالیگا نبود و از همون ابتدای کار امتیازات زیادی رو از دست داد و لیگ رو به کل رها کرد نه اینکه کار الاغورده خوب بوده و اگر میبودش این فصل هم میتونست همون کار رو تکرار کنه و مقتدرانه قهرمان بشه !

داریم جدول رو میبینیم که در فصلی که یوفا مادرید از شرایط بحرانی خارج شده ولی باز هم آنچنان مقتدر نبوده، وضعیت و نتیجه ی خرابکاری های الاغورده به چه شکلی نمایان بوده !!!


و اما نتایج این فصل که با حضور والورده باعث وضعیت کنونی جدول لالیگا و فشرده شدن رقابت شدن در حالیکه یوفا مادرید باز هم آنچنان مقتدر نبود و اگر خرابکاری های ارنستو به این میزان نبود الان وضعیت فرق میکرد!!!


باخت 1-0 به بیلبائو

مساوی 2-2 با اوساسونا

باخت 2-0 به گرانادا

مساوی 0-0 با رئال مادرید در نیوکمپ

باخت 3-1 به لوانته

مساوی 2-2 با سوسیداد

مساوی 2-2 با اسپانیول

از دست دادن 17 امتیاز از 57 امتیاز ممکن !⁦!!


شروع صدرنشینی بارسا از هفته ی نهم بود

هفته 9 تا هفته11 یک امتیاز بیشتر از رئال مادرید

هفته 12 تا هفته 17 هم امتیاز با رئال مادرید


هفته هجدهم 2 امتیاز بالاتر از رئال
هفته نوزدهم هم امتیاز با رئال

در پایان هفته ی نوزدهم و موعد اخراج الاغورده بارسا و رئال هم امتیاز در لالیگا و تنها صدرنشینی به لطف تفاضل گل بهتر !!!


و اما والورده چون رفته هیچ گونه نقشی در شرایط فعلی بارسا و جدول لالیگا نداشته و کارها و اثرات کارهای وی مربوط به همان موقع بوده و چون ستین جایگزین گردیده که این مشکلات را برطرف نماید اما از عهده و توانش خارج است پس او مقصر است و الاغورده نقش و اثری ندارد !!!

در صورتیکه روند کنونی جدول لالیگا و روند فعلی بازی بارسلونا هر 2 ناشی از کارهای زمان والورده و ثمره ی کارهای اون هست نه چیز دیگه و توسط ستین که توانایی از بین بردن این خرابکاری رو نداره درست شدنی نیست !!!
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.